2017-02-26, 12:18
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Tycker inte det ser ut som vanliga ICA-bröd till burgarna. Hurvida det andra är äkta eller inte är svårt att svara på, för jag antar att inte du heller testat burgaren

Det är vanliga Hemköp/Willys-bröd på burgarna, Garant Brioche.

Här är receptet till er som som vill göra hans hamburgare själv:
- Garant Brioche hamburgerbröd
- Big Al's färdiglagade hamburgare med irländskt nötkött, ägg, soja, vetemjöl
- Rydbergs Mexicana Hot dressing
- Rydbergs Cheddar (innehåller 0% ost och är en dressing egentligen)
- Skivad mozarella (ingen äkta mozarella förstås eftersom den är skivad)
Senast redigerad av cromo 2017-02-26 kl. 13:05.
2017-02-26, 12:57
Bannlyst
Har han blivit dömd för sina snedsteg någon gång? Sett att han misshandlat/slått folk på youtube.
2017-02-26, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Det är vanliga Hemköp/Willys-bröd på burgarna, Garant Brioche.

Här är receptet till er som som vill göra hans hamburgare själv:
- Garant Brioche hamburgerbröd
- Big Al's färdiglagade hamburgare med irländskt kött, ägg, soja, vetemjöl
- Rydbergs Mexicana Hot dressing
- Rydbergs Cheddar (innehåller 0% ost och är en dressing egentligen)
- Skivad mozarella (ingen äkta mozarella förstås eftersom den är skivad)

Varför inte köpa ren köttfärs isf dessa färdiglagade hamburgare bestående av lökpulver, ägg , soja, vetemjöl och med spår av köttrester.
2017-02-26, 13:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Varför inte köpa ren köttfärs isf dessa färdiglagade hamburgare bestående av lökpulver, ägg , soja, vetemjöl och med spår av köttrester.

För att tjäna pengar förstås.
2017-02-26, 14:40
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=OL-B3sTOLnM

Hans autistiska rant igår om hur han i fem år inte kommer dölja sig utan vara där för "Charlie13".
Visste jag inte bättre skulle jag tro han var dyngrak.

Någon som faktiskt vet hur han fick uppgifter från existens? Var det något annat än slarv från de som hade kontot? Alltså att de själva outade sig.
2017-02-26, 14:55
Medlem
Wahnsinns avatar
Nog för att han är onödigt otrevlig med jämna mellanrum, men maten är det verkligen inget fel på. Jag var i Stockholm förra veckan och gick till gamla stan enbart i syfte att se korvgubben IRL, och om inte annat så var det värt det bara för matens skull. Både jumbo-korven och heaven burger (med bacon) smakade riktigt bra! Men visst, hans affärsidé är ju uppenbarligen att skapa uppståndelse och göra det till en wtf-upplevelse att handla där. Jag gjorde det, och han tjänade 160 pix på mig som jag gladeligen skulle betala igen vid nästa besök i Sthlm.
2017-02-26, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klimathotet
Har han blivit dömd för sina snedsteg någon gång? Sett att han misshandlat/slått folk på youtube.
Han har inte blivit dömd det är därför jag kommer straffa honom, för Sverige är ett jävla mes land där det ska daltas hit och dit
2017-02-26, 15:49
Medlem
Tror inte en sekund på att han varit aktiemäklare. Låter som en dålig ursäkt för ett kriminellt förflutet. Jag är övertygad om att det finns ett samband mellan att hans första barn föds och att han börjar sitt snuskeri som korvgubbe. Hans äldsta barn är 18 år och han säger att han sålt kerv i 17 år.
Varför börjar man, som far till en nyfödd, börja sälja körv från vagn? För att man inte har någon annan utväg så klart.
Aktiemäklare=Knarkmäklare
2017-02-26, 15:59
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Klippte ihop klippet där han smetar äckelpäckel på hamburgaren och la till telefonsamtalet där han förnekar det. Ladda ner ifall han begär att det skall tas bort. Sprid!

https://youtu.be/GDwoCYOiZdQ
2017-02-26, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Klippte ihop klippet där han smetar äckelpäckel på hamburgaren och la till telefonsamtalet där han förnekar det. Ladda ner ifall han begär att det skall tas bort. Sprid!

Här ser vi snusket bete sig.

Så här äcklig är han verkligen

Hur rättfärdigar han det i sin psykotiska värld?
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-26 kl. 16:06.
2017-02-26, 16:37
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:

OMFG! Det där går ju inte att förneka! Nog har jag sett han klia sig i örat nån gång för att genast efter greppa en korv för att ge till en kund men det där såg inte bra ut!

Iofs är hygienhysterin bara ett byråkratiskt hyckleri och spel för gallerierna så länge näringsidkare som har tassarna i vår mat inte tvättar händerna efter Var Gång de tagit i pengar.

Gemene man/kvinna är renare i arslet än den genomsnittlige femkronan som är i cirkulation!

.
2017-02-26, 17:09
Medlem
Citat:

Bra där. Hoppas verkligen det blir ett viralt klipp så alla ser hur vidrig han är, både hygieniskt o mentalt, och hur lite han faktist bryr sig om sina kunder.

Vilket jävla äckel. Ser ni det här nu alla fanboys, moderatorer och hans cuck till admin, inser ni vilken lågintelligent och äcklig snuskgubbe han är nu?
Visst kan man säga "jo men allt förkolnas i grillen så det är inte farligt".
Om han gjorde så med din hamburgare bakom din rygg, hade du tyckt det va ok?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in