2017-02-25, 17:22
Medlem
Raxies avatar
Hepp. Tolkar det som att det bara var oflyt då. Nåväl! 31 matcher kvar att hinna med 13 segrar till!

Nu till något helt annat.. Nån som kan lösa det här på något bra sätt? Helt ok att byta formation om det blir lättare.
http://www.futhead.com/17/squads/4828436/
Citera
2017-02-25, 18:06
Medlem
Någon som provat MOTM Heung Min Son? är han värd 260k?
Citera
2017-02-25, 19:11
Medlem
Bundesliga upgrades ute:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/news/2017/ratings-refresh-bundesliga?sf52842065=1

Dembele får upgrade från 77 till 80. Två ratings ifrån hans TOTGS på 82 och IF på 84. Ändå får dem +1.

Står förvisso:
If an upgraded player’s new OVR rating equals or surpasses his existing first in-form’s rating, his IFs will get an upgrade.

An exception is made for lower rated players with significant upgrades.

Hade inte sett den nedre raden där tidigare. Gick ändå vinst 80k/st när jag sålde dem mitt i veckan. Ligger bara ett litet snäpp högre nu än innan. Varit genomgående som många skrivit här, att det dippar ofta även om dem får upgrade då många bunkrat upp och säljer ut på en gång nu.
Citera
2017-02-25, 19:13
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobar01
Är det bara jag som har världens problem med att stoppa anfallet direkt efter att jag har gjort mål??! Direkt efter avsparken så tar spelaren från mittcirkeln och dribblar igenom hela mitt försvar för att skjuta och göra mål....... Händer typ varje match, det är helt sjukt! Jag springer på han med 2 spelare och ändå dribblar han igenom alla som om de är några koner
Känns som typ 40% av målen man släpper in är inom 5min efter man själv gjort ett. Vet polare som påpekat det också.
Citera
2017-02-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Bundesliga upgrades ute:
https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/news/2017/ratings-refresh-bundesliga?sf52842065=1

Dembele får upgrade från 77 till 80. Två ratings ifrån hans TOTGS på 82 och IF på 84. Ändå får dem +1.

Står förvisso:
If an upgraded player’s new OVR rating equals or surpasses his existing first in-form’s rating, his IFs will get an upgrade.

An exception is made for lower rated players with significant upgrades.

Hade inte sett den nedre raden där tidigare. Gick ändå vinst 80k/st när jag sålde dem mitt i veckan. Ligger bara ett litet snäpp högre nu än innan. Varit genomgående som många skrivit här, att det dippar ofta även om dem får upgrade då många bunkrat upp och säljer ut på en gång nu.

oj då Boateng downgrade
Citera
2017-02-25, 19:40
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Är det bara jag som har världens problem med att stoppa anfallet direkt efter att jag har gjort mål??! Direkt efter avsparken så tar spelaren från mittcirkeln och dribblar igenom hela mitt försvar för att skjuta och göra mål....... Händer typ varje match, det är helt sjukt! Jag springer på han med 2 spelare och ändå dribblar han igenom alla som om de är några koner

Japp händer mig ofta .... men eftersom vi inte får kalla det scriptning så heter det att vi är dåliga förlorare...helt jävla sanslöst.
Citera
2017-02-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Någon som provat MOTM Heung Min Son? är han värd 260k?
Han är grym fick han för 230k och tycker han är väl värd det! :
Citera
2017-02-25, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Han är grym fick han för 230k och tycker han är väl värd det! :

ska prova lite till med IF Firmino och OTW Mane som strikers..funkar det inte ska jag köpa honom
Citera
2017-02-25, 20:15
Medlem
Citat:

Tycker det är ganska lätt att avvärja. Byter alltid till en av mina snabba yttrar innan dem sparkar av. Tar sedan fart direkt mot gubben med boll, lyckas för det mesta bryta redan där. Annars löper jag med o försöker bryta. Kommer han vidare mer så försöker jag välja Kanté och löpa med o ta en stående tackling. Händer dock att dem slinker förbi emellanåt. Kan inte minnas att jag släppt in något sådant mål direkt men dem har kommit till en del bra lägen ibland. På FUT15 (tror jag) var det dock sjukt jobbigt vill jag minnas.
Citera
2017-02-25, 20:43
Medlem
tips på CM i 4312 i BPL? Har Kante, SBC Can och Henderson upp nu..
Citera
2017-02-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
tips på CM i 4312 i BPL? Har Kante, SBC Can och Henderson upp nu..

POTM Dele Alli, har varit grym för mig sedan upgraden, snabb, grymma skott och även bra defensivt. Annars så är jag seriös när jag säger att Mendy och Fosu-Mensah är grymma, Mendy som en Kante fast det känns som att han jobbar mer, Fosu-Mensah både snabb och stark, dålig offensivt men en tank hemåt!
Citera
2017-02-25, 21:05
Medlem
Öppnade FUT Champions rewardsen idag och lyckades få Bale!

Har ca 900k + Bale just nu och funderar på ifall det är värt att göra Suarez SBCn

Skulle ni rekommendera att göra den? Man får ju mycket bra packs och ett riktigt fint kort för 550k ungefär!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in