Intressanta namn alla dem faktiskt...Payet i hemmamiljö trivs i Marseille kommer göra det bra där kan säkert få fler if, kommer han gå för mkt? tror ärligt talat inte det
Draxler är absolut fin spec med tanke på hans match igår och han har 5star wf, skulle kunna tänka mig honom nackdelar är att han e i ligue 1 och att han är ojämn men ett alternativ absolut. Även Dembele jag tror minsann att det är han vi bör satsa på, dock lite oskönt att han går för 200k , hur många av honom är man berädd att köpa in liksom trots allt mkt lök som ska ligga o vänta . Vi kanske kör på niang han ser ändå fin ut i Watford hittils och har ett fint kort, billig som satan också...fuck it vi kör på niang.5-6 kort med honom
edit...såg att Watford ej spelar förens 25e...så vi avaktar där
Bra resonerat antagligen helt rätt med Payet. Synd det är FA-cupen i helgen. Vad tror du annars om Sané? fått Guardiolas förtroende spelat 3 matcher i rad och varit riktigt bra. Vänsterfotad snabb som satan bra liga bra lag går på 50k. Tänk på hypen om han skulle få en 82-83 If. men lika bra att vänta tills nästa vecka. Gör mig inget då jag har 30k. Får helt enkelt hoppas på en ligue 1 eller Calsio update på fredag så man kan sälja av lite spelare.
När bumpas Mane OTW upp till 86. just nu går hans IF för 500-600
Fitt EA suttit redo o lista honom sedan 19.00 prick mina e fortfarande på 82...priset för hans if sjunker...man går miste om flera 100k för kuk ea inte sköter detta smidigt...avgå alla