2017-02-25, 05:35
Bannlyst
Här bjuder han på korv till de som slår sina kompisar på käften, måste väl om något vara åtalbart ...
https://www.facebook.com/harakirikorv/videos/1809574872625678/
2017-02-25, 06:47
Medlem
yiys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kravallen
Jag fick PM:
Citat:
Tja
Jag har nytt konto så kan inte posta i Korvgubbetråden, så vore fint om du kunde posta detta.

" Nu har korvgubben polisanmält en snubbe och lagt ut hans uppgifter på facebook! Han är för dum för att förstå att killen har rätt men lade ändå upp klippet https://www.youtube.com/watch?v=ghZPKG8t0fA Om gubben vill ha krig låt han få krig anmält ALLT som ni kan tänka er både till Polisen.se och Livsmedelsverket.se Your going down gubbjävel! "

vilken sida har han postat på?
2017-02-25, 10:06
Medlem
kanelipullas avatar
Undrar hur hans skolgång va.. får en bild utav han att han va en riktigt elak unge i skolan. En mobbare! Nån som vet nåt om hans unga år?
2017-02-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt
Det krävs att man är envis och håller fast vid ärena, som jag sa vi borde gå samman och göra allt för att denna fara får söka sig till Samhall. Han är farlig på alla sätt
Just Samhall, vet jag inte. Men jag finner det bara viktigt att han inte får jobba med just denna yrke. Så om han blir av med sin korvvagn och inte får jobba med sin företag. Så får han mer än gärna jobba på något annan ställe. Med någon annans företag eller vad som.

Mest troligt skulle han då skärpa till sig, för jag har svårt att tro att en chef skulle tillåta honom vara dryg mot eventuell kunder eller kollegor.

Så hur menar du att vi tillsamans kan få honom att blir av med sin företaget?

Det har redan skickats in mail till Miljöförvaltningen ifrån någon. Vad mer kan man göra?

Sände han något live igår?

Hur var han då?

Hände det något särskilt?
2017-02-25, 17:53
Bannlyst
Det är fan på tiden att någon klipper detta fetto en gång för alla
Funtar på att åka hem till hans adress och vänta tills någon utav hans barn går ut med hunden sen ge dom lite stryk så får vi se om gubben bryr sig
2017-02-25, 17:59
Medlem
Kulglass-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saklie
Gubben som säljer harikirikorven i gamla stan måste nog vara en av de mest otrevliga människor som finns! Han är i mina ögon ett äckel och ett riktigt as!

Var in på youtube och sökte på Harikirikorv och hittade hans egen youtube-sida Harakiri Korv Fanpage där kan man bl.a. se flera korvutmaningar som han laddat upp från sin övervakningskamera.
Men det mest skeva är att han har en kategori med namn "Babe of the evening" där han laddar upp klipp på tjejer som köper korv av honom.
Tror knappast att de som är med på de här klippen är medvetna om att de blir filmade och sen hamnar på Youtube.

Vad tycker ni om detta? Tror ni han har tillstånd att filma på sättet han gör?

https://www.youtube.com/channel/UCX28UslXD2JzHFXhWRieE2A

Den där Youtube kanalen är inte hans.
Han har skaffat en nu och livear på Youtube och spammar sönder med sina livesändingar... (Förlåt sent inlägg)
2017-02-25, 18:01
Medlem
Kulglass-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles13
Funtar på att åka hem till hans adress och vänta tills någon utav hans barn går ut med hunden sen ge dom lite stryk så får vi se om gubben bryr sig
Önödigt? Barnen har väl inget med de? Ge gubben istället en lavett.
2017-02-25, 19:21
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hände det något särskilt?

Såg lite till och från. Han hälsade och tackade alla "Backflash-trollen" att de gav honom publicitet, utan trollen vore han ingenting. Han var också överlag lite ordentligare och försökte hålla bättre hygien. T ex visade han övertydligt för kameran att han spritade händer och han körde hårt med sin assistent att rengöra disken. Synd bara att han inte har någon kunskap om hur man håller hygienen

Citat:
Ursprungligen postat av Charles13

Han kommer koka under livesändningen när han kör till Gamla stan idag om han har sett det här. Ge sig på hans små oskyldiga barn! Han ringer bara polisen och får på en gång både ditt telefonnummer, din adress och din portkod precis som han fick med Existenz-trollet
2017-02-25, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Såg lite till och från. Han hälsade och tackade alla "Backflash-trollen" att de gav honom publicitet, utan trollen vore han ingenting. Han var också överlag lite ordentligare och försökte hålla bättre hygien. T ex visade han övertydligt för kameran att han spritade händer och han körde hårt med sin assistent att rengöra disken. Synd bara att han inte har någon kunskap om hur man håller hygienen

Han kommer koka under livesändningen när han kör till Gamla stan idag om han har sett det här. Ge sig på hans små oskyldiga barn! Han ringer bara polisen och får på en gång både ditt telefonnummer, din adress och din portkod precis som han fick med Existenz-trollet
Ha Alexander är ju en mupp utan bollar
Jesper är en luffare som tror att han är något som sagt jag har planer för honom
Vet ju allt om honom i princip och hur ska han skydda barnen 24/7 hehe
Daniella och isaac
2017-02-25, 22:14
Medlem
Citat:
Det där med att han är extra hygienist har jag också noterat i andra hans senaste videoklipp.

Inte alls förvånade att han gärna vill visa för kameran att han nu är hygienisk av sig. Miljöförvaltningen har ju troligtvis varit på honom, om inte. Har folk varit på honom, angående ''Hamburgare'' incidenten. Liksom där han kladdar på hamburgare.

Som jag tidigare frågat här. Han använder ju handsprit. Det är ju kemikalisk. Och sedan tar han på hamburgare och korvarna. Det blir ju kemikalier på de, eller?
2017-02-25, 22:46
Medlem
cromos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Som jag tidigare frågat här. Han använder ju handsprit. Det är ju kemikalisk. Och sedan tar han på hamburgare och korvarna. Det blir ju kemikalier på de, eller?

Ja, spriten dunstar ganska fort med alla andra kemikalier blir kvar. Värst är att han torkar av rostfria disken precis innan han tvingar folk att slicka upp harakirisåsen ifrån den. Dessutom biter inte sprit på t ex vinterkräksjukan, tvål + vatten är effektivare.
2017-02-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ja, spriten dunstar ganska fort med alla andra kemikalier blir kvar. Värst är att han torkar av rostfria disken precis innan han tvingar folk att slicka upp harakirisåsen ifrån den. Dessutom biter inte sprit på t ex vinterkräksjukan, tvål + vatten är effektivare.
Han kommer nog f klagomål om att han använder handsprit, och då kommer han inte ha någon som helst aning om vad han skall göra.

Därefter köper han handskar, som han kommer använda hela tiden. Och få ytterligare klagomål om att han använder samma handskar hela tiden. Som han sedan helt enkelt beslutar sig om att byta handskar var tionde minut.

Skulle bli hysterisk kul om det blev såhär. Ännu roligare om han blir tvingad att lägga ner företaget.

Med tanken på hur han beter sig mot människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in