2016-08-31, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9948741
Den här tråden är så patetisk att det är skrattretande, i princip all information som förekommer är felaktig

Det gäller också korven, falsk marknadsföring.
Skära ett snitt i en vanlig korv och hälla på massa sås är inte " världens starkaste korv"

Och att sälja en kniv vid den tiden på dygnet till vilt främmande " kund" är ju helt oacceptabelt.
Senast redigerad av StressApan 2016-08-31 kl. 03:15.
2016-08-31, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StressApan
Det gäller också korven, falsk marknadsföring.
Skära ett snitt i en vanlig korv och hälla på massa sås är inte " världens starkaste korv"

Och att sälja en kniv vid den tiden på dygnet till vilt främmande " kund" är ju helt oacceptabelt.

Det är korven som är starkast och inte såsen. Du som verkar sprida så mycket skit och felaktigheter, har du själv ens testat korven?

Killen som köpte kniven ville låna den, men Jesper ville inte låna ut något och då sa han bara 100 spänn så får du köpa den vilket han också gjorde. Den skulle användas för att skära någon matvara/köttbit.
2016-08-31, 08:21
Medlem
Chronicals avatar
Jag har ätit korven, inte såsen. Den är verkligen stark den korven så alla haters kan sluta gissa.
2016-08-31, 08:37
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
Jag har ätit korven, inte såsen. Den är verkligen stark den korven så alla haters kan sluta gissa.

Korven ligger väl bara på några hundra tusen scoville, eller på sin höjd en miljon?
Inte särskilt starkt m.a.o
2016-08-31, 09:10
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=6LpbI_xRQKE
Jesper blir ägd
2016-08-31, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Korven ligger väl bara på några hundra tusen scoville, eller på sin höjd en miljon?
Inte särskilt starkt m.a.o

Och så kommer nästa tomte som inte ens testat korven
2016-08-31, 14:31
Medlem
Ett tips för er som inte säger att korven är stark. Testa köp Harakiri mini som går att beställa till din lokala COOP handlare. Det är en mindre korv än den vanliga Harakiri därför namnet mini, och den saknar sås.
2016-08-31, 14:33
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Och så kommer nästa tomte som inte ens testat korven

Inte just harakiri-korven, däremot Göteborgs motsvarighet. Jag var först i stan att klara utmaningen.

Brukar äta enbart Satan's fire-korven och den är inte särskilt stark utan såsen. Möjligt den varierar jämfört Stockholmaren, men eftersom att det är just harakiri-korven som var inspirationen så tvekar jag på att det är någon större skillnad emellan.
2016-08-31, 19:07
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chronical
Jag har också ätit den. Märkligt att jag inte tyckte den var speciellt stark. Såsen var starkare än själva korven, men fortfarande inte särskilt stark. Den är mest kladdig och rinnig. En jävla pina att försöka äta, med den där hetsande jävla gubben framför en.
2016-08-31, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Inte just harakiri-korven, däremot Göteborgs motsvarighet. Jag var först i stan att klara utmaningen.

Brukar äta enbart Satan's fire-korven och den är inte särskilt stark utan såsen. Möjligt den varierar jämfört Stockholmaren, men eftersom att det är just harakiri-korven som var inspirationen så tvekar jag på att det är någon större skillnad emellan.

Du antar och har fel.

Såsen är givetvis stark på Harakiri men finns där för att göra tävlingen svårare.
2016-09-01, 04:36
Medlem
Citat:
Du antar och har fel.

Såsen är givetvis stark på Harakiri men finns där för att göra tävlingen svårare.

Berätta då varför korven är snittad itu och det totala innehållet av "produkten" är ca 40% sås och 60% korv.

Korven må vara stark, på samma sätt som piripiri är starkt och för starkt för de flesta icke invigda i chilivärlden.

Men såsen... det är ghostchili eller nåt liknande i den... och den skulle aldrig kunna vara så stark som den är utan såsen.

Ett experiment: Be att få korven utan sin vanliga sås och med senap och ketchup på istället. Jag lovar att han skulle vägra!
2016-09-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumanMale
Berätta då varför korven är snittad itu och det totala innehållet av "produkten" är ca 40% sås och 60% korv.

Korven må vara stark, på samma sätt som piripiri är starkt och för starkt för de flesta icke invigda i chilivärlden.

Men såsen... det är ghostchili eller nåt liknande i den... och den skulle aldrig kunna vara så stark som den är utan såsen.

Ett experiment: Be att få korven utan sin vanliga sås och med senap och ketchup på istället. Jag lovar att han skulle vägra!

Testa Harakiri eller Harakiri mini, den är fullproppad med olika starka saker. Om man skulle kunna anmärka på något är det väl om det ens kan kallas korv med tanke på alla starka saker

Men ditt svammel ger jag ingenting för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in