2017-02-22, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northstand169
Ja verkligen! Ungjäveln får göra precis som han vill. Förstår inte hur Patrik står ut

Nej, inte jag heller.
Det stör mig att psykologerna säger till Patrik att han ska göra saker med Eddie, men har de någon gång sagt till mamman att hon får säga till sin son bättre?
Citera
2017-02-22, 12:45
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillise
Nej, inte jag heller.
Det stör mig att psykologerna säger till Patrik att han ska göra saker med Eddie, men har de någon gång sagt till mamman att hon får säga till sin son bättre?

Nä, dom har aldrig sagt till mamman att hon måste säga ifrån och stå på Patriks sida vad jag vet.
Känns lite som om deras förhållande kommer spricka pga Eddie Ska bli spännande att se hur allt slutar, och ser redan framemot nästa säsong hehe
Citera
2017-02-22, 12:51
Medlem
Och jag, jag får en känsla av att det är skådespelare som spelar efter ett manus som någon har hittat på. Men jag kanske är ute och cyklar...
Citera
2017-02-22, 13:08
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Och jag, jag får en känsla av att det är skådespelare som spelar efter ett manus som någon har hittat på. Men jag kanske är ute och cyklar...

Nä,säger du!? Jag som trodde allt var på riktigt. Tack för att du informerade mig.

Så du har aldrig kollat på nån film/serie och stört dig på någon av karaktärerna?
Citera
2017-02-22, 13:10
Medlem
Northstand169s avatar
Citera
2017-02-22, 13:32
Medlem
Citat:
Nä,säger du!? Jag som trodde allt var på riktigt. Tack för att du informerade mig.

Så du har aldrig kollat på nån film/serie och stört dig på någon av karaktärerna?

Jo, Manuel i Pang i bygget. Jag blir så förbannad när han är så korkad. Har ringt och försökt få tag på honom för och göra upp.

Nedå, kör på ni..känns lite lustigt när folk lever sig in som att det verkligen är på riktigt bara. Har faktiskt till och med hänt att skådespelare har blivit påhoppade då de spelat någon elak roll.
Citera
2017-02-22, 13:35
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Jo, Manuel i Pang i bygget. Jag blir så förbannad när han är så korkad. Har ringt och försökt få tag på honom för och göra upp.

Nedå, kör på ni..känns lite lustigt när folk lever sig in som att det verkligen är på riktigt bara. Har faktiskt till och med hänt att skådespelare har blivit påhoppade då de spelat någon elak roll.

Haha kan lova dig att jag inte ska hoppa på lilla Eddie om jag ser han på stan.

Ja man kan se det som lustigt att folk lever sig in i serier/filmer, eller så kan man se det som att manusförfattarna har lyckats, iomed att folk pratar och engagerar sig i deras program
Citera
2017-02-22, 13:37
Medlem
Citat:
Haha kan lova dig att jag inte ska hoppa på lilla Eddie om jag ser han på stan.

Ja man kan se det som lustigt att folk lever sig in i serier/filmer, eller så kan man se det som att manusförfattarna har lyckats, iomed att folk pratar och engagerar sig i deras program

Jo
Citera
2017-02-22, 15:06
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Geniet. Grattis yxskaft.
Citera
2017-02-22, 15:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Det tror inte jag. Jag tror de helt improviserar! Avantgardistiskt krimdrama där de tänjer på gränserna. Vågat!
Citera
2017-02-22, 21:38
Medlem
Lakritspotatisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Hur tror ni att man skulle tolka det som när Tessan plötsligt går iväg när hon lyssnat på hur Martin är i telefon med sitt ex.
Var det för att han påminde om hennes förra kille då?

Jag tolkade det som att hon förstod varför Martin hade blivit singel. Först berättade ju Tessan problemen med sitt ex. Sedan bad hon Martin att berätta problemen med hans ex och sekunden efter ringer ju hon och då visar Martin prov på allt negativt som han anklagade exet för.

Han sa att bland annat att hon var snål och att hon inte kunde ta barnen någon extra timme hit och dit. Sedan när hon ringer drar han direkt upp hur dyr ormen var och varför de inte kan ha barnen hela veckan extra.
Citera
2017-02-22, 22:10
Medlem
Northstand169s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritspotatisen
Jag tolkade det som att hon förstod varför Martin hade blivit singel. Först berättade ju Tessan problemen med sitt ex. Sedan bad hon Martin att berätta problemen med hans ex och sekunden efter ringer ju hon och då visar Martin prov på allt negativt som han anklagade exet för.

Han sa att bland annat att hon var snål och att hon inte kunde ta barnen någon extra timme hit och dit. Sedan när hon ringer drar han direkt upp hur dyr ormen var och varför de inte kan ha barnen hela veckan extra.

Ja exakt så tolkade jag det oxå. Han är ju allt det som han anklagade sitt ex för och det fick Tessan se när han pratade i telefon så därför gick hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in