2017-02-19, 13:17
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Nu var det ju snubben Trump tog upp på scenen igår så det är ju inget Huff hittade precis. Men det verkar du ha missat
Att sen gå på defensiven och posta något som inte alls är relevant tyder ju på att du känner dig kränkt och ledsen. Som jag sagt innan, du har mycket gemensamt med din idol.

Klart de lyckades hitta honom? annars skulle de ju inte skrivit om honom

Sen gjorde jag mig lustig av ditt idiotiska inlägg eller du kanske missade andra delen utav inlägget där jag visade vilken typ av staty jag själv har utav Trump hemma

Men du verkar ha svårt att tåla när folk gör sig lustig över dig och din världsåskådning men kräver 100% respekt... snacka om att du visar starka tendenser på mentala problem.
Senast redigerad av korvbenke 2017-02-19 kl. 13:20.
2017-02-19, 13:17
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
ROFL, om Sverige och berätta vad det som han åsyftar.
"you look at what's happening last night in Sweden"

Notera att han sa happening, inte happened.

Det är uppenbart att han refererar till händelseutvecklingen i Sverige. Och på fredagen(Rallyt hölls på Lördagen) visades ett TV-inslag på Fox News om just detta.

Varsågod och kolla:
https://www.youtube.com/watch?v=CrSIKDpHmq4
2017-02-19, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
Av alla 9000 på mötet så regisserar dem att ta upp den mest hängivna Trump supporten dem kunde hitta.

Varje dag hälsar och pratar han med sin pappersfigur av Trump. Det känns ju väldigt stabilt..eller inte
Man väljer medvetet den mest hängivna och svagaste sektmedlemmen, dunkar hans rygg och säger hur great han är.

http://www.huffingtonpost.com/entry/gene-huber-trump-cardboard-cutout_us_58a91337e4b045cd34c2689d?

Finns andra länkar också för er kränkta som bekräftar detta. Men dem får ni Googla själva.
Men herregud.Jag trodde du skojade.

Vilken vuxen man hyllar en annan man så?
En liten tjej som hyllar Justin Bieber ok men en man.

Trump har varit en tjuv hela sitt liv och bara lurat de som jobbat för honom.
Nu är han en senile idiot och president.
2017-02-19, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Bry er om ert eget land.Typiskt svenskt mindervärde att hylla allt i USA.Embarrassing.
Ni kollar för mycket Alex Jones.

Alla fattar tydligen inte vad Trump säger när de frågar mig vad det är för terrordåd.

Man kan faktiskt göra båda delarna. Hoppas du får det bra i USA under de åtta år som Trump kommer vara president.

Ser förövrigt inte alls på Alex Jones, tja, förutom på valnatten då.
2017-02-19, 13:25
Avslutad
Citat:
Men herregud.Jag trodde du skojade.

Vilken vuxen man hyllar en annan man så?
En liten tjej som hyllar Justin Bieber ok men en man.

Trump har varit en tjuv hela sitt liv och bara lurat de som jobbat för honom.

Då passar han ju bra som politiker!
2017-02-19, 13:31
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Jag antar att det var därför börsen gick upp när han blev vald?
2017-02-19, 13:31
Medlem
Scherings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertFox
Han hyllar Ryssland och pratar skit om Sverige! Vilken jävla tomte
Och det gör dig arg?

Om man får sväva ut i en liten spaning så verkar det inte vara samma gamla USA-hatare som är sura just nu. Snarare människor som tidigare har älskat och beundrat USA, personer som hellre skulle vilja vara amerikaner än svenskar om de fick välja.

Jag ser på relationen mellan USA och Sverige som den mellan en liten hund och dess husse. Amerikanska politiker och diplomater ser det nog på ungefär samma sätt.

Knähunden Sverige håller till i husses trädgård och ägnar sig gärna åt att skälla på labradoren Lavve på andra sidan gatan. Då och då får vi en klapp på huvudet och ett "Good dog!" och då känns det bra.

Vart åttonde år byter vi husse. Vi trodde att det skulle bli husses kompis "matte", kvinnan som brukar hytta med näven bort mot den där förhatliga grannen på andra sidan gatan och vi har därför skällt extra mycket sista månaderna. VOFF! VOFF! gläfs!

Nu blev det istället den där andra, han som inte verkar bry sig särskilt mycket om grannen. Han har inte brytt sig särskilt mycket om oss heller faktiskt utan verkar mer fokusera på barnen i huset. Han verkar inte ett dugg tacksam för att vi skäller på Lavve, det är nästan snarare så att han störs av det.

Alla blandade signaler från gamla och nya husse gör oss förvirrade och oroliga. Ångestnivån stiger och precis som en liten hund i samma situation så reagerar vi med att vara olydiga. Vi skäller på nya husse, hugger efter byxben och tuggar sönder alla skorna i farstun.

Sveriges politiker borde rätta in sig snart. Vi mår inte bra psykiskt som nation av att vara uppkäftiga på det här sättet. Frågan är om vi klarar att inse detta själva eller om nya husse måste ta fram tidningen och lära oss vår plats eller om det blir Cesar Millan (i form av någon höjdare från EU) som gör det åt honom. Nuvarande situation, där Sverige beter sig mycket ohyfsat mot båda supermakters ledare är inte ett dugg hållbar.
Senast redigerad av Schering 2017-02-19 kl. 13:34.
2017-02-19, 13:34
Medlem
FlashyBears avatar
Trump ska intervjua Flynns ersättare.

https://www.nytimes.com/2017/02/18/us/politics/trump-candidates-national-security-adviser.html?_r=0

Citat:
Trump to Interview 4 Candidates for National Security Adviser

A White House spokesman said on Saturday that Mr. Trump would speak with Lt. Gen. H. R. McMaster, a prominent military strategist; Lt. Gen. Robert L. Caslen Jr., the superintendent of the United States Military Academy at West Point; and Keith Kellogg, a retired lieutenant general already serving as acting national security adviser.

Mr. Trump, who is spending the weekend in Florida, will also interview John R. Bolton, who served as President George W. Bush’s ambassador to the United Nations and has previously been considered for deputy secretary of state. Sean Spicer, the White House press secretary, told reporters that “potentially others” might also be considered but that David H. Petraeus, the retired general and former C.I.A. director, was not a candidate.
Citat:
On Saturday evening, a senior administration official described General McMaster and General Caslen as the leading candidates.
Bolton är nog det sämsta alternativet.
McMaster
2017-02-19, 13:37
Medlem
SecundusSilents avatar
Trump kan avskeda de flesta, men federala domare och Vice-presidenten är orörbara för honom.

Men det är inte alls uteslutet att Pence mycket väl kan försöka att avskeda Trump genom "Twenty-fifth Amendment to the United States Constitution, Section 4". Är detta sannolikt? Svaret är att det blir alltmer sannolikt ju längre tiden går och ju mer irrationellt och imbecillt som Trump agerar. Trumps dagar är nog räknade. Min gissning är att han inte är president då 2018 inträder.

Historikern Ronald L. Feinman, 18 feb:
"As this author wrote on January 22 on History News Network, Pence could, even if Trump vehemently opposed it, invoke the 25th Amendment, Section 4 with the approval of a majority of the cabinet, which would make Pence “Acting President.” Some might call it a “palace coup” but Pence could make a convincing case that it is too risky to leave Trump in power. Pence faces a great burden, and whether one agrees with his own agenda on domestic and foreign policy, it seems clear that the Vice President would do what he feels compelled to do if the situation further deteriorates."
http://www.informationclearinghouse.info/46478.htm
2017-02-19, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gwaha
Jag antar att det var därför börsen gick upp när han blev vald?
Trump ligger inte bakom det.

Han har bara varit problem den månad han varit president.
Anställt en rysk förrädare som Flynn och hans idiotiska beslut
att förbjuda inresa från länder som inte dödat amerikaner.
2017-02-19, 13:41
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecundusSilent
Trump kan avskeda de flesta, men federala domare och Vice-presidenten är orörbara för honom.

Ja, men det är många som kommer att dö
https://www.nytimes.com/interactive/2017/02/14/upshot/trump-poised-to-transform-american-courts.html
But Mr. Trump could soon find himself responsible for appointing a greater share of federal court judges than any first-term president in 40 years, in large part because of a growing number of older judges and a stack of vacancies on the federal courts.

Citat:
Ursprungligen postat av SecundusSilent
Men det är inte alls uteslutet att Pence mycket väl kan försöka att avskeda Trump genom "Twenty-fifth Amendment to the United States Constitution, Section 4". Är detta sannolikt?
Det är inte alls sannolikt och nästan uteslutet. Det är mycket mer sannolikt att Trump faktisk dör. Han är ju gammal och sover 4 timmar per natt
2017-02-19, 13:42
Bannlyst
Världen skrattar åt oss mer nu med Trump än med George W.

I backspegeln nu så var W en gud.

Trump är ju så dum att han hotar Mexico med att sätta in trupper.
Han borde låsas in bara för den.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in