2017-02-19, 12:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Det kan ju även vara något som säkerhetstjänsten känner till och som inte kommit till medias kännedom alt att de väljer att inte rapportera..
ROFL, ja så måste det vara
Citat:
Ursprungligen postat av Gwaha
Eller så missförstår ni Trump!
(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik
Trump pratar ett rätt enkelt språk, och bara undrar hur det ska gå att missuppfattas?
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Man får ju tänka lite på vad Sverige är främst känt för i omvärlden i vanliga fall, ett litet tomteland som praktiserar "free love" och är en stadig exportör av blonda bimbos.
Trump kan säga vad som helst, medelamerikanen har samma kunskaper om Sverige som svensken har om Texas.
Typ där finns olja och cowboys.
Tveksamt, då Amerikaner är ovanligt korkade på såna här områden.
En del vet ju knappt nått om sitt eget land.
2017-02-19, 12:53
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Trump pratar ett rätt enkelt språk, och bara undrar hur det ska gå att missuppfattas?
Om du inte har missuppfattat detta, då undrar jag vad du har förstått.
2017-02-19, 12:55
Medlem
korvbenkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wint3riscoming
http://www.huffingtonpost.com/entry/gene-huber-trump-cardboard-cutout_us_58a91337e4b045cd34c2689d?

Har du också en pappersfigur av han som du pratar och hälsar på varje dag?
Trumpisster förstår vad sa du? Av dem 9000 på mötet vet, om du har tur, 50 personer var Sverige ligger.

Är detta du och dina polare som visar hur toleranta ni är https://www.youtube.com/watch?v=XTm_hi5kAZQ

Ungefär lika begåvat som ditt huffingtonpost inlägg där de lyckats hitta en person som har en pappersfigur utav Trump...

Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Pappersfigur? Jag har en Full-Size staty av honom i trädgården som jag tillber varje dag.

Själv har jag en liknande denna utav honom hemma http://www.calvin.edu/chimes/wp-content/uploads/2014/03/Kim-Sung_II..jpg
Senast redigerad av korvbenke 2017-02-19 kl. 12:58.
2017-02-19, 12:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Om du inte har missuppfattat detta, då undrar jag vad du har förstått.
Tom retorik som inte säger någonting.

Om Trump inte klarar av att prata färdigt meningarna, så kanske han inte ska pratar alls.
2017-02-19, 12:59
Medlem
Gwahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Tom retorik som inte säger någonting.

Om Trump inte klarar av att prata färdigt meningarna, så kanske han inte ska pratar alls.
Vilka meningar?
2017-02-19, 13:00
Bannlyst
Otroligt löjligt att svenskar som inte ens bor i landet bryr er om vår inrikespolitik.
Ni verkar inte ha nåt självförtroende.

Trumps utrikespolitik kan vara en total katastrof för Sverige med den löjliga
arme som finns.

Trump är utskrattad av alla utom hans bas.En nationell skam för oss som bor där.
Min inbox var full med frågor om terror från igår.Idiot Trump.
2017-02-19, 13:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vilka meningar?
ROFL, om Sverige och berätta vad det som han åsyftar.
2017-02-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Soros
Otroligt löjligt att svenskar som inte ens bor i landet bryr er om vår inrikespolitik.
Ni verkar inte ha nåt självförtroende.

Trumps utrikespolitik kan vara en total katastrof för Sverige med den löjliga
arme som finns.

Trump är utskrattad av alla utom hans bas.En nationell skam för oss som bor där.
Min inbox var full med frågor om terror från igår.Idiot Trump.

Varför är detta så otroligt? Får man inte bry sig om ett annat lands välbefinnande?

Ja jag förstår att Trump blir utskrattad av hjärntvättade drones som dig. Det är så det blir när man lyssnar på mainstream-media, det är inte bra för dig.

Förövrigt fattar alla att det Trump syftade på igår var Fox inslaget angående Sverige, inte något påhittat terrorattentat som vissa utav er här försöker få det till. Men det förutsätter ju förstås att man har en iq över 50.
2017-02-19, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Facebook, Twitter och andra sociala medier har bara funnits i runt ett decennium.
I stort sett jämför du med Barack Obama om Facebookkommentarer är din måttstock på hur du upplever misstro mot en president. Lite tunt.
Hade George W Bush en officiell Facebooksida på sin tid?
Jag menar att jag har aldrig hört så många kalla en president för förrädare.

Folk tvekar inte ens att kalla Trump det öppet på gatan.
2017-02-19, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvbenke
Är detta du och dina polare som visar hur toleranta ni är https://www.youtube.com/watch?v=XTm_hi5kAZQ

Ungefär lika begåvat som ditt huffingtonpost inlägg där de lyckats hitta en person som har en pappersfigur utav Trump...

Själv har jag en liknande denna utav honom hemma http://www.calvin.edu/chimes/wp-content/uploads/2014/03/Kim-Sung_II..jpg

Nu var det ju snubben Trump tog upp på scenen igår så det är ju inget Huff hittade precis. Men det verkar du ha missat
Att sen gå på defensiven och posta något som inte alls är relevant tyder ju på att du känner dig kränkt och ledsen. Som jag sagt innan, du har mycket gemensamt med din idol.
2017-02-19, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Ok, så man måste var på samma "nivå som trump för att begripa att när han säger sig var den president som vunnit med största elektorsmarginalen sedan Reagan så ska man tolka det som att det är åtskilligt andra som Vunnit med större marginal. Hur skaffar man sig sådan insikt

Hur vet du vad han menade? Han kanske menade att alla valen sen NWO-George Bush, genom, Clinton, kapucinerapan och basketnegern genomsyrades av valfusk. Då är ju hans elektorsmarginal störst sen Reagan. Å andra sidan vet jag inte om världen hade varit bättre med Al "2014 har polerna smält" Gore än kapucinerapan.
Senast redigerad av TallyStick 2017-02-19 kl. 13:20.
2017-02-19, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Varför är detta så otroligt? Får man inte bry sig om ett annat lands välbefinnande?

Ja jag förstår att Trump blir utskrattad av hjärntvättade drones som dig. Det är så det blir när man lyssnar på mainstream-media, det är inte bra för dig.

Förövrigt fattar alla att det Trump syftade på igår var Fox inslaget angående Sverige, inte något påhittat terrorattentat som vissa utav er här försöker få det till. Men det förutsätter ju förstås att man har en iq över 50.
Bry er om ert eget land.Typiskt svenskt mindervärde att hylla allt i USA.Embarrassing.
Ni kollar för mycket Alex Jones.

Alla fattar tydligen inte vad Trump säger när de frågar mig vad det är för terrordåd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in