2017-05-13, 22:42
Medlem
bernad_laws avatar
Ge fan i att anklaga andra för att vara betalda skribenter! /Mod
2017-05-13, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Men du och övriga hens verkar vara totalt förbannade över Trump. Är ni inte glada över att Trump smiskar till etablisimanget?
Gör han? Senast lät han fotografera sig ihop med Kissinger av alla etablissemangsfigurer...
2017-05-13, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Gör han? Senast lät han fotografera sig ihop med Kissinger av alla etablissemangsfigurer...
Senast igår till och med.
2017-05-14, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
För inte allt för längesen så prisade Trump Comey.....
2017-05-14, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Men du och övriga hens verkar vara totalt förbannade över Trump. Är ni inte glada över att Trump smiskar till etablisimanget? Jag väntar bara tills Trump möter Putin och dem bestämmer sig för att krossa IS en gång för alla. Satan vad gött!

När och hur smiskar Trump etablissemanget.
Är det klokt av att Trump att ha kontakter med Ryssland och Putin i någon högre grad just nu, dessutom ska nog Trump akta sig för Putin så han inte åker på en blåsning.
Jag sätter Putins intelligens högre än Trumps intelligens.
Krossa IS i Raqqa och Mosul kan man nog göra, frågan är hur många civila som måste dö och vad som kommer därefter, i oljans och vapenförsäljningens spår.
Den muslimföraktande Trump gör gärna lite vapenaffärer med Saudiarabien som i sin tur indirekt stödjer IS.
2017-05-14, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Problemet är bara det att de inte är hållbara i en rad olika domstolar runt om i USA, det framställer inte heller Trump som en hederlig typ heller, speciellt inte om det som kommer fram är exakt det Comey har sagt men att Trump har gjort en sjujävla feltolkning.

Varför skulle Trump behöva gå till domstol? Han kan bara läcka inspelningar till media om Comey börjar ljuga. Det behövs ingen domstol.
2017-05-14, 04:30
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Verkar lite som att Comey varit säker på att inte få sparken genom att säga till Trump att han inte var under utredning.

Svårt att veta. Väldigt tyst nu. Flera kommer troligtvis att försvinna.

Marco Rubio vill ha South Carolina Rep. Trey Gowdy eller Texas Sen. John Cornyn som ny FBI Chef.
2017-05-14, 07:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Varför skulle Trump behöva gå till domstol? Han kan bara läcka inspelningar till media om Comey börjar ljuga. Det behövs ingen domstol.

För att Trump inte är på god fot med nyhetsmedia.
2017-05-14, 07:48
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
För att Trump inte är på god fot med nyhetsmedia.
Hittills har Trump lyckats få MSM att fokusera på det han vill. Tror du verkligen att han skulle misslyckas med att få det publicerat i varenda nyhetskanal av värde?
2017-05-14, 09:13
Medlem
Kafka_Gods avatar
http://www.inquisitr.com/4217064/donald-trump-indictment-sealed-indictment-reportedly-issued-against-trump-will-become-basis-for-impe achment/

Det behöver givetvis inte betyda något. Det kan också betyda att Trumps supportar i tråden får börja posta i Samhälle - Företagsskvaller istället.
2017-05-14, 10:12
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Hittills har Trump lyckats få MSM att fokusera på det han vill. Tror du verkligen att han skulle misslyckas med att få det publicerat i varenda nyhetskanal av värde?

Om målet är att få support i media har han definitivt misslyckats ja (Fox "Nexs" undantaget). Han är ju ett vandrande click-bait för fan med sina konstanta fuck-ups. Och nej, det finns ingen "grand strategi" bakom det hela. Vad du ser är vad du får med Trump. Jag tror den insikten allena är vad som rakade bort 80% av alla trumpföjlare här i tråden. Det finns ingen masterplan, han är bara en jävla tomte.

Hur som helst borde Trump fokusera på att göra sitt jobb i stället för att ägna varje dag åt att bry sig om vad som skrivs i media. Han är redan vald och borde kunna bortse får media nu. Det är väl ingen överraskning för honom att amerikansk media är slaskig och skandalfokuserad lixom.
2017-05-14, 10:45
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Om målet är att få support i media har han definitivt misslyckats ja (Fox "Nexs" undantaget). Han är ju ett vandrande click-bait för fan med sina konstanta fuck-ups. Och nej, det finns ingen "grand strategi" bakom det hela. Vad du ser är vad du får med Trump. Jag tror den insikten allena är vad som rakade bort 80% av alla trumpföjlare här i tråden. Det finns ingen masterplan, han är bara en jävla tomte.

Hur som helst borde Trump fokusera på att göra sitt jobb i stället för att ägna varje dag åt att bry sig om vad som skrivs i media. Han är redan vald och borde kunna bortse får media nu. Det är väl ingen överraskning för honom att amerikansk media är slaskig och skandalfokuserad lixom.
När uttryckta jag mig om att det fanns en Masterplan? Dock håller jag med dig, numera befolkas tråden i huvudsak av bittra Hillarysupportrar och ryssofober.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in