2017-02-17, 19:55
Medlem
Lär dig om aktier och börja tradea, du kommer ändå inte gå någonstans som krympling
Citera
2017-02-17, 20:00
Medlem
Bombus-Ternariuss avatar
Skulle sätta mitt liv på att det är seriöst. I min långa väg till att finna den rätta sajt för att tjäna stora summor som kom att förbättra min krypplade situation...så fann jag denna. Bara dem få timmar jag varit inne på denna gedigna sajt så har jag skrapat ihop hela 5000 kr så jag råder dig att skapa konto där.
Citera
2017-02-17, 20:01
Medlem
StefanGustafsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombus-Ternarius
Skulle sätta mitt liv på att det är seriöst. I min långa väg till att finna den rätta sajt för att tjäna stora summor som kom att förbättra min krypplade situation...så fann jag denna. Bara dem få timmar jag varit inne på denna gedigna sajt så har jag skrapat ihop hela 5000 kr så jag råder dig att skapa konto där.

WOW!
Skapade ett konto och har redan skrapat ihop 1492KR På bara 5 min
Citera
2017-02-17, 20:05
Medlem
Bombus-Ternariuss avatar
Jag ser pengar som den ända lösningen på min förfärliga situation. kan köpa öl, sprit, god mat och allmänt leva livet med mer cash i fickan. Hmm och ja aktier är något jag slängt ett getöga på. Får se om man ska läsa sig in lite på den biten. Men det verkar lite riskabelt fast jag antar att allt är så varför inte. Hade en vän engång som spendera 30k på aktier och förlora allt.
Citera
2017-02-17, 20:12
Medlem
Bombus-Ternariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanGustafson
WOW!
Skapade ett konto och har redan skrapat ihop 1492KR På bara 5 min

Vad var det jag sa. GARANTERAT!!! Ett rent av fenomen är denna sida.
Citera
2017-02-17, 20:34
Medlem
MADs avatar
Den här frågan brukar komma upp då och då och det enkla svaret är att det kan du inte.
För att kunna tjäna extremt mycket pengar snabbt måste du först ha ett stort kapital.
Har du inga pengar från början kan du inte heller snabbt tjäna pengar.
Sen verkar du vara ganska lat också, vilket är en dålig egenskap om man vill tjäna pengar.
Det enda jag kan komma på är att om du skulle vara en grym programmerare så finns det ju stora pengar att tjäna om du har rätt idéer.

Så om vi talar om laglig verksamhet och om du inte kan något specifikt så är det enbart spel som skulle funka, men för det krävs en helt osannolik tur. Och jag misstänker att du redan spelar.

Sälja droger är nog det bästa sättet om vi ser till den illegala sidan.
Odla högkvalitativt gräs och sälj.
Med en stor odling kan du tjäna ganska stora pengar snabbt.
Citera
2017-02-17, 20:35
Medlem
foxtrouts avatar
Sälja ditt anus till perversa män.
Citera
2017-02-17, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Sälja ditt anus till perversa män.

Ganska bra idé.

Förlamad som han är ska det väl inte göra så ont heller?
Citera
2017-02-17, 21:41
Medlem
Larmdjungelns avatar
Mitt tips är, börja med aktier.

1. Starta ett Avanzakonto www.avanza.se
2. Sätt in 200kr
3. Köp ex. LifeAssays B (LIFE B) (detta är en aktie som kostar 0,037kr/st) En skitaktie helt enkelt.
4. Handla som tusan och lär dig hur man gör. Lär dig dynamiken.
5. Öka till en aktie för 0,1kr/st (Handla som tusan och lär dig mer)
6. Öka vidare och fortsätt lära.

Så gjorde jag och det går fin fint
Citera
2017-02-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Den här frågan brukar komma upp då och då och det enkla svaret är att det kan du inte.
För att kunna tjäna extremt mycket pengar snabbt måste du först ha ett stort kapital.
Har du inga pengar från början kan du inte heller snabbt tjäna pengar.
Sen verkar du vara ganska lat också, vilket är en dålig egenskap om man vill tjäna pengar.
Det enda jag kan komma på är att om du skulle vara en grym programmerare så finns det ju stora pengar att tjäna om du har rätt idéer.

Så om vi talar om laglig verksamhet och om du inte kan något specifikt så är det enbart spel som skulle funka, men för det krävs en helt osannolik tur. Och jag misstänker att du redan spelar.

Sälja droger är nog det bästa sättet om vi ser till den illegala sidan.
Odla högkvalitativt gräs och sälj.
Med en stor odling kan du tjäna ganska stora pengar snabbt.

Är din lösning att en förlamad människa ska driva en storskalig odling?
Citera
2017-02-17, 22:04
Medlem
rikastistorstans avatar
Enda sättet att tjäna snabba cash på lagligt vis är nog att sälja stjärt/fiffi. Dock så verkar du ju ha all tid i världen så se till att lära dig något inkomstbringande via dator. Poker, trading eller liknande.
Citera
2017-02-17, 22:22
Medlem
Bombus-Ternariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larmdjungeln
Mitt tips är, börja med aktier.

1. Starta ett Avanzakonto www.avanza.se
2. Sätt in 200kr
3. Köp ex. LifeAssays B (LIFE B) (detta är en aktie som kostar 0,037kr/st) En skitaktie helt enkelt.
4. Handla som tusan och lär dig hur man gör. Lär dig dynamiken.
5. Öka till en aktie för 0,1kr/st (Handla som tusan och lär dig mer)
6. Öka vidare och fortsätt lära.

Så gjorde jag och det går fin fint

Ska överväga sidan tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in