2017-02-17, 17:59
Medlem
Haha fan vad det måste suga att vara förlamad OCH fattig.

Men för att svara på frågan så skulle jag väl föreslå knark. Vem fan skulle misstänka rullstols-bombus för att smuggla knark i däcken på rullstolen på flyget hem från Tajland?

Några rör fint heroin smugglat i kryckorna och du blir en förmögen man med rätt att vaska champagne på Stureplan. Lär dig köra fett disco med rullstolen så kommer du att vara en festlig prick som tjejerna vill åka hem i knät på. Toppen!
Citera
2017-02-17, 18:07
Medlem
rakarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombus-Ternarius
Inte det som var tanken eller frågan. Ute efter pengar, desperat??ja kanske de kanske.

Vad är du duktig på? finns det något du kan göra som någon skulle kunna betala pengar för.
Har du någon hobby? Går det att tjäna pengar på den?
Citera
2017-02-17, 19:08
Medlem
Unisertits avatar
Sälja droger antagligen.
Citera
2017-02-17, 19:24
Avslutad
Citat:
Tjenare

Tänkte bara slänga ut en fråga om hur man kan, om möjligt tjäna grisigt mycket cash utan stor ansträngning. Har sedan några år tillbaka gått i förtidspension då jag frontalkrocka med en lastbil. Lyckligtvis var detta i 40 km/h och med lite änglavakt så klarade jag livhanken. Men problemet är nu att jag är förlamad i nästan hela kroppen och är handlingslös. Mitt liv börjar bli monotont då jag upprepar samma saker varje dag och är hembunden. Hemtjänsten är knappast en tröst och har nyligen lämnat mig (varför vet jag ej, har inte ens fått ett besked, Skam!!). Därför ställer jag frågan till mina sjyssta flashback vänner om ni har några bra sätt man kan tjäna cash på som passar en krypplad man. Tack på förhand!
Starta ett HVB-boende. Flytta in själv.
Citera
2017-02-17, 19:45
Medlem
Bombus-Ternariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Om nån sitter på en ide där man kan tjäna pengar snabbt och samtdigt göra så lite som möjligt tror du då den personen skulle ge den till dig så här på ett öppet forum

kanske då detta är flashback och jag förväntar mig gedigna givande svar. Vi är här för att lära av varandra inte snoka och själa. Vem vet ksk kan man styrka idéen folk kommer med och göra den än bättre.
Citera
2017-02-17, 19:47
Bannlyst
Döda en politiker + familj (föreslår Fridolin[s]) på sjukast möjliga sätt. OK att du hamnar i finkan några år men du sitter ju i rullstol ändå så du kan eventuellt få sällskap och spela kort, glo på TV osv (ingen större skillnad?) medan du sitter; allt medan du bor och äter gratis. När du väl kommer ut kan du skriva en bok om det hela och tjäna pengar.
Citera
2017-02-17, 19:51
Medlem
Bombus-Ternariuss avatar
Tack för alla utmärkta idéer. Får ta mig en funderare och överväga mina beslut för att tjäna stålar. Men tror jag inte vill gå så långt som att smuggla droger. Nöjer mig hellre med betting, poker och den lite mer lagliga rutten. Tror jag gör min läxa å läser på lite om diverse spel...mkt bättre än att sakta vänta in döden och stirra in i kakelväggen.
Citera
2017-02-17, 19:52
Medlem
Citat:
kanske då detta är flashback och jag förväntar mig gedigna givande svar. Vi är här för att lära av varandra inte snoka och själa. Vem vet ksk kan man styrka idéen folk kommer med och göra den än bättre.

Går bra ser jag ett av dina tips var att döda en politiker
Citera
2017-02-17, 19:52
Medlem
StefanGustafsons avatar
Svenska-metoden Legit?

Hej mina goda Flashbackvänner!
Jag fick precis upp en reklamsida vid namn "Svenska-Metoden" där det sägs att man kan tjäna grisigt mycket pengar.
Jag litar inte riktigt på sidan men vill höra andras åsikter.
Vad tror ni om denna sidan?
Seriösa svar uppskattas!
Tack på förhand
Citera
2017-02-17, 19:54
Medlem
Bombus-Ternariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Går bra ser jag ett av dina tips var att döda en politiker

Aa det blir ju väldigt lätt att göra det som kryppling och utan konsekvenser.
Citera
2017-02-17, 19:55
Medlem
Garanterar dig 100% seriöst. Jag har tjänat flera hundra tusen bara de senaste minuterna, helt crazy!!! Också har jag just köpt ett palats i Guld och planerar att bygga en månkoloni!! Allt tack vara Svenska Metoden😎
Senast redigerad av AnonymFegis2 2017-02-17 kl. 20:23.
Citera
2017-02-17, 19:55
Medlem
Citat:
Tjenare

Tänkte bara slänga ut en fråga om hur man kan, om möjligt tjäna grisigt mycket cash utan stor ansträngning. Har sedan några år tillbaka gått i förtidspension då jag frontalkrocka med en lastbil. Lyckligtvis var detta i 40 km/h och med lite änglavakt så klarade jag livhanken. Men problemet är nu att jag är förlamad i nästan hela kroppen och är handlingslös. Mitt liv börjar bli monotont då jag upprepar samma saker varje dag och är hembunden. Hemtjänsten är knappast en tröst och har nyligen lämnat mig (varför vet jag ej, har inte ens fått ett besked, Skam!!). Därför ställer jag frågan till mina sjyssta flashback vänner om ni har några bra sätt man kan tjäna cash på som passar en krypplad man. Tack på förhand!

Varför måste det vara pengar du ska tjäna?
Kan du inte berika ditt liv på andra sätt?
Köp en stjärnkikare och kolla på stjärnhimlen med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in