2009-11-14, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MB-Hasse
Med så mycket besökare och bara 200kr i månaden så är det nog inte Affiliate som är den felande länken Nåt måste vara riktigt fel på Affiliate-upplägget för med de besökarna bör du snarare tjäna 200kr per dag besökarna ska bli i rätt sinnesstämning kanske du kan "promota" vissa av affiliate-produkterna/hemsidorna lite mer? Skriva några enkla rader osv "Produkt X köper jag härifrån" typ jag skulle själv offra min högra kula för att få det besökarantalet till min hemsida när jag drar upp en

Förr i tiden kunde man lätt ta ut 50-100kr för en blandskiva men nu finns ju musik och filmer lätttillgängligt och man får va glad om man får en tjuga utöver ersättningen för skivan

Tror jag inte, testade alla olika system och alla olika annonser. Varför har du fått för dig att man kan tjäna stora pengar på affilities? Det är kanske en populär sida bland tiotusen som verkligen tjänar pengar på det. År 2009 köper som sagt ingen dyra saker genom någon hobbypersons hemsida. Visserligen kan du tjäna lite per klick om du kör via double.net tex men annars? .... Jag säger bara kämpa på!
Citera
2009-11-16, 00:31
Medlem
MB-Hasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1025
Tror jag inte, testade alla olika system och alla olika annonser. Varför har du fått för dig att man kan tjäna stora pengar på affilities? Det är kanske en populär sida bland tiotusen som verkligen tjänar pengar på det. År 2009 köper som sagt ingen dyra saker genom någon hobbypersons hemsida. Visserligen kan du tjäna lite per klick om du kör via double.net tex men annars? .... Jag säger bara kämpa på!

Jo men jag tycker ju att med 10.000 unika besökare per dag borde det gå att tjäna lite mer pengar. Men jag vet inte ens vad du har för sida du kanske kan utöka och sälja lite produkter? Drop shipping är intressant dvs sälj en produkt och ta betalt, men låta din leverantör leverera. Men som sagt jag vet inget om din sida
Citera
2009-11-17, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan1025
Mer tips? Behöver deg
Annars kan jag berätta för er som vill tjäna pengar på affilities... tja, det är helt värdelöst. Visst går det men tro inte det är lätt, hade själv en sida förra året som hade mer än 10 tusen unika besökare om dagen. Fick ut 200 kr i månaden kanske. Helt värdelöst. Ingen köper saker genom någons hemsida, glöm det.
Vilken hemsida är det du har 10.000 unika besökare om dagen på om man får fråga?
Citera
2009-11-18, 01:44
Medlem
Infinitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermode
-Delta i forskningsexperiment och liknande, en kompis fick ca 2000 kr för att ha en apparat som mätte luftföroreningar hemma hos sig i ett par dagar.

Vart är det man anmäler sig för sådant?
Citera
2009-11-18, 16:02
Medlem
Knaffells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermode
-Delta i forskningsexperiment och liknande, en kompis fick ca 2000 kr för att ha en apparat som mätte luftföroreningar hemma hos sig i ett par dagar.

Mer info tack
Citera
2009-11-19, 20:44
Medlem
Köp ett Wii på blocket, installera ett chip i det och sälj det för ca 500kr extra...
Jag tjänade ihop 10000 på två månader...
Eller så kan du chippa åt kompisar etc.
Citera
2009-11-30, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grejigabosse
det där med parkeringsautomaten. Har aldrig hört att man får returmynt men det måste finnas fler sånna idéer?
Ångrar själv att jag inte snodde en parkeringsautomat som satt löst i marken på friskväderstorget i biskopsgården när jag bodde där. Det "rann" ut pengar ur botten när man lutade på den och jag tog allt jag kom åt, och betalade biljetten med pengar från automaten.

Då till ämnet.

Sälja grejer på tradera är grymt. Konster är bara att sälja "rätt" saker man själv inte lagt så värst mycket pengar för.
Grejer jag gjort som funkat GRYMT. Va runt 16-17 år och gick i gymnasiet.
Tjänade ca 5000:- på en två månader. . Mycket för att ha studiebidrag på 950:- /mån

1. Hämtade gratisplanscher i skivbutiker och sålde på tradera. Vissa gick upp över 300:- . Köparen betalade frakt och hela skiten. Hitta "rariteter"

Skämtar du med mig? Jag hade säkert över 100 planscher från skiv & filmbutiker. Slängde allt för en vecka sedan....
Citera
2009-12-01, 14:12
Medlem
Hej. Det är så att jag har heltidsjobb men tycker inte att min lön räcker till.
Jag behöver tips på hur man kan öka sina pengar. Snabbt eller sakta spelar ingen roll men ej superlånga investeringar på 10 år+++

Jag har ett startkapital på ca 2000kr som jag kan investera.
Tacksam för alla förslag!
Ni kan järna Pma mig om ni inte vill skriva här!
Senast redigerad av Monlast 2009-12-01 kl. 14:28.
Citera
2009-12-01, 22:38
Medlem
fragaintevarfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monlast
Hej. Det är så att jag har heltidsjobb men tycker inte att min lön räcker till.
Jag behöver tips på hur man kan öka sina pengar. Snabbt eller sakta spelar ingen roll men ej superlånga investeringar på 10 år+++

Jag har ett startkapital på ca 2000kr som jag kan investera.
Tacksam för alla förslag!
Ni kan järna Pma mig om ni inte vill skriva här!

Dem där summorna kommer inte leda dig någon vart om du hade tänkt investera dem...
Citera
2009-12-01, 23:48
Medlem
jeanthss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fragaintevarfor
Dem där summorna kommer inte leda dig någon vart om du hade tänkt investera dem...

Så är det. Försök att se lite realistiskt med saker och ting. Ett tips kan vara att titta på jämförpriset på, exempelvis, 3% mjölk.
Citera
2009-12-05, 20:54
Medlem
jokers avatar
Diskussionsunderlag saknar och referall länkar är förbjudna.
Låser och kastar tråden
/mod

Felmodererat, begår självkritik och öppnar tråden igen
/mod
Senast redigerad av joker 2009-12-05 kl. 21:10.
Citera
2009-12-06, 22:19
Bannlyst
500 kr gratis?

en distanserad polare till mig reggade sig på denna site: www.500krgratis.com och fick faktiskt 500kr hemskickade med brev. det är tydligen någon som betalar ut 500kr för att lagligt få regga konton på spelsajter i andras namn. någon som har testat och kan svara på om det verkligen är så enkelt? vill gärna veta innan jag vågar testa själv.

mvh
Senast redigerad av zzimmon 2009-12-06 kl. 22:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in