2017-02-17, 05:43
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
https://mobile.twitter.com/DKristoffersson/status/832321096766590976

Kujovic till Bajen.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Kontraindikatorn a.e.g har uttalat sig. Trist, hade gärna sett Kujovic i Bajen.

Egentligen skulle vi behöva en MB (Magyars kontrakt går ut sista juni, står då med två MB och en junis) och/eller en bättre VB. Samtidigt håller man tummarna för att Erkan ska komma hem till Norsborg snart igen.
Citera
2017-02-17, 08:08
Medlem
Det handlade alltså om en dansk mittback från Randers som isf skulle ansluta i sommar.

Påstås vara en av Superligans bästa försvarare men vad vet jag.
Citera
2017-02-17, 08:22
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Kontraindikatorn a.e.g har uttalat sig. Trist, hade gärna sett Kujovic i Bajen.

Som sagt.
Citera
2017-02-17, 08:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Egentligen skulle vi behöva en MB (Magyars kontrakt går ut sista juni, står då med två MB och en junis) och/eller en bättre VB. Samtidigt håller man tummarna för att Erkan ska komma hem till Norsborg snart igen.

Kujovic hade ju varit ett namn men ologiskt och skapat obalans i truppen (5 anfallare??) med tanke på att det är i backlinjen vi måste förstärka.
Mads Fender är således klockrent även om den av någon anledning inte briserar lika hårt som kända "namn".
Citera
2017-02-17, 08:51
Medlem
snurresnigels avatar
Erton bröt med klubben i Kina igår. Kan tänka mig att vi tar in två av dessa spelare till anfallet: Engvall (uppges vara nära), Erton och Kujovic.
Förmodligen Engvall och Erton.
Citera
2017-02-17, 08:56
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresnigel
Erton bröt med klubben i Kina igår. Kan tänka mig att vi tar in två av dessa spelare till anfallet: Engvall (uppges vara nära), Erton och Kujovic.
Förmodligen Engvall och Erton.
Ertons senaste sejour i DIF lämnar en rätt bitter smak i munnen. En ruskig diva var han då men lämnar han divatakterna kvar i Kina så kan han få komma.
Citera
2017-02-17, 09:39
Medlem
Elvis avatar
Riktig klassvärvning av Jingblad, vi värvar alltså en av Danmarks bästa mittbackar på free transfer. otroligt nöjd, inte alls förvånad om MFF var och ryckte i honom och misslyckades och därför gick mot den andra dansken.

Blir inte alls förvånad om Kujovic anländer snart ellr Erton! Ser i första hand att Kujo anländer men Erton skulle funka fint också.
Citera
2017-02-17, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Riktig klassvärvning av Jingblad, vi värvar alltså en av Danmarks bästa mittbackar på free transfer. otroligt nöjd, inte alls förvånad om MFF var och ryckte i honom och misslyckades och därför gick mot den andra dansken.

Blir inte alls förvånad om Kujovic anländer snart ellr Erton! Ser i första hand att Kujo anländer men Erton skulle funka fint också.
Så var det säkert, MFF misslyckades med att värva en mittback från Danmarks Trelleborg och fick gräva fram något ur den Belgiska sopligan istället. Brädade av giganterna från Södermalm ännu en gång.

För att vara mer seriös så är det säkert en riktigt bra värvning för Hammarby.
Citera
2017-02-17, 09:57
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Så var det säkert, MFF misslyckades med att värva en mittback från Danmarks Trelleborg och fick gräva fram något ur den Belgiska sopligan istället. Brädade av giganterna från Södermalm ännu en gång.

För att vara mer seriös så är det säkert en riktigt bra värvning för Hammarby.

Det jag menade att MFF haft koll på den här dansken som vi värvat, inget annat..
Citera
2017-02-17, 10:05
Medlem
Yo.

Reggade ett konto här då vänner på forumet upplyst mig om att användaren a.e.g använder mitt namn som någon form av källa vid flertalet tillfällen.

Jag känner inte denna användare och inget av det han säger om mig har något som helst med verkligheten att göra.
Har förstått att han anses vara något av ett troll och detta lär väl stärka den bilden ytterligare.

Gav mig på ett försök att bemöta honom via DM, men givetvis var responsen pinsamt ignorant. Hade visserligen inte förväntat mig något annat.

Till sist, håll utkik på fantv.se - i dagarna gör programmet Destination Europa debut. Jag drog ner till Portugal, kikade Benfica-Dortmund och tog ett snack med Robert Åhman-Persson om hans nya liv i Lissabon, helgrillad gris, Gin&Tonic samt lite annat gott.

Må väl.
Citera
2017-02-17, 10:14
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Det jag menade att MFF haft koll på den här dansken som vi värvat, inget annat..
Varför skrev du då "inte alls förvånad om MFF var och ryckte i honom och misslyckades"?
Citera
2017-02-17, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av csvanemar
Yo.

Reggade ett konto här då vänner på forumet upplyst mig om att användaren a.e.g använder mitt namn som någon form av källa vid flertalet tillfällen.

Jag känner inte denna användare och inget av det han säger om mig har något som helst med verkligheten att göra.
Har förstått att han anses vara något av ett troll och detta lär väl stärka den bilden ytterligare.

Gav mig på ett försök att bemöta honom via DM, men givetvis var responsen pinsamt ignorant. Hade visserligen inte förväntat mig något annat.

Till sist, håll utkik på fantv.se - i dagarna gör programmet Destination Europa debut. Jag drog ner till Portugal, kikade Benfica-Dortmund och tog ett snack med Robert Åhman-Persson om hans nya liv i Lissabon, helgrillad gris, Gin&Tonic samt lite annat gott.

Må väl.

Troll du sa, troll han var.
Tack för klargörandet, förhoppningsvis ledsnar han på trollerierna iom detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in