2017-03-28, 22:04
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Har spelat vänsterback i Norge men var värvad som mittback till Gif men nu när Noa kommer in samtidigt som vår vänsterkant är dålig så finns ju chansen att spela honom där istället.

5-3-2.
Naurin-
Larsson, Danielsson, Finnen, Noa, Myrestam-
Gersson, Smajl, X(Morsay om han inte är skadad annars Romson Gall nu när Granat är borta)-
Hallenius, Kristinn Sigurdsson.

Jag har haft mycket fotboll själv och har inte plus på st så jag kan ha helt fel...

Är det nåt som hänt med Dennis Olsson, eller är han skadad eller något? Var väl mycket snack om att han var väldigt lovande för nåt år sen.
Citera
2017-03-28, 22:33
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Är det nåt som hänt med Dennis Olsson, eller är han skadad eller något? Var väl mycket snack om att han var väldigt lovande för nåt år sen.
Var väl något år i superettan han ansågs som lovande, tycker inte han har spelat tillräckligt bra för allsvenskan senaste åren.
Citera
2017-03-28, 23:24
Medlem
RoyJoness avatar
BP värvat nytt på Beijmos position så borde bli klar för oss(eller Mff) inom något dygn tycker man?
Citera
2017-03-29, 16:14
Medlem
vet någon djurgårdare vem mr x är? läste nyss att kanske ola toivonen ryktas på väg till dif. kan det vara han som är mr x tro?
Citera
2017-03-29, 16:26
Medlem
RoyJoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racingkillen
vet någon djurgårdare vem mr x är? läste nyss att kanske ola toivonen ryktas på väg till dif. kan det vara han som är mr x tro?

Quirino!
Grejen är väl att BoA vad jag vet aldrig nämnt något om nån Mr. X? Vad jag vet så är det väl fortfarande bara FD som påstått det. Vågar inte riktigt hetsa upp mig innan det finns något mer konkret.
Citera
2017-03-29, 18:29
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racingkillen

Varför skulle Ola T komma? Skulle han överväga Sverige och dissa sin monsterlön så hade han nog valt ett annat blått lag.
Mr X är myntat av tidningar, och visst kan man hoppas. Men det senaste jag hört var att man fortfarande jobbar på Engvall, fråga mig inte hur man ska lösa det.
Citera
2017-03-29, 19:02
Medlem
http://www.fotbollskanalen.se/spanien/la-liga-spelarens-overgang-till-sverige-stoppades---efter-fansens-protester/

- I en klubb hade man redan föreslagit villkor som vi var nöjda med, och vi var på väg att skriva under. Men supportrarna där visade sig ha vänsteråsikter, de hotade klubbledningen med några slags aktioner, och så blev det nej. I den andra klubben, där supportrarna tvärtom var höger, bestämde man sig också för säkerhets skull att säga nej med hänvisning till principen ”för säkerhets skull, så att vi inte riskerar att få problem”, säger han enligt sajten.

En av vänsterklubbarna måste vara bajen eller malmö och sedan höger måste vara dif eller gnaget.
Citera
2017-03-29, 19:09
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j_e_s_p_e_r_
http://www.fotbollskanalen.se/spanien/la-liga-spelarens-overgang-till-sverige-stoppades---efter-fansens-protester/

- I en klubb hade man redan föreslagit villkor som vi var nöjda med, och vi var på väg att skriva under. Men supportrarna där visade sig ha vänsteråsikter, de hotade klubbledningen med några slags aktioner, och så blev det nej. I den andra klubben, där supportrarna tvärtom var höger, bestämde man sig också för säkerhets skull att säga nej med hänvisning till principen ”för säkerhets skull, så att vi inte riskerar att få problem”, säger han enligt sajten.

En av vänsterklubbarna måste vara bajen eller malmö och sedan höger måste vara dif eller gnaget.

Det låter mest bara som en uppdiktad historia. Finns t.ex. inga indikationer alls på att Malmö ska ha varit intresserade av honom, vilket det garanterat hade funnits om så var fallet. Ingen media har nämnt något, så hur ska någon ha haft kännedom om spelaren?
Citera
2017-03-29, 19:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Det låter mest bara som en uppdiktad historia. Finns t.ex. inga indikationer alls på att Malmö ska ha varit intresserade av honom, vilket det garanterat hade funnits om så var fallet. Ingen media har nämnt något, så hur ska någon ha haft kännedom om spelaren?

Ja, det luktar agentsnack lång väg för att visa att det funnits intresse för spelaren. Hittepå.
Citera
2017-03-29, 21:08
Medlem
Att journaliststackaren över huvud taget lagt tid på att översätta ukrainska agentlögner säger väldigt mycket om samtidens förhållande till källkritik.
Citera
2017-03-29, 22:54
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j_e_s_p_e_r_

Finns inga klubbar i Sverige som är höger eller vänster. Hade några supportar tyckt något om någon övergång så skulle det setts här eller på annat väl tillgängligt forum. Fejknews.
Citera
2017-03-29, 23:47
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Finns inga klubbar i Sverige som är höger eller vänster. Hade några supportar tyckt något om någon övergång så skulle det setts här eller på annat väl tillgängligt forum. Fejknews.

Precis. Jag upplever inte någon klubb i Sverige som höger eller vänster i den meningen att jag tror att klubbens supportrar skulle gå ihop om en spelare inte hade rätt åsikter. Sedan är klubbar mer eller mindre arbetarklass, och därför mer eller mindre röda eller blå men vi har knappast lag som St Pauli i Sverige. Inte som jag känner till åtminstone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in