2017-02-17, 01:42
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Det känns mer troligt att Sandra och Gustav bråkat om Magnus. Kanske tog Gustav honom i försvar då de fortfarande är vänner. Det kanske räckte för att de skulle ta bort varandra på Instagram. Nu är de däremot vänner igen, kanske "tack vare" ryktena, som tvingade båda att gräva ner stridsyxan.

Otrohet med någon annan kompis, som kanske nu är med barn, känns mer troligt. Sandra ville ju inte ha barn (som tidigare nämnts i tråden), kanske blev det ändå extra smärtsamt om ex:et direkt skaffade barn med någon annan.

Hur vet du att dom är vänner igen?
Citera
2017-02-17, 06:15
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagg i gräset
Hur vet du att dom är vänner igen?

Båda har öppna profiler på Instagram. Gustavbrostrom och Sandrabeijer. Normanmagnus är med bland hans vänner, men hans bilder kan bara hans följare se.

Jag är ingen Instagram-expert, men jag tror att personerna som står högt upp bland "följare" är nyligen tillagda, i så fall har båda tagit bort och lagt till Elsa Billgren nyligen.
Senast redigerad av Durochmoll 2017-02-17 kl. 06:36.
Citera
2017-02-17, 12:28
Medlem
BengtFalukorvs avatar
Magnus och Gustav är inte en helt dålig teori, även om miss Beijer dementerat det ryktet i sin blogg. Hon uppger att hon inte kommer berätta vad som hänt, så då får hon väl tåla att läsare och andra parter leker connect-the-dots och målar upp scenarion.

Sandra verkar resa en hel del och är man i förhållande kanske det inte är så bra om man konstant är ifrån varandra? Inte helt ovanligt att S varit borta typ en månad på egen hand. Vad leder det till? Är det inte bögromans det handlar om kan det väl lika gärna gälla något luder i bekantskapskretsen på Södermalm.

I övrigt börjar Sandras tonårsoutfits och bloggliv kännas lite... konstigt för någon som ändå är 33 år gammal? Eller? Hon verkar så ledsen och förvirrad rent allmänt. Lite synd.
Citera
2017-02-17, 13:57
Medlem
snubbinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtFalukorv
Magnus och Gustav är inte en helt dålig teori, även om miss Beijer dementerat det ryktet i sin blogg. Hon uppger att hon inte kommer berätta vad som hänt, så då får hon väl tåla att läsare och andra parter leker connect-the-dots och målar upp scenarion.

Sandra verkar resa en hel del och är man i förhållande kanske det inte är så bra om man konstant är ifrån varandra? Inte helt ovanligt att S varit borta typ en månad på egen hand. Vad leder det till? Är det inte bögromans det handlar om kan det väl lika gärna gälla något luder i bekantskapskretsen på Södermalm.

I övrigt börjar Sandras tonårsoutfits och bloggliv kännas lite... konstigt för någon som ändå är 33 år gammal? Eller? Hon verkar så ledsen och förvirrad rent allmänt. Lite synd.

Nu tror jag inte att de har några prostituerade i bekantskapskretsen (för jag antar att det är det du syftade på med luder) men visst kan det vara någon i kompis.

Om M har varit otrogen så är det ju för att han aktivt gjort det valet, inte för att Sandra varit ute och rest.
Men vettefan, det känns lite hårt att säga att någon är död för en p.g.a. otrohet. Jag tror det har hänt något allvarligare.

Vi har nog olika syn på ålder däremot. 33 år är inte ens gammalt. Och när man väl är gammal så är man väl hellre en sköning som dricker bärs med polarna i färgglada kläder än någon sur kärring i yllekoftor?
Citera
2017-02-17, 17:59
Medlem
bokhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubbinna

Men vettefan, det känns lite hårt att säga att någon är död för en p.g.a. otrohet. Jag tror det har hänt något allvarligare.

Okej men vad kan ha hänt då? Om vi brainstormar lite? Vad är allvarligare än otrohet i ett förhållande? Vad skulle vara det ultimata sveket?
Citera
2017-02-17, 18:24
Medlem
likearollingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubbinna
Nu tror jag inte att de har några prostituerade i bekantskapskretsen (för jag antar att det är det du syftade på med luder) men visst kan det vara någon i kompis.

Om M har varit otrogen så är det ju för att han aktivt gjort det valet, inte för att Sandra varit ute och rest.

Vi har nog olika syn på ålder däremot. 33 år är inte ens gammalt. Och när man väl är gammal så är man väl hellre en sköning som dricker bärs med polarna i färgglada kläder än någon sur kärring i yllekoftor?

Tycker också det låter väldigt märkligt att "bara" otrohet skulle vara = att någon är död för en.
Har lite gemensamma bekanta med Sandra, ska försöka luska.
Citera
2017-02-17, 18:24
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokhora
Okej men vad kan ha hänt då? Om vi brainstormar lite? Vad är allvarligare än otrohet i ett förhållande? Vad skulle vara det ultimata sveket?

Han kanske är bög. Hon skrev ju att 4 år var helt bortkastat, fast flippar man då såhär mycket över det, tveksamt. Eller att han haft ett förhållande bakom hennes rygg en längre tid med någon gemensam vän.
Citera
2017-02-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag är ingen Instagram-expert, men jag tror att personerna som står högt upp bland "följare" är nyligen tillagda, i så fall har båda tagit bort och lagt till Elsa Billgren nyligen.

Jag kollade lite på detta, och det verkar bara vara slumpvis. Tittar man på en del personer så verkar det som att personer som har mycket följare hamnar långt upp, och ibland verkar det vara i bokstavsordning och ibland bara lite random.

Sandra träffade Magnus via sin kompis Michelle, som kände M via Berghs (har jag för mig). Det skar sig mellan Sandra och Michelle lite senare, och det verkar inte som att de har så mycket kontakt. En del verkar ha fått för sig att det har med Magnus att göra?
Citera
2017-02-17, 19:01
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzy_Star
Jag kollade lite på detta, och det verkar bara vara slumpvis. Tittar man på en del personer så verkar det som att personer som har mycket följare hamnar långt upp, och ibland verkar det vara i bokstavsordning och ibland bara lite random.

Sandra träffade Magnus via sin kompis Michelle, som kände M via Berghs (har jag för mig). Det skar sig mellan Sandra och Michelle lite senare, och det verkar inte som att de har så mycket kontakt. En del verkar ha fått för sig att det har med Magnus att göra?

Jag har också kikat efter, och jag drar slutsatsen att det inte är slumpvis. Någon som vet får gärna kommentera, för jag har undrat över detta ett tag.

Intressant, jag har undrat över Michelle, då hon ej nämns mera i bloggen, lusläser dock ej bloggen så kan ha missat. Kanske det handlar om att Magnus har ljugit grovt om saker.
Känns som det kan vara en herrans massa saker som hänt, knappt någon idé att gissa.
Citera
2017-02-17, 19:15
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bokhora
Det finns ju grader gällande otrohet. Säg att han haft tjej (er) vid sidan om hela deras relation. Det kan ju uppfattas som svinigare än tex en fling som han skaffar sig för att ta sig ur förhållandet.
Citera
2017-02-17, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RayOfLight
Det finns ju grader gällande otrohet. Säg att han haft tjej (er) vid sidan om hela deras relation. Det kan ju uppfattas som svinigare än tex en fling som han skaffar sig för att ta sig ur förhållandet.

Håller med!

Om ex: min sambo skulle va otrogen mot mig skulle jag inte vilja ha den i mitt liv mer, personen
Är död för mig då.

Men alla är olika, med olika erfarenheter i bagaget som också kan påverka.
Tycker att Sandra inte ska låta bli att berätta på bloggen om vad M gjort mot henne.
Jag menar, han förtjänar att "hängas ut" enligt mig.
Men ja såg att M jobbar inom reklambranschen som Sandra också gjort och kanske kommer göra i framtiden, hon kanske inte vill bränna några broar för hennes framtida karriär. Kontakter är allt!
Citera
2017-02-17, 19:59
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godistajm
Tycker att Sandra inte ska låta bli att berätta på bloggen om vad M gjort mot henne.
Jag menar, han förtjänar att "hängas ut" enligt mig.
Men ja såg att M jobbar inom reklambranschen som Sandra också gjort och kanske kommer göra i framtiden, hon kanske inte vill bränna några broar för hennes framtida karriär. Kontakter är allt!

Plus att Sandra är ett kommunikationsproffs ut i fingerspetsarna. Hon vet EXAKT hur mycket som kan sägas för att väcka intresse men ändå inte lämna ut någon. Plus att i hennes niotillfem-värld passar det inte med blogginlägg där folks hängs ut. Därför kommer hon aldrig att berätta om vad han gjort mot henne på bloggen. Möjligen kan det bearbetas om i romanform framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in