2017-02-15, 16:38
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Blir han upgraderad till 82 hamnar hans If på 83 och då borde ju inte hans Sif eller otw förändras?
Ja precis han kommer väl inte bli högre än 86 i någon av alla korten? Förutom om det ev. kommer mer IF framöver men det är en annan sak.
Citera
2017-02-15, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Ok konstigt, jag satt med futbin uppe hela matchen även långa stunder efter matchen och följde hans priskurva flera timmar till och från såg han aldrig röra sig över 300k då , men om du lyckades sälja för 450 redan under matchdagen så grattis well done.

Hade jag nog en jäkla flyt isåfall för jag kollade bara 1-2 min efter att han gjort andra målet fanns inga ute till försäljning och min blev såld på 30 sec.

Gomez Sif ser riktigt härlig ut, älskade hans If. tror jag är väldigt förtjust i spelare med hög balans. Lägger alltid Engine kort på spelare som inte har 90+ balans haha.
Citera
2017-02-15, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Hade inte kapital för det ändå. Har ju en Mane vilket räcker en bit. Får han upgrade kommer kortet landa på 87-88 tippar jag? Hyfsat bra avkastning för en investering på 125k ändå.

Hans upgrade behöver bli 85 om hans SIF ska ändras
Citera
2017-02-15, 16:53
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Hans upgrade behöver bli 85 om hans SIF ska ändras

Jag har efterfrågat belägg på detta tidigare i tråden men ingen kan bevisa att det blir så.

Alla tidigare fut så har alla versioner av IF fått upgrade om NIF får en upgrade som tangerar första IF. Så jag tror det är mycket möjligt att OTW Mane landar på 87 och tex TIF Icardi på 88-89.
Citera
2017-02-15, 17:00
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag har efterfrågat belägg på detta tidigare i tråden men ingen kan bevisa att det blir så.

Alla tidigare fut så har alla versioner av IF fått upgrade om NIF får en upgrade som tangerar första IF. Så jag tror det är mycket möjligt att OTW Mane landar på 87 och tex TIF Icardi på 88-89.
Ja då kan det ju vara läge från EA's sida att börja med de där jäkla vinteruppgraderingarna någon gång så vi kan få svar.

Undrar vad som gör att det försenas. Kanske SBC som sabbas eller något sådant, eller OTW. Det är väl det enda som är nytt för årets upplaga?
Citera
2017-02-15, 17:06
Medlem
Lyckan över att ha köpt 0 st mane otw för 127k
Blir en bra kväll
11 var det. Säljer 10 behålla ett.
Citera
2017-02-15, 17:07
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Hade jag nog en jäkla flyt isåfall för jag kollade bara 1-2 min efter att han gjort andra målet fanns inga ute till försäljning och min blev såld på 30 sec.

Gomez Sif ser riktigt härlig ut, älskade hans If. tror jag är väldigt förtjust i spelare med hög balans. Lägger alltid Engine kort på spelare som inte har 90+ balans haha.

Om man kollar på hans graph så har han aldrig sålt för högre en just nu 355K ...så ja det här med balans är fint hans 82a låg på 88 tippar på att han lägger sig nånstans på 93 nu.

Ja Gomez sif har du väll redan packat och sålt för 3 mille vid det här laget.
Citera
2017-02-15, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Det har inte varit så hela tiden eller? Har aldrig spelar det

Vet faktiskt inte, har spelat WL 2 gånger då var det inga krav, bara haft FIFA i typ 1 och 1 halv månad. Det är dock krav både denna helgen som kommer och helgen efter. La Liga+Bundesliga helgen efter.
Citera
2017-02-15, 17:36
Medlem
Citat:
Om man kollar på hans graph så har han aldrig sålt för högre en just nu 355K ...så ja det här med balans är fint hans 82a låg på 88 tippar på att han lägger sig nånstans på 93 nu.

Ja Gomez sif har du väll redan packat och sålt för 3 mille vid det här laget.

Du ska aldrig lita på futbin om du köper och säljer spelare under en match eftersom det inte uppdateras så snabbt. Bättre att kolla webappen vad som faktiskt ligger ute. If gomez har jag nog gjort en 100k på iaf ja eftersom hans pris brukar ligga på 20k på söndagen och runt 30 på ons-tor. Dessutom känner jag mig lite tursam som sålde honom imorse för 28 och nu går han för 14.
Citera
2017-02-15, 17:54
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Du ska aldrig lita på futbin om du köper och säljer spelare under en match eftersom det inte uppdateras så snabbt. Bättre att kolla webappen vad som faktiskt ligger ute. If gomez har jag nog gjort en 100k på iaf ja eftersom hans pris brukar ligga på 20k på söndagen och runt 30 på ons-tor. Dessutom känner jag mig lite tursam som sålde honom imorse för 28 och nu går han för 14.

Okay då litar jag på dig gubben

If Gomez orkar jag nog ej ge mig inpå tjäna några tusen coins här o där..jag vill åt nästa stora investering som nu ikväll säljer vi av massa Mane....vem är nästa guldgruva? vi måste samarbeta nu , vart ska vi lägga våran kos.
Citera
2017-02-15, 18:12
Medlem
Citat:
Okay då litar jag på dig gubben

If Gomez orkar jag nog ej ge mig inpå tjäna några tusen coins här o där..jag vill åt nästa stora investering som nu ikväll säljer vi av massa Mane....vem är nästa guldgruva? vi måste samarbeta nu , vart ska vi lägga våran kos.

Haha tack. Inser nog att jag hade mer tur än jag trodde men det är du som får ge tips jag litade ju inte på dig och köpte bara på mig en Mané så det är du som är den rike jäveln nu.

Enda tips jag kan ge är vilka otw kort som borde ha störst chans att få en If är ju de som är givna i sina lag. Payet, Draxler, Dembelé, Sanson, Sané, Umtiti, Stones, Niang och Gagliardini. Hade jag varit dig hade jag köpt en Dembelé du sa ju själv att han gör mycket mål mot dig och snackas om att han ska få 5*skills.
Citera
2017-02-15, 18:23
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Haha tack. Inser nog att jag hade mer tur än jag trodde men det är du som får ge tips jag litade ju inte på dig och köpte bara på mig en Mané så det är du som är den rike jäveln nu.

Enda tips jag kan ge är vilka otw kort som borde ha störst chans att få en If är ju de som är givna i sina lag. Payet, Draxler, Dembelé, Sanson, Sané, Umtiti, Stones, Niang och Gagliardini. Hade jag varit dig hade jag köpt en Dembelé du sa ju själv att han gör mycket mål mot dig och snackas om att han ska få 5*skills.

Intressanta namn alla dem faktiskt...Payet i hemmamiljö trivs i Marseille kommer göra det bra där kan säkert få fler if, kommer han gå för mkt? tror ärligt talat inte det

Draxler är absolut fin spec med tanke på hans match igår och han har 5star wf, skulle kunna tänka mig honom nackdelar är att han e i ligue 1 och att han är ojämn men ett alternativ absolut. Även Dembele jag tror minsann att det är han vi bör satsa på, dock lite oskönt att han går för 200k , hur många av honom är man berädd att köpa in liksom trots allt mkt lök som ska ligga o vänta . Vi kanske kör på niang han ser ändå fin ut i Watford hittils och har ett fint kort, billig som satan också...fuck it vi kör på niang.5-6 kort med honom

edit...såg att Watford ej spelar förens 25e...så vi avaktar där
Senast redigerad av ItsmeGlenn 2017-02-15 kl. 19:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in