Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Haha tack. Inser nog att jag hade mer tur än jag trodde men det är du som får ge tips jag litade ju inte på dig och köpte bara på mig en Mané så det är du som är den rike jäveln nu.
Enda tips jag kan ge är vilka otw kort som borde ha störst chans att få en If är ju de som är givna i sina lag. Payet, Draxler, Dembelé, Sanson, Sané, Umtiti, Stones, Niang och Gagliardini. Hade jag varit dig hade jag köpt en Dembelé du sa ju själv att han gör mycket mål mot dig och snackas om att han ska få 5*skills.
Intressanta namn alla dem faktiskt...Payet i hemmamiljö trivs i Marseille kommer göra det bra där kan säkert få fler if, kommer han gå för mkt? tror ärligt talat inte det
Draxler är absolut fin spec med tanke på hans match igår och han har 5star wf, skulle kunna tänka mig honom nackdelar är att han e i ligue 1 och att han är ojämn men ett alternativ absolut. Även Dembele jag tror minsann att det är han vi bör satsa på, dock lite oskönt att han går för 200k , hur många av honom är man berädd att köpa in liksom trots allt mkt lök som ska ligga o vänta . Vi kanske kör på niang han ser ändå fin ut i Watford hittils och har ett fint kort, billig som satan också...fuck it vi kör på niang.5-6 kort med honom
edit...såg att Watford ej spelar förens 25e...så vi avaktar där