2017-02-15, 16:04
Medlem
Att dom har krav i WL är faktiskt riktigt tråkigt
Citera
2017-02-15, 16:06
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Händer då och då, att motståndarens trupp visas och den fastnar där, men det är ändå inte som att spelet kraschar, då musiken fortsätter gå och korten fortfarande glimrar. Ibland kan man undvika förlust genom att bara lägga undan dosan och vänta ett tag, men det är inte ju inte jättekul ifall man vill spela..
Fast så var det ju inte för mig.. Spelet stängdes av och "det inträffade ett oväntat fel" där man kunde rapportera till PLaystation, så visst kraschade det

Mane SIF ser förövrigt åt helvete bra ut, 98 pace
Synd man bara köpte en otw när han var ner på 127k
Senast redigerad av NilssooonS 2017-02-15 kl. 16:12.
Citera
2017-02-15, 16:11
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Att dom har krav i WL är faktiskt riktigt tråkigt
Det har inte varit så hela tiden eller? Har aldrig spelar det
Citera
2017-02-15, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
sålde du mane för 450k sa du? hmm

Yepp och snål som man är köpte jag inte tillbaka ett kort när han var nere på 250k för några dagar sedan. Samma med Cavani gick upp 70k bara för att psg spöade Barcelona igår skulle sålt och använt pengarna till en otw mane.
Citera
2017-02-15, 16:14
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PSYK1i
http://www.futhead.com/17/squads/4615208/

detta kör jag med
..

Gött lag ..lirade med Tevez ett tag riktig pärla den gubben, även thiago mkt fin....di maria går dock fett bort helt värdelös , kanske special kort på honom ikväll så då kan du ju alltid updatera.
Citera
2017-02-15, 16:17
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Yepp och snål som man är köpte jag inte tillbaka ett kort när han var nere på 250k för några dagar sedan. Samma med Cavani gick upp 70k bara för att psg spöade Barcelona igår skulle sålt och använt pengarna till en otw mane.

Ok konstigt, jag satt med futbin uppe hela matchen även långa stunder efter matchen och följde hans priskurva flera timmar till och från såg han aldrig röra sig över 300k då , men om du lyckades sälja för 450 redan under matchdagen så grattis well done.
Citera
2017-02-15, 16:19
Medlem
jaha fack ok, dags å bygga om då, fan tänkte inte alls på inträdeskravet sorry
Citera
2017-02-15, 16:20
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
TOTW ute. Mane fick 86 overall. Fan, man skulle köpt på sig fler OTW även fast priset redan var hypat.

hahah vilket mega kort sen då ser helt hysterisk ut....ja du skulle lyssnat på Glenn...Glenn knows, sitter med 4 st OTW i tradepilen redo att skeppas iväg upgraderade och fina.// Hade Gott Glenn
Citera
2017-02-15, 16:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
hahah vilket mega kort sen då ser helt hysterisk ut....ja du skulle lyssnat på Glenn...Glenn knows, sitter med 4 st OTW i tradepilen redo att skeppas iväg upgraderade och fina.// Hade Gott Glenn

Hade inte kapital för det ändå. Har ju en Mane vilket räcker en bit. Får han upgrade kommer kortet landa på 87-88 tippar jag? Hyfsat bra avkastning för en investering på 125k ändå.
Citera
2017-02-15, 16:23
Medlem
Citat:
..

Gött lag ..lirade med Tevez ett tag riktig pärla den gubben, även thiago mkt fin....di maria går dock fett bort helt värdelös , kanske special kort på honom ikväll så då kan du ju alltid updatera.

tack ah Tevez e riktigt skön faktiskt men som du säger dimaria funkar fan inte alls för mig...
Citera
2017-02-15, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Hade inte kapital för det ändå. Har ju en Mane vilket räcker en bit. Får han upgrade kommer kortet landa på 87-88 tippar jag? Hyfsat bra avkastning för en investering på 125k ändå.

Blir han upgraderad till 82 hamnar hans If på 83 och då borde ju inte hans Sif eller otw förändras?
Citera
2017-02-15, 16:37
Medlem
Kom hummels med TOTW?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här