Citat:
Ursprungligen postat av
xallo
En liten Rättelse, Emilio är dum som en sten, riktigt korkad. Han har alltid hustlat sig fram på andras bekostnad. En dego-Runar om man så vill.
Den som verkligen hade fingertoppskänsla för vad som funkade var Paul Mardirossian, han är inte heller direkt listig, rätt naiv kille som alltid hamnar i klistret men känsla för krog har han iaf. Det är ju bara att kolla hur bra Emilios "krögeri" gått sedan de delade på sig.
Hans intelligensnivå är ganska ointressant måste jag säga, det är en krog/restaurang vi pratar om och inte en Hedge Fond eller Forskning för nästa cancer vaccin.
Jag tycker det varit ganska hög nivå på de krogar han varit inblandad i innan på Mallorca måste jag säga. Sedan om det beror på han själv eller någon partner det låter jag vara osagt. Maten har haft en hög nivå och det har varit bra. Jag tror att han skulle göra det bra med en mer seriös satsning kanske.
Men å andra sidan så har han en tendens att strula till det hela tiden och vistas med fel personer alltid, dum i huvudet eller ej.
Hans nuvarande fru har jag inte så mycket till övers för, innan hon träffade Emilio som hon bedrog ICA handlaren med i Alvik och hennes dåvarande man så var hon på jakt efter någon att slå klorna i och för att flytta från Västervik desperat, enormt lätt på foten och lätt att få i säng. Hon gifte sig enormt snabbt med ICA handlaren med och allt var puttinuttigt och samma hjärtan och ord på Instagram eller Facebook som med Emilio. Men det måste ha känts riktigt lågt tråkigt att efter otaliga inlägg på Insta om hennes Rolex Daytona med diamantkrans ha fått klart för sig att det var en kopia. Likadant med alla väskor som hon hade av kända märken, allt var fejk. Finns fortfarande gamla bilder på hennes Insta med nämnd klocka och man ser tydligt att det är en kopia.
Måste vara en underbar situation att ha blåst svärfar på flera miljoner och sedan vistas på samma lilla ö. Slutar inte bra det där är jag rädd för, pengarna är förbrukade och slut. Och Emilios humör lär hon få uppleva när allt blåser hårt runt om han. Synd tycker jag personligen för han har drivit bra krogar på Mallorca.