Citat:
Ursprungligen postat av
HeroesSilencio
Skall vi spekulera och gissa så brakar nog relationen ihop snart, då träder Åsa fram och berättar om alla år med våldsamma humörväxlingar, misshandel, verbala hot och förnedringar samt att Emilio är missbrukare. Han är inte direkt diskret när han är på dåligt humör heller, skriker och kallar henne för vissa saker. Dessutom hatar han bokstavligen hennes barn. Hennes son och Emilio går inte ihop alls. Skulle även tro att Åsa har slutat att släppa till för Rinkeby Italienaren och då blir han som en tickande bomb eftersom hans manlighet blir kraftigt ifrågasatt.
Men Åsa är nog den som i det längsta vill hålla upp skenet utåt med alla instagram inlägg om den perfekta mar-"drömmannen"
Med tanke på Pernillas anklagelser om misshandel och att Emilio faktiskt dömdes för övergrepp i rättssak och olaga hot så blir det bara löjligt att försöka framställa honom som någon slags drömman.
Under rättegången framkom följande inspelning från "drömmannen":
”Jag sätter nån på ett plan, jag kommer klippa dig och din snubbe och ta tolv års fängelse”. Och: ”Du är en jävla obegåvad kvinna! Obegåvad kvinna! En jävla hora, det är vad du är!”
http://mama.nu/artiklar/omslagsmama/jag-har-skyddat-honom-i-hela-mitt-liv/
En sådan personlighet försvinner inte bara sådär och förvandlas till drömmannen, hur mycket man än vill. Pernilla beskrev hans svartsjuka och kvinnosyn som problematisk. Att han alltid hade haft problem med att hon jobbade... Hur går det ihop med Åsa? Eller är det skillnad när de jobbar så mycket tillsammans? Dock så verkar hon ju ha planer på att ta upp sin keramikverksamhet igen. Kommer det att "tillåtas"?
Intressant vad du säger om att han hatar hennes barn... Finns det nån särskild anledning bakom?
För Åsa framhäver såväl sina egna som Emilios barn på Instagram, hur underbara och fantastiska de är osv, dvs samma överdrivna formuleringar som används när det gäller parets förhållande.
På bilder av Åsas dotter har Emilio ofta kommenterat med hjärtan, att de saknar henne osv. Så det kanske mest är sonen som det inte funkar med?
Citat:
Ursprungligen postat av
HeroesSilencio
Den det är synd om är hennes pappa som är blåst på alla pengarna, hoppas han får upprättelse och tillbaka dom. Men jag är tveksam om jag skall vara ärlig, det är inte direkt superlönsamt att driva krog på Mallorca. Det är långa perioder med i praktiskt taget inga matgäster alls och då gäller det att leva på besparingar, det som jag misstänker hennes pappa innan finansierade och lånade ut till. Vi får se... det kommer visa sig.
Det är verkligen synd om pappan. Säger en hel del om en persons moral när man utsätter sin gamla förälder/svärfar för något sådant. Pappan hotade ju med att försätta dem i personlig konkurs. Undrar om han orkar driva det hela vidare...?