2017-02-12, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Vilken jäkla soppa detta är. Hon ligger i skilsmässa med sin man och passar då på att ta in en ensamkommande flyktingpojke i sin nya lägenhet. Liksen på facebook väller in och ryggdunkar från grannar och vänner tas tacksamt emot plus 40k i månaden. Men vem är egenligen den fulaste fisken här? Pojken som anmäler en kvinna som tagit hand om honom sen han kom till Sverige eller Sanna som utnyttjat en pojke som påstår sig vara just en pojke men som inte är de? Jag hoppas för Sveriges skull att de bevisas att pojken är äldre och att han då skickas tillbaks dit han kom ifrån.

Men tror ni försvaret kan bevisa detta i rätten, för då borde väl hela åtalet läggas ner och istället så blir de nytt åtal mot pojken?

1. Det var inte hennes egna guldkalv som hon knullade med.
2. Det framgår inte av tråden OM skilsmässan togs ut innan eller efter knullandet uppdagades.
3. Det framgår inte ens av tråden OM hon fick sin egna guldkalv innan eller efter det skilsmässan inleddes.

Hade varit väldigt intressant om det visar sig finnas fler pedofiler i #Visomintestårut. Bilden där de sitter och myser med tända ljus, mat och vin ser ju väldigt "romantisk" ut...
Betänk, motsvarande bild med Svenska gubbar som sitter och myser med thailändska barn hade nog aktiverat kräkreflexen hos de flesta av oss.
Senast redigerad av Gubben_grå 2017-02-12 kl. 11:18.
Citera
2017-02-12, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Nej det är ingen drivkraft som är under lupp, du och din kommentar är under lupp och du har nu konstaterats vara en idiot av sällan skådat slag. Inte så lite butthurt heller.

Är sakförhållandena fel så hamnar kommentarerna fel och de är då helt ointressanta för tramsiga försök till billiga och då även helt felaktiga poänger från små fjantar som dig.

Bättre lycka nästa gång, adjö.

Nu var det jag som satte drivkraften under lupp i mitt första inlägg – vilket du nu låtsas inte begripa alternativt är du så dum att du inte hittar tillbaka när du trillar ut ur sängen.
Sedan förstår jag att det kanske det känns jobbigt att fakta talar emot dig men du är väl inte faktaresistent? Du "glömde" för den delen att svara på en enkel fråga. Behöver du hjälp med den?

Mycket bättre lycka nästa gång, adjö.
Senast redigerad av RightFlashbackToU 2017-02-12 kl. 10:51.
Citera
2017-02-12, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Nu var det jag som satte drivkraften under lupp i mitt första inlägg – vilket du nu låtsas inte begripa alternativt är du så dum att du inte hittar tillbaka när du trillar ut ur sängen.
Sedan förstår jag att det kanske det känns jobbigt att fakta talar emot dig men du är väl inte faktaresistent? Du "glömde" för den delen att svara på en enkel fråga. Behöver du hjälp med den?

Mycket bättre lycka nästa gång, adjö.
Frågan besvarades, att du inte förstår svaret kan jag inte lastas för.

Vad är det för fakta du hänvisar till?
Citera
2017-02-12, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Men huuur veeet vi att det INTE var HAN som våldtog henne?

De har ju lite konstiga preferenser när det gäller sex de här
Främmande Fåglarna!!!
Som anställd för att ta hand om dessa ensamkommande så bör hon-denna kvinna- inte inlåta sig fysiskt med sina klienter-
så din fantasi att det är de ensamkommande som utnyttjat henne- får oss att förstå att du nog inte förstått vad det handlar om-
att du antyder att de ensamkommande har konstig sex-tradition- bekräftar igen att du inte förstått- kvinnan som initierat sex med ensamkommande- som hon ska ta hand om på ett bra sätt- det är hon som har knäppa preferenser- det kommer nog fram mera om denna kvinna.
Hon har utnyttjat person som står i beroendeställning. Allvarligt.
Citera
2017-02-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Frågan besvarades, att du inte förstår svaret kan jag inte lastas för.

Vad är det för fakta du hänvisar till?

Nej, du har inte svarat på någon fråga. Du låtsades att det var fel på frågan eller var för dum för att förstå den. Det lutar mer och mer åt det senare. Stackare.

Spring nu och sprid lite mer rasistisk korkad anonym propaganda i lite olika trådar. Det är det enda du duger till.
Citera
2017-02-12, 18:24
Medlem
http://nwt.se/kristinehamn/2015/11/20/ett-varierande-arbete
Citera
2017-02-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
http://nwt.se/kristinehamn/2015/11/20/ett-varierande-arbete

Citat: "Ibland tar jag själv hand om barnpatienter. " Knappast nu längre...
Citera
2017-02-12, 19:46
Medlem
Champagneoclocks avatar
Vem är den misstänkte damen?
Finns namn och FB i tråden ?
Citera
2017-02-12, 19:51
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Nej, men det borde kanske komma med FUP den 22.e?
Citera
2017-02-12, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock

Namnet finns på sidan 1 i tråden.
Citera
2017-02-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Nej, du har inte svarat på någon fråga. Du låtsades att det var fel på frågan eller var för dum för att förstå den. Det lutar mer och mer åt det senare. Stackare.

Spring nu och sprid lite mer rasistisk korkad anonym propaganda i lite olika trådar. Det är det enda du duger till.
Att man kan bli så butthurt av att bli tillrättavisad, jag tycker att någon av din kaliber borde vara van...
Citera
2017-02-14, 11:55
Medlem
DonGrif2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Som anställd för att ta hand om dessa ensamkommande så bör hon-denna kvinna- inte inlåta sig fysiskt med sina klienter-
så din fantasi att det är de ensamkommande som utnyttjat henne- får oss att förstå att du nog inte förstått vad det handlar om-
att du antyder att de ensamkommande har konstig sex-tradition- bekräftar igen att du inte förstått- kvinnan som initierat sex med ensamkommande- som hon ska ta hand om på ett bra sätt- det är hon som har knäppa preferenser- det kommer nog fram mera om denna kvinna.
Hon har utnyttjat person som står i beroendeställning. Allvarligt.

Läs fallet igen. Det var inte något av de barn som hon tog hand om i hemmet som hon "var i relation" med. Det var en kompis till dessa barn (som dessutom utgav sig för att vara äldre).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in