2017-02-10, 18:37
Medlem
Frixys avatar
Kan inte någon styra upp någon slags matchningssystem så att våldtäktskvinnorna och våldtäktsmännen kan hitta varandra? Då skulle ju ingen behöva bli våldtagen. Det verkar ju finnas en hel del av båda sorterna.
Citera
2017-02-10, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frixy
Kan inte någon styra upp någon slags matchningssystem så att våldtäktskvinnorna och våldtäktsmännen kan hitta varandra? Då skulle ju ingen behöva bli våldtagen. Det verkar ju finnas en hel del av båda sorterna.

The r.APP.ist?
Stor bland medelålders svenska batikhäxor samt desperata flyktingpojkar...
Senast redigerad av Gubben_grå 2017-02-10 kl. 20:12.
Citera
2017-02-10, 20:15
Medlem
Var de inte just så att dessa 'barn' sålde sex på gatorna här i Sverige?
Dessa myndiga killar borde ju kunna se fördelar med att "hålla de inom familjen?"
Citera
2017-02-10, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flygandefa
Var de inte just så att dessa 'barn' sålde sex på gatorna här i Sverige?
Dessa myndiga killar borde ju kunna se fördelar med att "hålla de inom familjen?"

Men sen är de ju så att de borde få avtalsmässig lön.
Citera
2017-02-10, 21:00
Medlem
The_cripplers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCocaine666
https://m.facebook.com/profile.php?id=870115081

Hennes man & dom ligger i skilsmässa

Tycker inte att maken och sonen ska hängas ut på Flashback, dem har nog lidit så det räcker.
Citera
2017-02-10, 23:44
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stpungen
När jag var 14 år var jag kåt på 14-16-åriga tjejer, en 30årig överviktig tvåbarnsmamma tillhörde definitivt inte mina fantasier, dom var ju nästan i samma ålder som min mamma, du var nog ett mkt ovanligt barn,,,tjejer som dras till äldre män brukar man misstänka övergrepp i tidigt förpubertal ålder, hur hade du det som liten??

Äsch, allvarligt. Inte fan har varken jag eller någon av mina kompisar haft någon traumatisk uppväxt. Men visst fan tände vi på riktiga kvinnor i tonåren.

Klart man blev kär i någon i ungefär samma ålder. Men tjejerna i de vuxenfilmer man tittade på var varken smala eller tonåringar.

När grabbgänget var 15-16 år brukade vi hänga hos en frodig missanpassad tjej på 27, som ofta hade fest. Det fina med henne var att man fick knulla henne också, underbara minnen...

Under gymnasietiden släppte även min dåvarande svärmor till några gånger, väldigt trevligt.

Klart som korvspad att skäggbarnet gillade att knulla den frodiga omhändertagande blondinen 😀
Citera
2017-02-10, 23:54
Medlem
VolvoSonetts avatar
https://m.facebook.com/SvenskaKyrkanKristinehamn/photos/a.172240369580427.40168.170865653051232/552650354872758/?type=3

😂
Citera
2017-02-11, 00:45
Medlem
Apropå ovanstående inlägg om misstänkts deltagande i högmässa 2015 tillsammans med kyrkoherden. Man kan fråga sig efter vad som nu framgår om den misstänkte har gamla kontakter upp i Svenska Kyrkan också?
Citera
2017-02-11, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellvar
Apropå ovanstående inlägg om misstänkts deltagande i högmässa 2015 tillsammans med kyrkoherden. Man kan fråga sig efter vad som nu framgår om den misstänkte har gamla kontakter upp i Svenska Kyrkan också?

Detta kanske är den svenska kyrkans motsvarighet till Katolska kyrkans peddopräster?
I.e. den peddoring hon är med i motsvarar det vi ser i katolska länder (fast här förgriper sig inte präster på barn utan det är medelålders kvinnor)
Citera
2017-02-11, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Är detta sant... så är det ju sjukt... då återstår bara att se... om den (troligen) liberala feministen står högre en den stackars ensamkommande flykting pojken...

En rätt jämn match...
Ja det måste ha varit en chock för barnet att fortplanta sig med en riktig kvinna då hans tidigare sexuella partners varit får av olika sorter. Inte undra på att de tar livet av sig efter denna hemska händelse. Har han tur tittar löfvens kräkpolischef förbi med bullvagnen och ger han "al inclusive for rest of his life in sweden" kortet...

Sen är det inte ovanlig att kvinnliga "vårdare" just sexar runt för att få makt över "barnen" så de kan få lite kontroll på hvb hemmet, tyvärr blir det skit av det då de oftast inte håller sig till bara ett "barn".
Citera
2017-02-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SveaBunkern
http://www.friatider.se/kvinna-hade-sex-med-flyktingbarn-talas-f-r-v-ldt-kt

Helt plötsligt så passar det för kvinnan att berätta om hur gammal "pojken" egentligen är.

Åtal (stämningsansökan): https://minfil.org/50S4t1b5bb/V_rmlands_TR_B_3132-16_Aktbil_6.pdf

Tilltalad: Sandra Maria Elisabeth Rådén (1987-03-25, tidigare Englund).

Facebook: https://www.facebook.com/sandra.englund.562

Bild på Sandra Råden - https://minfil.org/63S1tdb2b1/Sandra_Maria_Elisabeth_R_den_.jpg

Tror ni hon blir friad eller dömd?

Oavsett vilket kan vi räkna med något bisarrt beslut i enlighet med svensk praxis. Typ att flyktingbarnet nu får asyl eftersom han kan bedömas ha en hotbild mot sig i sitt hemland pga han haft blivit våldtagen av en icke-muslimsk kvinna.

Däremot borde väl kvinnan bli fälld oavsett barnets ålder eftersom han är i beroendeställning till henne? Om man har ett familjehem kan man inte ha sex med de man tar in, inte heller om man är stödperson eller vårdare. Oavsett vårdarens ålder.

Jag noterar att MSM ännu inte nämnt åtalet, eller har jag fel?
Visar att man får titta i alternativ media för att få reda på nyheter som MSM inte skriver om. En gång i tiden skrev tidningarna sånt som de trodde folk ville läsa, nu undviker de att skriva sånt folk vill läsa. Man undrar hur länge de kan överleva med den principen?
Ännu ett scoop för Fria Tiders grävare.

Någon kommentar från "vistårinteut" tanterna? Hade det varit en svensk man som stått åtalad för sex mot en afghansk tjej hade det nog redan varit manifestationer för allas lika värde. Men i det svenska samhället är de afghanska "pojkarna" lite annat värde, helt enkelt.

Jag erkänner att jag nog hade fel tidigare. Vistårinteut-tanterna HAR i många fall ett sexuellt intresse av afghanerna. Perfekta boytoys för dem, som en utlandssemester-dejt. En harmlös mänsklig dildo som de t.o.m. får betalt för att husera i sitt hem. Han kan vara pojke när han vill, och man när hon vill.
Senast redigerad av grelin1999 2017-02-11 kl. 22:18. Anledning: fan vad långsamt det går att redigera
Citera
2017-02-12, 09:57
Medlem
Vilken jäkla soppa detta är. Hon ligger i skilsmässa med sin man och passar då på att ta in en ensamkommande flyktingpojke i sin nya lägenhet. Liksen på facebook väller in och ryggdunkar från grannar och vänner tas tacksamt emot plus 40k i månaden. Men vem är egenligen den fulaste fisken här? Pojken som anmäler en kvinna som tagit hand om honom sen han kom till Sverige eller Sanna som utnyttjat en pojke som påstår sig vara just en pojke men som inte är de? Jag hoppas för Sveriges skull att de bevisas att pojken är äldre och att han då skickas tillbaks dit han kom ifrån.

Men tror ni försvaret kan bevisa detta i rätten, för då borde väl hela åtalet läggas ner och istället så blir de nytt åtal mot pojken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in