Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Tror du fortfarande att man har råd att bo i en bostadsrätt i centrala Malmö och köpa en sommarvilla för 1,25 mille om man slösar pengar på finsprit, eller kan fulsprit vara orsak till dödsfallen?
Ja, jag har fortfarande svårt för att se logiken att de skulle dra i sig fulsprit.
Husägaren och TV saknar all form av sådana tendenser. Båda har gjort frekventa utlandsresor, både i arbetet och privat, och då haft möjlighet att komma över kvalitetssprit till rimlig kostnad.
JHs fb är fylld av bilder på både läcker och hälsosam mat och han såg fram emot söndagens plankstek på Byakrogen. Tror du att han hade nöjt sig med några sexor T-röd till den? Då ser du något som jag missar totalt.
JHs kompis vet jag för det första inte helt säkert vem det är men jag tvivlar på att förutsättningen för att han skulle få vara med, var att han stod för spriten.
Naturligtvis kan jag ha fel och denna glada kvartett kan ha skramlat ihop till en femliters dunk med rysk träsprit som de har satt i sig bara för att kunna ha bostadsrätt i Malmö, sommarvilla på landet, några bilar och motorcyklar, Metallica-konsert i utlandet m.m.
Oh allsmäktige Quarrel, led mig rätt på min förvillande stig.