2017-02-15, 17:56
Medlem
sex brott
Citera
2017-02-15, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sm2014
sonen till JH har adress i velinge hos foster familj aa jh har lägenhet på kiseberg.. dömd för sex brott o väntar på ny rättegång för nya saker tex sex brott bil stöld med mer.. nä ej alkohål problem...

Vad för sex brott?
Citera
2017-02-15, 17:58
Medlem
Pfaltzs avatar
Citat:
sex brott
Jag har fattat det som att det är fler än så.
Citera
2017-02-15, 18:00
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
sonen till JH har adress i velinge hos foster familj aa jh har lägenhet på kiseberg.. dömd för sex brott o väntar på ny rättegång för nya saker tex sex brott bil stöld med mer.. nä ej alkohål problem...
Hur vet du att det är just sex brott han är dömd för? Inte fem brott eller sju? Har han rånmördat de tre männen i villan?
Citera
2017-02-15, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
Jag har fattat det som att det är fler än så.

Vet du om han hade alkoholproblem.
Han ska av annan postare vara på Råby någon som vet när han åkte in?
Han ska va 19 år
Citera
2017-02-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Om du vet det,så kanske du kan bringa lite klarhet här.Var aldrig Jimmy H. hos Ari?Vem tror/vet du är det som sitter anhållen?

Absolut. J var hos A tillsammans med T och GJ!
Den som var anhållen är J'S vän (G J) som han tog med sig på lördagen när dom åkte dit tillsammans. Han är dock på fri fot igen men fortfarande misstänkt!
Citera
2017-02-15, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jujuonthebeat
Absolut. J var hos A tillsammans med T och GJ!
Den som var anhållen är J'S vän (G J) som han tog med sig på lördagen när dom åkte dit tillsammans. Han är dock på fri fot igen men fortfarande misstänkt!

Det är postat tidigare i tråden.
Din källa på JH son är inte vattentätt
Citera
2017-02-15, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Det är postat tidigare i tråden.
Din källa på JH son är inte vattentätt

Har aldrig nämt någonting om J'S son mer än att han INTE sitter för detta i Skivarp då det var GJ som satt för det
Citera
2017-02-15, 18:26
Bannlyst
Citat:
Har aldrig nämt någonting om J'S son mer än att han INTE sitter för detta i Skivarp då det var GJ som satt för det

Källa på det....
Det har framkommit av flera postare att sonen är dömd för allvarliga brott sitter enligt postare på Råby 19 år
Citera
2017-02-15, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockkungen
Källa på det....
Det har framkommit av flera postare att sonen är dömd för allvarliga brott sitter enligt postare på Råby 19 år

Jag vill inte säga för mycket men jag har en nära relation med någon som kände allihopa utantill och innantill. Vad JH son sitter för kan jag INTE säga då jag INTE vet. Men jag vet att misstänkt för detta är GJ och JS son har varit borta Under en längre tid. Dock inte för detta- ingen är dömd ÄN..... Enligt nära vänner och familjemedlemmar till de mördade är det G som är skyldig då han åkte hem tidigt sön morgon då ska alla ha legat avsvimmade på samma sätt dom hittades. Alltså varit sista person i huset o G har sagt olika historier till ALLA!!!!!!
Citera
2017-02-15, 18:49
Medlem
JH son dömd för våldtäkt och väntar på en ny rättegång om samma sak.. han har haft lvu sen dec 2016..
Citera
2017-02-15, 18:50
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Jag vill inte säga för mycket men jag har en nära relation med någon som kände allihopa utantill och innantill. Vad JH son sitter för kan jag INTE säga då jag INTE vet. Men jag vet att misstänkt för detta är GJ och JS son har varit borta Under en längre tid. Dock inte för detta- ingen är dömd ÄN..... Enligt nära vänner och familjemedlemmar till de mördade är det G som är skyldig då han åkte hem tidigt sön morgon då ska alla ha legat avsvimmade på samma sätt dom hittades. Alltså varit sista person i huset o G har sagt olika historier till ALLA!!!!!!

Varför åkte GJ hem på söndagsmorgonen? De skulle ju till Byakrogen på kvällen och äta plankstek och dricka god öl. Känns lite meningslöst med hans besök öht.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in