Citat:
Ursprungligen postat av
Vidje
Huvudsaken var ju om dom var vid bostadsområdet, att just peka ut rätt port eller så tyckte jag var oväsentligt.
Ja om du känner Pia och Anneli och har kontakt med dom så är det ju bra. Fast jag tror inte att dom känner dig.
Om dom befann sig i bostadsområdet enbart för att klocka en tid och hade hållit sig till det så skulle det ha varit ok.
Men nu gjorde dom något helt annat, dom presenterade en fastighet som att det var huset där Mr.P bodde vid tidpunkten för mordet men det var helt fel hus och då är det inte alls ok.
Nej nu får du väl ändå ta och tagga ner lite...
Vad är det där för slag-under-bältet-stil från din sida? och vad är det här för billiga poäng du försöker plocka nu?
Har jag någonsin uttryckligen sagt eller hävdat att jag känner P och A? eller att jag har kontakt med dom? sen ditt uttalande: "Fast jag tror inte att dom känner dig", det var nog det mest bisarra jag har hört i den här tråden. Varför väljer du att visa upp en sån sida helt plötsligt? och vad tillfredsställer det för primitiva behov hos dig? mycket otrevliga tendenser måste jag säga...
Det enda jag har sagt är: "Den här gången tycks det i alla fall ha lett till att Anneli och Pia ska gå igenom sina gamla bilder för att se om dom möjligen kan hitta något foto där P bär något av dessa plagg" vad är det för fel med det? Jag insinuerar väl ingenstans i den texten att jag känner dom?
Jag har nyligen fått höra att dom ska gå igenom sina gamla foton vad är ditt problem? Blir du bitter för att mitt initiativ kanske ger resultat i rak motsats till ditt improduktiva idiotförklarande av att "man ständigt tar upp det här med cyklistens kläder hela tiden" i tråden?, vilket enligt dig tydligen är något osedvanligt korkat och onödigt som vissa ägnar sig åt...