Citat:
Ursprungligen postat av
XeniaOnatopp
Det är väl klart att jag vill veta vad det är för fel på något som någon anser vara felaktigt. Det är som att komma in i radioverkstaden.
- Det är fel på den här radion.
- Vad är det för fel på den?
- Det är fel på den.
Ja du har ju fått svar på det.Skyldig enligt Indiciekedja och dömd men sannolikt friad pga rättsäkerheten hamnar i gungning i den hypotetiska vallningsvideon av HR.
Samlade bedömningen pekar likväl bara på honom och varför ställer han upp på videon om han är oskyldig och hur passerar det en advokat undrar jag?
Tom. medgivit i förhör att han gått bakom en ljushårig tjej och en mörkklädd man.Samtidigt hävdar han sen att han blivit antastad och att en främmande tjej vill låna 500 kr av honom och sen upp på ett berg för ett samlag.
Lägg till märkliga datorbilder med bakbundna och tejpade kvinnor som liknar hur man fann Malin,fibrer och lite annat till detta så är saken jävligt klar.Tex att hon råkat gå av på fel busshållsplats i Dombäck där detta pälslöss till individ bodde.
För att vara mördare som inte vill ta sitt rätta straff har han varit ovanligt jävla korkad med en massa osannolika förklaringar och beteenden vid olika tillfällen.Han pekar ut sig själv i detta.
Vittne pekar ut O som en man boende i Husum och han sågs i Malins närhet vid bruksvägen om jag minns rätt (Starkt bevis)