2017-02-10, 23:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poppilo
Jo dom klyvs i mitten för att effekten ska bearbetas och ska spridas snabbare.

Hur vet du det? Och vad är det för molekyler du pratar om? Och hur kan två halvor väga mer än en hel?

Citat:
Jo i vakuum faller det lika snabbt men det är aldrig vakuum i himlen, då faller 2kg snabbare än 1kg

Nej så är det inte, 1 kg kan falla snabbare än 2 kilo. En 10 grams stenkula faller snabbare än en 5 kg fallskärm.

Hur vet du att det är chemtrails du ser? Det ser trots allt ut som vanliga k-strimmor.

Senast redigerad av madtop 2017-02-11 kl. 00:02.
Citera
2017-02-11, 00:02
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Hur vet du det? Och vad är det för molekyler du pratar om?

Nej så är det inte, 1 kg kan falla snabbare än 2 kilo. En 10 grams stenkula faller snabbare än en 5 kg fallskärm.

Hur vet du att det är chemtrails du ser? Det ser trots allt ut som vanliga k-strimmor.

Nej inte när det är vakuum, då faller en myra lika snabbt som 10 ton lastbil
Citera
2017-02-11, 04:46
Medlem
Tajger66s avatar
Citat:
Chemtrails innehåller molekyler så det hamnar snabbare mot marken, de väger tungt, och blir inte blåst av vinden lika lätt. Tänk på att chemtrails framställs i mega labb fabriker som sedan stoppas in i flygplanet, detta är inte vanlig gas, chemtrailsen är tjockare och mer starkt kompakt.
Du vet ju själv ingenting, du kommer med massa knäppa påståenden utan någon som helst fakta eller tygnd i ämnet. Du tror du e eintstien.
Vilken sammansättning har dessa molekyler? Kan vi få en kemisk beskrivning tack! Kan du visa var dessa megalabs finns någonstans?
Citat:
Ja precis, chemtrailsen innehåller inte bara vatten, utan massa tillsatser, en speciell molekyl som klyvar sig när det sprutas ut med chemtrailsen då landar det ner betydligt betydligt snabbare innan det hinner blåsas bort. Flera ton sprutas ut, det som landas ner på jorden är osynligt, det vi ser är bara vanlig kondess det är för att luras o säga ingenting har hänt
Vilken molekyl? Precisera dig närmare tack!
Citat:
Därför att dessa molekyler klivs i mitten och vikten blir dubbelt och landar ner mot jorden snabbare.

O snälla jämför inte detta med vulkaner o massa shit, det är helt två olika saker. Känns som att man diskuterar med två åring med dig, du fattar ju verkligen ingenting, du är väldigt outbildad så sluta tramsa runt o i dessa trådar.
På mina gymnasiala fysiklektioner så faller alla föremål lika snabbt, Newtons lag du vet.. Detta oavsett det är vacuum eller ej. Luftmotståndet är en liten faktor i sammanhanget och de gjorde testet med en fjäder och en blykula i vacuum för att ta bort ev yttre påverkan men fortfarande faller de lika snabbt mot jorden.
Citat:

Jo i vakuum faller det lika snabbt men det är aldrig vakuum i himlen, då faller 2kg snabbare än 1kg
Nej, 2 kg faller inte snabbare än 1 kg.
Citat:
Jag vill först gärna veta hur du håller dig till frågan. Är du troende för chemtrails eller skeptiker? Jag vill veta vem jag diskuterar med, blir lite förvirrande för mig.
Vi tror inte vi vet till motsats från er "troende".
Citat:
Nej inte när det är vakuum, då faller en myra lika snabbt som 10 ton lastbil
Se ovan och tramsa inte om detta mer då det är grundläggande fysik, men grundläggande fysik och kemi gäller väl inte för er "troende". Jag kommer följa ämnet och ge er "troende" en hel del bevis mot er. Har inte avfyrat all ammunition jag har än.

Kan du diskutera detta mer sakligt och ge oss mer kött på benen vad "chemtrails" innehåller mer specifikt? Nu bara du svamlar omkring med dina tomma ord om att det är tyngre. Vet du att sand blåser från Sahara till Brasiliens regnskogar, då ska du också veta att sand har mycket högre densitet än tex vatten, ända kan det flyga tusentals km över halva jordklotet.
Senast redigerad av Tajger66 2017-02-11 kl. 04:52.
Citera
2017-02-11, 13:56
Medlem
Citat:
Chemtrails innehåller molekyler så det hamnar snabbare mot marken, de väger tungt, och blir inte blåst av vinden lika lätt. Tänk på att chemtrails framställs i mega labb fabriker som sedan stoppas in i flygplanet, detta är inte vanlig gas, chemtrailsen är tjockare och mer starkt kompakt.

Citat:
Ja precis, chemtrailsen innehåller inte bara vatten, utan massa tillsatser, en speciell molekyl som klyvar sig när det sprutas ut med chemtrailsen då landar det ner betydligt betydligt snabbare innan det hinner blåsas bort. Flera ton sprutas ut, det som landas ner på jorden är osynligt, det vi ser är bara vanlig kondess det är för att luras o säga ingenting har hänt

Citat:
Ja precis det är dold maskering kan man säga, samtidigt som chemtrailsen utlöses landar dom giftiga molekylerna snabbare ner mot marken och förgiftar människorna.

Citat:
Därför att dessa molekyler klivs i mitten och vikten blir dubbelt och landar ner mot jorden snabbare.

Citat:

Det här är en helt fantastisk historia....
I stora fabriker, som ingen utomstående vet om eller har sett, tillverkas väldiga mängder giftiga kemikalier. Tonvis av sådana transporteras till flygplatser utan att någon ser det. Sedan lastas de, tonvis, ombord på planen utan att någon märker det och utan att planen blir överviktiga. Därefter sprayas kemikalierna ut, tonvis, genom aggregat som ingen ser, varefter molekylerna genom någon märklig kemisk process blir dubbelt så tunga genom att dela sig. Sedan förs molekylerna ner till marken nära nog blixtsnabbt med hjälp av "elektrostafiska krafter", så att de inte blåser någonstans trots att de sprids en mil upp i luften, där det ofta blåser 40 m/s!
I marknivå andas vi in giftet och blir sjuka. Emellertid måste åtminstone 99,9 % av giftet hamna någon annanstans än i människors lungor, och det leder inte till någon som helst reaktion bland några andra levande varelser, varken djur eller växter!
Blir du förvånad när jag säger: Jag tror inte på den historien.
Citera
2017-02-11, 21:16
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tajger66
Vilken sammansättning har dessa molekyler? Kan vi få en kemisk beskrivning tack! Kan du visa var dessa megalabs finns någonstans?

Vilken molekyl? Precisera dig närmare tack!

På mina gymnasiala fysiklektioner så faller alla föremål lika snabbt, Newtons lag du vet.. Detta oavsett det är vacuum eller ej. Luftmotståndet är en liten faktor i sammanhanget och de gjorde testet med en fjäder och en blykula i vacuum för att ta bort ev yttre påverkan men fortfarande faller de lika snabbt mot jorden.

Nej, 2 kg faller inte snabbare än 1 kg.

Vi tror inte vi vet till motsats från er "troende".

Se ovan och tramsa inte om detta mer då det är grundläggande fysik, men grundläggande fysik och kemi gäller väl inte för er "troende". Jag kommer följa ämnet och ge er "troende" en hel del bevis mot er. Har inte avfyrat all ammunition jag har än.

Kan du diskutera detta mer sakligt och ge oss mer kött på benen vad "chemtrails" innehåller mer specifikt? Nu bara du svamlar omkring med dina tomma ord om att det är tyngre. Vet du att sand blåser från Sahara till Brasiliens regnskogar, då ska du också veta att sand har mycket högre densitet än tex vatten, ända kan det flyga tusentals km över halva jordklotet.

Det är en speciell molekyl inte känt för allmänheten utan hemligt, kan säga det är kovaletna moleklyer som innehåller en särskild laddning som klyver molekylen i två beståndsdelar. Mer kan jag inte säga, detta är vad mina källor sagt.

Mega labbsen är i stora underjordiska bunkrar där dom sammanställs, inte känr för allmänheten, det är stormakten som ligger bakom detta och dom kan göra exakt vad dom vill utan att vi märker det.

2kg faller ner snabbare än 1kg om det blåser, men om det är vakuum så faller dom givetvis lika snabbt.
Citera
2017-02-11, 21:19
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
I stora fabriker, som ingen utomstående vet om eller har sett, tillverkas väldiga mängder giftiga kemikalier. Tonvis av sådana transporteras till flygplatser utan att någon ser det. Sedan lastas de, tonvis, ombord på planen utan att någon märker det och utan att planen blir överviktiga. Därefter sprayas kemikalierna ut, tonvis, genom aggregat som ingen ser, varefter molekylerna genom någon märklig kemisk process blir dubbelt så tunga genom att dela sig. Sedan förs molekylerna ner till marken nära nog blixtsnabbt med hjälp av "elektrostafiska krafter", så att de inte blåser någonstans trots att de sprids en mil upp i luften, där det ofta blåser 40 m/s!
I marknivå andas vi in giftet och blir sjuka. Emellertid måste åtminstone 99,9 % av giftet hamna någon annanstans än i människors lungor, och det leder inte till någon som helst reaktion bland några andra levande varelser, varken djur eller växter!
Du får tro vad du vill, men jag är insatt i ämnet o vet vad jag pratar om, jag litar på källor till 100%

Som jag skrev innan tillverkas giftet i underjordsika bunkrar runt om i världen, ingen som märker, stormakten som ligger bakom allt, o dom kan göra vad dom vill, hur dom vill, när dom vill!!! UTAN att någon kan göra nått åt saken. ILLUMINATI styr allt. Tro vad du vill, jag är inte här på flashback för att tjäna poäng
Citera
2017-02-11, 21:50
Medlem
Citat:
Du får tro vad du vill, men jag är insatt i ämnet o vet vad jag pratar om, jag litar på källor till 100%

Som jag skrev innan tillverkas giftet i underjordsika bunkrar runt om i världen, ingen som märker, stormakten som ligger bakom allt, o dom kan göra vad dom vill, hur dom vill, när dom vill!!! UTAN att någon kan göra nått åt saken. ILLUMINATI styr allt. Tro vad du vill, jag är inte här på flashback för att tjäna poäng

Trams, trams, trams, samt en massa babbel! Och inte ett enda bevis för din tes, bara hänvisning till anonyma källor! Som sägs skylla på "stormakten" och "ILLUMINATI". Trams igen.

Det uppstår naturligtvis en massa frågor:
- Vem har byggt dessa fantastiska bunkrar? Vilka jobbade med det?
- Vilka personer är engagerade i tillverkningen? Och i transporterna?

Allt detta måste ha pågått i mer än tio år.
- Hur kommer det sig att ingen enda person har skvallrat och sagt vad som sker?

....osv, osv.

Naturligtvis har du inga svar på detta, förutom ännu mer trams.

Eller....
Citera
2017-02-11, 22:00
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Trams, trams, trams, samt en massa babbel! Och inte ett enda bevis för din tes, bara hänvisning till anonyma källor! Som sägs skylla på "stormakten" och "ILLUMINATI". Trams igen.

Det uppstår naturligtvis en massa frågor:
- Vem har byggt dessa fantastiska bunkrar? Vilka jobbade med det?
- Vilka personer är engagerade i tillverkningen? Och i transporterna?

Allt detta måste ha pågått i mer än tio år.
- Hur kommer det sig att ingen enda person har skvallrat och sagt vad som sker?

....osv, osv.

Naturligtvis har du inga svar på detta, förutom ännu mer trams.

Eller....

Det finns miljontals dolda underjordiska bunkrar runt om i världen, Varför i helvete tror du att du skulle få reda på det? Vem är du? Det är bara insatta personer som vet detta, skeptiker kommer ju alltid neka till saker som låter annorlunda. De precis som area51, folk vet att det finns men ingen har någon som helst anning vad som pågår där. Samma sak gäller det för bunkrarna, arbetare som jobbar där o skriver givetvis på ett kontrakt där dom inte får avslöja sitt jobb dylikt till någon eller för allmänheten, simple as that!!

10år?? Underjordiska bunkrar har funnits i över 100år där. Varför ska folk skvallra? Deras liv hänger på en tunn lina om dom skvallrar, man tar helt enkelt inga risker.

Du behöver inte tro mig, du är ju skeptiker du tror ju på ingenting, du är inte insatt i ämnet därför, så jag förlåter dig ändå.
Citera
2017-02-11, 23:25
Medlem
Citat:
Samma sak gäller det för bunkrarna, arbetare som jobbar där o skriver givetvis på ett kontrakt där dom inte får avslöja sitt jobb dylikt till någon eller för allmänheten, simple as that!!

10år?? Underjordiska bunkrar har funnits i över 100år där. Varför ska folk skvallra? Deras liv hänger på en tunn lina om dom skvallrar, man tar helt enkelt inga risker.

Det har funnits femtekolonnare, quislingar, förädare ändå sedan Efialtes tid. Stig Bergling skrev på ett sådant kontrakt. Det hjälpte föga.

Varför skulle detta gigantiska projekt skilja sig ifrån mängden?
Citera
2017-02-11, 23:28
Medlem
Citat:

Citat:

...dvs du försöker inte ens bemöta det jag skriver! Inte med ett enda ord. Jag anser att du "lämnar walk-over", eftersom du inser att du har fel.

En fråga till: Varför använder "stormakten" detta fullständigt vansinniga sätt att sprida gift? Minst 99,9 % av soppan går helt tillspillo. Varför detta storslöseri med både resurser och kemikalier. (Kom inte med några dumheter som "stormakten har hur mycket pengar och råvaror som helst", det är inte trovärdigt.)
Om "stormakten" skulle fråga mig skulle jag kunna ge minst tio mycket effektivare och "bättre" metoder att sprida sjukdomsalstrare/gifter.
Citera
2017-02-11, 23:30
Medlem
poppilos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grejhujta
Det har funnits femtekolonnare, quislingar, förädare ändå sedan Efialtes tid. Stig Bergling skrev på ett sådant kontrakt. Det hjälpte föga.

Varför skulle detta gigantiska projekt skilja sig ifrån mängden?
Idag ser det annorlunda ut, folk blir avrättade snabbare om dom kommer ut med sanningen, idag är folk rädda. Det är inte som förr i tiden. New world order/illuminati är gigantiskt och är idag mer hänsynslösa än tidigare.

Vi kan ta exempel också arbetare som jobbar o gör knarktunnlar i mexiko till usa avrättas så fort dom gjort klart sitt jobb i arbetet för att inte gå till polisen o avslöja, det sker masssssssssssssssa saker i det tysta som vi vanliga människor inte ser, det finns en ljus sida, sen finns det en mörk sida. Det är den mörka sidan vi aldrig ser.
Citera
2017-02-11, 23:43
Medlem
Är det inte enklare att blanda det i vanlig bensin? Det gjorde man med tetraethylblyet.
Om syftet nu är att förgifta mänskligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in