Citat:
Ursprungligen postat av
Tajger66
Vi som har lite logiskt tänkande har ett par frågor till er som påstår att det "sprutas" ut gifter från flygplanen. Vore det inte bättre att använda sig av ett billigare sätt att sprida giftet än att använda sig av flygplan som är det i särklass dyraste och mest komplicerade sättet att göra det på?
Skulle kostat en bråkdel att pytsa i lite "gift" i bilbränsle tex och få det mycket träffsäkrare och direkt där de skulle vilja ha det? Som du vet så är bilavgaser flyktiga och hänger kvar i luften lång tid och är redan giftiga som de är.
Som några redan nämnt så undrar vi också hur de kan spruta ut kemikalier över tex Sverige på 10.000 meters höjd och veta att de också landar i Sverige och inte blåser till Ryssland som de lätt skulle kunna göra på den höjden och med måttliga vindar.
Vi vill ha lite konstruktiv fakta hur det går till och inte lite svamlande om att vi alla skulle vara hjärntvättade! Jag är då absolut inte i något hamsterhjul då jag aldrig har levt något svenssonliv och fogar mig inte in i ledet.
När det kommer till kontrollera människor genom att tex förgifta så är inte omkostnader någon fråga. Pengar är bara siffror för stormakten det är liksom ingenting. Flygplan är mer räckvidd att sprtua ut giftet det sprids ut på mycket effektivare sätt, och det blir mindre misstänksamt.
Man sprutar ut giftet så har inte högheten någon större betydelse, giftet hinner landa på marken snabbare än tänkt, och ju längre ner gaserna landar på marken desto mer osynlig blir själva chemtrailsen.
Jo du lever hamsterhjulet det vet jag, du blundar för verkligheten, du är ju en skeptiker ni tror ju inte på nånting vi troende kommer med, och det är ganska irrtierande.
Dessutom sprutas chemtrialen bara på dagen så man ser det, dom sprutas även på kvällarna o nätterna och hinner landas på jorden tills man vaknar upp o väg till jobbet då hinner alla andas in giftet.
Giftet andas vi människor in o dör långsam död utan att vi märker det. Ungefär som cigaretter man dör långsam död inte på engång. Jag skulle tippa att min 20 tusen människor dör årligen av chemtrails just i sverige.