2017-02-11, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Nej vid en medicinsk abort föds inget barn. Acceptera att kvinnan bär livmodern din idiot. En man spelar utöver satsen ingen roll vid varken graviditet eller förlossning. Då har man inte heller någon rätt att kräva ansvarsfrihet då man avlossat satsen.

Kvinnans kropp mannens ansvar är din filosofi alltså. Din och talibanernas.
Inga rättigheter bara skyldigheter för män, är det din inställning? *r det jämställt och känner du dig manlig då?
Citera
2017-02-11, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Frågan var enkel. Mannen, kvinnan eller någon annan, vem bär ansvaret för följderna av mannens val att spruta oskyddat i en kvinna?

Snart rapporterar jag dig för trams, svaret finns återgivet flera gånger i tråden. Till dig till och med, som svar på samma fråga.

Eller hämta din pappa så får han leta fram det åt dig.
Citera
2017-02-11, 01:02
Medlem
Det är ju spännande att man debatterar i en tråd om samtycke att en mans samtycke till att skaffa barn är avhängt en kvinnas val att tolka oskyddat sex som ett medgivande till faderskap.

Samtycke är en tolkningsfråga tydligen.

Det är tur att det finns krälande riddare att ställa upp för dessa psykotiska kvinnor.
Citera
2017-02-11, 01:04
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oLf
Snart rapporterar jag dig för trams, svaret finns återgivet flera gånger i tråden. Till dig till och med, som svar på samma fråga.

Rapportera på. Samtycke till sex, som tråden handlar om. Handlar inte om mäns rätt att slippa konsekvenserna för graviditeten vilket du argumenterar kring. Dina bristfälliga argument är inga "svar" oavsett vilka höga hästar du sitter på.
Citera
2017-02-11, 01:04
Medlem
Citat:

För feg för att ge ett rakt svar alltså. Den som tramsar är du, jämför dina inlägg och mina så blir det tydligt.

Du har påstått att män tar eget ansvar, men samtidigt säger du att att kvinnor måste ansvara för att män inte ska bli pappor. Enligt det du skrivit så anser du alltså att män bör omyndigförklaras. Det hade varit intressant med ett svar på varför du tror att män inte kan ta ansvar för sina egna handlingar, men jag gissar att du tror att alla män ligger på samma nivå som du själv.
Citera
2017-02-11, 01:07
Medlem
Citat:
Rapportera på. Samtycke till sex, som tråden handlar om. Handlar inte om mäns rätt att slippa konsekvenserna för graviditeten vilket du argumenterar kring. Dina bristfälliga argument är inga "svar" oavsett vilka höga hästar du sitter på.

Då för du ju inte har några problem med att förklara hur de är bristfälliga.
Kör hårt.
Citera
2017-02-11, 01:08
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Det är ju spännande att man debatterar i en tråd om samtycke att en mans samtycke till att skaffa barn är avhängt en kvinnas val att tolka oskyddat sex som ett medgivande till faderskap.

Samtycke är en tolkningsfråga tydligen.

Det är tur att det finns krälande riddare att ställa upp för dessa psykotiska kvinnor.

Faderskap? Om du tror att underhåll är faderskap så borde du göra världen en tjänst och sterilisera dig.
Citera
2017-02-11, 01:09
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Då för du ju inte har några problem med att förklara hur de är bristfälliga.
Kör hårt.

De har med all önskvärd tydlighet blivit förklarade för dig. Läs tråden.
Citera
2017-02-11, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
För feg för att ge ett rakt svar alltså. Den som tramsar är du, jämför dina inlägg och mina så blir det tydligt.

Du har påstått att män tar eget ansvar, men samtidigt säger du att att kvinnor måste ansvara för att män inte ska bli pappor. Enligt det du skrivit så anser du alltså att män bör omyndigförklaras. Det hade varit intressant med ett svar på varför du tror att män inte kan ta ansvar för sina egna handlingar, men jag gissar att du tror att alla män ligger på samma nivå som du själv.

Du får väl läsa tills du förstår vad det står.
Citera
2017-02-11, 01:11
Medlem
Citat:
Faderskap? Om du tror att underhåll är faderskap så borde du göra världen en tjänst och sterilisera dig.

Ett faderskap är ett krav för att kunna krävas på underhåll... Tänk
Citera
2017-02-11, 01:14
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ett faderskap är ett krav för att kunna krävas på underhåll... Tänk

Om du har den synen på din far. Stackars, stackars dig. Om du har den synen på barn..Stackars stackars dem. Faderskap är inte att knulla runt och betala underhåll.
Citera
2017-02-11, 01:17
Medlem
Citat:
Om du har den synen på din far. Stackars, stackars dig. Om du har den synen på barn..Stackars stackars dem. Faderskap är knulla runt och underhåll.

Mja är du förvirrad? Det är ju din sida av argumentet, det är vad du kryper på dina ömma knän för att försvara.

Jag har med tydlighet sagt att ett barn ska två vuxna människor skaffa i samförstånd med varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in