2017-02-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattmor
Finns en tråd om de pedofila kvinnorna inom rörelse #vistarinteut. Såg även att en skribent ovan länkade till min bild.
Viktigt bilden sprids så folk för upp ögonen https://www.pixeltopic.com/image/zhpvkwkzwxsdcpu/?size=full

#hejjagheterpenisochjagstårut
Citera
2017-02-10, 05:04
Medlem
Enligt Ratsit är hon gift. Men hittar ingen annan än henne själv skriven på hennes adress.
Citera
2017-02-10, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardstart
Enligt Ratsit är hon gift. Men hittar ingen annan än henne själv skriven på hennes adress.

Skilsmässan inte gått igenom Än?
Citera
2017-02-10, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RightFlashbackToU
Jag förstår att det verkar vara omöjligt för dig att tänka i mer än ett led trots omfattande hjälp. Du verkar vara så så dum att du inte skulle hitta ner till marken om du trillade ut ur ett flygplan. På vilket sätt menar du att drivkraften (alltså inte resultatet, inte beteendet eller något annat) till alla skäggbarnskommentarer och dylika skulle vara annorlunda beroende på sakförhållandena? Drivkraften är statisk vilket en packad 12-åring kan begripa och det är drivkraften som är under lupp. Cased closed, fan vad skönt.
Nej det är ingen drivkraft som är under lupp, du och din kommentar är under lupp och du har nu konstaterats vara en idiot av sällan skådat slag. Inte så lite butthurt heller.

Är sakförhållandena fel så hamnar kommentarerna fel och de är då helt ointressanta för tramsiga försök till billiga och då även helt felaktiga poänger från små fjantar som dig.

Bättre lycka nästa gång, adjö.
Citera
2017-02-10, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattmor
Finns en tråd om de pedofila kvinnorna inom rörelse #vistarinteut. Såg även att en skribent ovan länkade till min bild.
Viktigt bilden sprids så folk för upp ögonen https://www.pixeltopic.com/image/zhpvkwkzwxsdcpu/?size=full

Okej, så kärringarna har en pedo-ring som dom utbyter saker och ting i. Bara läsa namnen som står där så vet man vilka som håller på ned sådant antar jag. En som skriver om sin blivande svärson men skulle tro det är hon själv som vill åt hans ev lillebröder kanske.
Citera
2017-02-10, 11:26
Medlem
VolvoSonetts avatar
Vad är det för moralpanik som bryter ut här?
Det rör sig ju knappast om någon pedofil här!
För det första är ju tjejen född -87, så det rör sig ju inte om någon äcklig gammal hagga. Av bilden att döma snarare en söt blondin på 29 år.

Hade säkert varit jätteledsen om jag blivit "utnyttjad" av henne när jag var 14-15 år

Sedan är det ju högst troligt att den här "offret" gjort som majoriteten av dessa "barn", han har blåljugit om sin ålder.

Hur har det ens blivit en polissak av det här? Är det den otrogne maken som anmält, har inte grabben fått sin vilja fram och tar en ny språngbräda, på tjejens bekostnad?
Citera
2017-02-10, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoSonett
Vad är det för moralpanik som bryter ut här?
Det rör sig ju knappast om någon pedofil här!
För det första är ju tjejen född -87, så det rör sig ju inte om någon äcklig gammal hagga. Av bilden att döma snarare en söt blondin på 29 år.

Hade säkert varit jätteledsen om jag blivit "utnyttjad" av henne när jag var 14-15 år

Sedan är det ju högst troligt att den här "offret" gjort som majoriteten av dessa "barn", han har blåljugit om sin ålder.

Hur har det ens blivit en polissak av det här? Är det den otrogne maken som anmält, har inte grabben fått sin vilja fram och tar en ny språngbräda, på tjejens bekostnad?

Hur hade du reagerat om det var en "söt 29-årig man" som bränt på ett 15-årigt flyktingbarn (eller annat barn)?
(Sen verkar det enligt tråden inte vara så att han ljuger om åldern)
Citera
2017-02-10, 11:47
Medlem
VolvoSonetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubben_grå
Hur hade du reagerat om det var en "söt 29-årig man" som bränt på ett 15-årigt flyktingbarn (eller annat barn)?
(Sen verkar det enligt tråden inte vara så att han ljuger om åldern)

Naturligtvis inte. Jag har aldrig varit flicka. Däremot har jag varit hormonstinn kåt 14 åring grabb...
Citera
2017-02-10, 12:42
Medlem
Citat:
Naturligtvis inte. Jag har aldrig varit flicka. Däremot har jag varit hormonstinn kåt 14 åring grabb...

så en hormonstinn mindreårig flicka är OK att bränna på för gubbar?
Citera
2017-02-10, 12:54
Medlem
stpungens avatar
Citat:

När jag var 14 år var jag kåt på 14-16-åriga tjejer, en 30årig överviktig tvåbarnsmamma tillhörde definitivt inte mina fantasier, dom var ju nästan i samma ålder som min mamma, du var nog ett mkt ovanligt barn,,,tjejer som dras till äldre män brukar man misstänka övergrepp i tidigt förpubertal ålder, hur hade du det som liten??
Citera
2017-02-10, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardstart

https://m.facebook.com/profile.php?id=870115081

Hennes man & dom ligger i skilsmässa
Citera
2017-02-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCocaine666
https://m.facebook.com/profile.php?id=870115081

Hennes man & dom ligger i skilsmässa

före eller efter att hon avslöjats som pedofil?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in