2017-02-09, 12:59
Medlem
deadsets avatar
Detta är ingen engångsföreteelse heller. Här är några fler exempel.

Citat:
Kvinnan ska ha sommarjobbat vid ett hvb-hem i Värmland som tar emot ensamkommande flyktingbarn och ungdomar.

Nyligen berättade ungdomen att sommarvikarien ska ha haft sex med honom ”25-30” gånger, varav vid minst ett tillfälle på hvb-hemmet.

Kvinnan ska dessutom ha skickat sms och mms med sexuella anspelningar till honom.

Han ska, enligt en kommunintern lex Sarah-rapport, ha blivit förtvivlad eftersom han anser att kvinnan gett honom falska förhoppningar om att de skulle bilda familj.

Citat:
Vistelsen i Sverige blev inte riktigt som pojkarna hade hoppats. De placerades på ett hem i Mellansverige. Hemmet drevs av samma kvinna som de nu menar hotat dem till sex. Myndigheterna stängde hemmet efter tillsyn då företaget inte hade de tillstånd som krävs.

Efter det skedde det som pojkarna berättar är ofrivilliga samlag. Dessa samlag ska ha föregåtts av både löften och hot. Löften om bland annat kläder och hygienartiklar. Hot om att kvinnan skulle vända sig till Migrationsverket om de inte gjorde henne till viljes.

– Hon sa att 'om ni inte har sex med mig ringer jag Migrationsverket så att de utvisar er'. Och 'jag ska förstöra ert ärende och utvisa er'.

Kvinnan uppges även ha bjudit pojkarna i övre tonåren på alkohol.

– Hon sa att man får ha samlag med vem som helst, att det här är ett fritt land och det var sprit på bordet också. Hon sa att 'det är bra om man dricker sprit innan sex. Det gillar jag'. Men jag lyssnade inte på henne, jag gillar inte att dricka men hon försökte tvinga oss. Men jag gjorde det inte, säger en av pojkarna.

Citat:
Lärarinnan, som förra året utsågs till "flyktingsamordnare" i sin kommun, passade på att ha sex med en av de asylsökare hon arbetade med; en 16-årig flyktingpojke från Nordafrika.

Den sexuella relationen pågick från 1 juni fram till början av oktober förra året då lärarinnan och flyktingbarnet hade sex vid fem tillfällen.

Citat:
Ursprungligen postat av sandrasandraman
Jag har tre väninnor som har sex med ensamkommande flyktingbarn. Två av kvinnorna är närmare fyrtio år och en är 50. Jag har frågat dom hur vanligt det är, dom menar att nästan alla kvinnor och en del män som jobbar med ensamkommande har sex med dom. I ett av boendena hade de haft något som liknade en orgie, med fyra anställda som lät sig sättas på av barnen.

Är det lite som med pedofiler, att dom gärna söker sig till jobb i förskolor, skolor eller idrottsklubbar? Alltså att individer som vill ha sex med ensamkommande flyktingbarn söker sig till jobb där man får kontakt med dom? Min väninna säger att det bästa med dom är att dom gör det i grupp. Hon menar att hon aldrig skulle kunna få till ett sådant gruppsex med svenska män.

Citat:
Ursprungligen postat av Bordellverksamheten #vistårinteut
Sylvia Löfberg:
Såna är dom våra killar, kloka, snälla o smarta.

Asta Sjöström:
Jag älskar min lilla afghanpojke...

Malin Fahlborg:
Fina fina jultomte❣

Elisabet Mysa Williams:
du rubbar hela min existens.

Ann-Kristin Casserblad:
Dessa pojkar gör avtryck i våra hjärtan.

Ellinore Cefalk:
Även om jag bara är deras soc.sekr som de inte träffar så ofta så har jag fått fantastiska relationer det senaste året ♥ jag önskar så att jdg fick ta m dem hem o introducera dem för min familj, men det får jag ju inte....

Emily Persson:
Det e helt underbara ☺ Finns ett speciellt ljus i deras ögon ☺

Irina Ira Wesslén:
Mina fantastiska prinsar gör livet så lätt och ger så mycket kärlek.

Erica Gunnarsson Kibowa:
Har någon av er i gruppen nära kontakt med /lever med ungdomar från Nordafrika? Skriv gärna till mig i Messenger chatten el här!

Detta är vad som egentligen pågår bakom pannbenet på flyktingvurmande kvinnor.
Senast redigerad av deadset 2017-02-09 kl. 13:17.
Citera
2017-02-09, 13:08
Medlem
deadsets avatar
Jag minns även att jag för några år sedan läste om någon kvinnlig anställd på ett asylboende som hade börjat onanera framför några flyktingpojkar, men den länken har jag slarvat bort.
Citera
2017-02-09, 13:38
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Vad fan dillar du om?
Du ska ha klart för dig att för oss hederliga laglydiga är det är en jävla femma. Att hon bara snuddar vid tanken på att ändå ha sex under omständigheterna hon visste gällde och att utsätta sig för risken genom olika möten som hon verkar ha gjort visar bara det på en fet störning.

Jag förklarar ytterligare eftersom du har svårt att förstå.

Finns flera olika scenarios här;

1) Killen är 14 men ljög om sin ålder och sa att han var 18. Hon hade ingen anledning att tro att han ljög, utan hade sex i tron om att det var lovligt. Det kommer att hanteras på ett sätt och försvarsadvokaten nämnde något om att han har uppgett mer än en ålder någonstans. Frågan är hur, om det har varit muntligt eller skriftligt och i vilket sammanhang. Det har en stor vikt för rättegångens utfall.

2) Killen är 14 och ljög inte om sin ålder. Hon visste att det var olovligt men körde på ändå, men gör en efterhandskonstruktion nu för att rädda sitt skinn.

3) Killen är inte 14, utan äldre, och har av okänd anledning ljugit om sin ålder innan. Framgår inte om han är svenskfödd eller invandrad ännu och i sådana fall när. Han är inte ensamkommande och har därigenom inget behov av att ljuga om åldern. I det fallet blir hon dömd för vad som står på pappret, fast med vetskapen om att han är äldre. Tingsrätten kommer också att döma henne med samma vetskap, att vad som står på pappret gäller, men att hon agerat utifrån hans "riktiga" ålder.

Det vi inte vet runt scenario 3 är just om han har ljugit om sin ålder tidigare och skäl till det. Hade han varit ensamkommande flyktingbarn så hade det varit glasklart, men det är han ju inte.

Det faktum att hon hade hand om andra barn och att han var kompis till dem är väl det som väger tyngst emot GM. Vad vidtog hon för åtgärder för att försäkra sig om att han inte var jämngammal?
Citera
2017-02-09, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Jag förklarar ytterligare eftersom du har svårt att förstå.

Finns flera olika scenarios här;

1) Killen är 14 men ljög om sin ålder och sa att han var 18. Hon hade ingen anledning att tro att han ljög, utan hade sex i tron om att det var lovligt. Det kommer att hanteras på ett sätt och försvarsadvokaten nämnde något om att han har uppgett mer än en ålder någonstans. Frågan är hur, om det har varit muntligt eller skriftligt och i vilket sammanhang. Det har en stor vikt för rättegångens utfall.

2) Killen är 14 och ljög inte om sin ålder. Hon visste att det var olovligt men körde på ändå, men gör en efterhandskonstruktion nu för att rädda sitt skinn.

3) Killen är inte 14, utan äldre, och har av okänd anledning ljugit om sin ålder innan. Framgår inte om han är svenskfödd eller invandrad ännu och i sådana fall när. Han är inte ensamkommande och har därigenom inget behov av att ljuga om åldern. I det fallet blir hon dömd för vad som står på pappret, fast med vetskapen om att han är äldre. Tingsrätten kommer också att döma henne med samma vetskap, att vad som står på pappret gäller, men att hon agerat utifrån hans "riktiga" ålder.

Det vi inte vet runt scenario 3 är just om han har ljugit om sin ålder tidigare och skäl till det. Hade han varit ensamkommande flyktingbarn så hade det varit glasklart, men det är han ju inte.

Det faktum att hon hade hand om andra barn och att han var kompis till dem är väl det som väger tyngst emot GM. Vad vidtog hon för åtgärder för att försäkra sig om att han inte var jämngammal?

Ok oavsett alternativ ovan så är grundförutsättningen att hon vet att afganen är 14 år på pappret i Sverige.
Det räcker att jag förstått den delen rätt så är det tillräckligt och ytterligare dividerande om vad hon och alla andra vet, eller vad han bevisat i hemlighet för henne osv. är överflödiga.
En normalt fungerande människa begår inte brottet oavsett hur jävla bombsäker den är på att uppgifterna inte stämmer eftersom personen på papperet bara är 14 år. Så fungerar det per automatik I en fullt redbar hjärna😉
Senast redigerad av brasnyggman 2017-02-09 kl. 14:07.
Citera
2017-02-09, 14:05
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Ok oavsett alternativ ovan så är grundförutsättningen att hon vet att afganen är 14 år på pappret ii Sverige, har jag förstått det rätt så räcker ju der och det behövs liksom inte divideras om vad hon och alla andra vet, eller vad han bevisat i hemlighet för henne osv..
En normalt fungerande människa begår då inte brottet oavsett hur jävla bombsäker den är på att uppgifterna inte stämner, försök förstå att det per automatik fungerar så i en redbar hjärna😉

Självklart, men eftersom han var en kompis, tillhörande en annan familj - hur ska hon veta vad som står på pappret? Kollar du legitimation på alla du ligger med?

Scenario 1 är det som det låter som att försvarsadvokaten fiskar på, dvs kommer att yrka på att hon hade ingen rimlig anledning att tro att han ljög om sin ålder (18 eller vad han nu uppgett till henne). Har då försvaret hittat fler forum där han använt sig av sin äldre ålder, så börjar genast bli lite svårare.
Citera
2017-02-09, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Självklart, men eftersom han var en kompis, tillhörande en annan familj - hur ska hon veta vad som står på pappret? Kollar du legitimation på alla du ligger med?

Men hallå, det var ju en grundförutsättning??
Citera
2017-02-09, 15:23
Medlem
Nu skall man ju ha klart för sig att det här med att ljuga om sin ålder är det inte bara ensamkommande som gör. Bland de som kommit hit utan pass/leg har det varit mycket vanligt att uppge fel ålder på barnen. Det kan lätt konstateras då det rent statistiskt är omöjligt att så stor del av dem är födda första halvan av januari. Jag har varit fotbollstränare och varit med om att möta invandrarlag där i stort sett samtliga varit huvudet längre än våra killar som skulle vara lika gamla.Dessutom var det vanligt att de hotade våra killar till livet under matcherna, nåt som aldrig hände mot andra lag.
Citera
2017-02-09, 18:44
Medlem
MADs avatar
Hur uppdagades det här?
Killen lär väl knappast anmält när han fick ligga.
Citera
2017-02-09, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Grunden till kommentarerna är att man utgår ifrån att offret är ensamkommande, när det visar sig vara ett felaktigt antagande så finns inte längre någon grund för kommentarerna och de är således inte relevanta. Därav faller din kommentar platt och saknar all relevans då du utgick ifrån samma felaktiga antagande som de du kallar svagbegåvade. Du är med andra ord precis lika svagbegåvad själv.

Du kan knacka och banka bäst du vill men hos dig kommer ingen öppna för det är helt enkelt ingen hemma.

Jag förstår att det verkar vara omöjligt för dig att tänka i mer än ett led trots omfattande hjälp. Du verkar vara så så dum att du inte skulle hitta ner till marken om du trillade ut ur ett flygplan. På vilket sätt menar du att drivkraften (alltså inte resultatet, inte beteendet eller något annat) till alla skäggbarnskommentarer och dylika skulle vara annorlunda beroende på sakförhållandena? Drivkraften är statisk vilket en packad 12-åring kan begripa och det är drivkraften som är under lupp. Cased closed, fan vad skönt.
Citera
2017-02-09, 19:38
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Hur uppdagades det här?

Kannse en avunsuk pattikkhäxa som inte få smaaka palle som kollekan!
Citera
2017-02-09, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Hur uppdagades det här?
Han har väl berättat för en kompis som inte fick samma specialbehandling och därför anmälde sitt missförhållande.
Citera
2017-02-10, 00:16
Medlem
Finns en tråd om de pedofila kvinnorna inom rörelse #vistarinteut. Såg även att en skribent ovan länkade till min bild.
Viktigt bilden sprids så folk för upp ögonen https://www.pixeltopic.com/image/zhpvkwkzwxsdcpu/?size=full
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in