Trevligt och professionellt bemötande. Leverans på 48 timmar med bra stealth.
Jag har testat deras cola och kan säga att det är bra drag i deras grejer. 5/5
Apoteksgrossen levererade. Bara på en dag också, så 5/5 där.
Stealth också 5/5.
MEN....kvaliteten...visst var det amfetamin, men mycket svagt. En oljig, brun komposition, där oljan nog var typ ren amfetamin...men det pulvret som blev kvar var inte starkt.
Två stora linor, och visst var man IGÅNG DIREKT, men det varade typ 4-5 timmar och sen var det slut. Utblandat med RC? Eller bara svagt? Jag vet inte. Beställer kanske från dem igen, men inte amfetamin iaf.
Lät inte som nå vidare bra grejer det där.. Sist jag fick brunaktigt var år 2008-2009. Det tjacket var det sämsta jag skådat i mitt liv. Men ditt verkade ju iaf vara bättre än det jag köpte . Sedan dess har jag ordnat ordentliga kranar som leverar potent tjack. Hoppas du hittar bra grejer till slut.