Citat:
Ursprungligen postat av
Korder
Oj. Såg hela serien, men det var ju ett bra tag sen nu. Vill minnas att kvaliteten varierar en hel del, liksom ton och till och med genre. Sannolikt lär det finnas avsnitt du verkligen gillar, och en del du tycker är dasspapper.
Mina personliga favoriter har jag för mig var Jenifer, Imprint och Family, men jag kan vara fel ute. Dessutom skulle jag antagligen tycka annorlunda nu, med tanke på att det är nästan tio år sedan jag såg serien...
...kanske läge att se den igen.

Jo, har märkt det, haha.
Cigarette Burn's som Carpenter har gjort är ju ett rent mästerverk. Har enbart avverkat 3 avsnitt än så länge då mycket har kommit emellan, men ska försöka hinna med mig allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
drfreudstein
Första säsongen är överlag riktigt sjysst och mycket bättre än den andra som du kan med gott samvete skippa. Se då hellre Mick Garris uppföljarserie "Fear Itself".
Okok, får se hur det utvecklar sig. Så länge Garris håller sig långt borta från regissörsstolen så kan det nog vara bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elementart
Jag har bara sett John Carpenter's Cigarette Burns som jag tror ingår i den första serien. Den är bra

Japp, det är från första säsongen och den är kopiöst bra.