2017-02-09, 03:14
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Jockiboi sa i Vlads senaste klipp att de håller på spela in en pilot till TV just nu, blir det bra
kan han komma på tv i ett nytt sammanhang och det var i samband med spökjakten
de höll på filma, Jockiboi verkar vilja bli en ny Caroline Giertz från programmet
"Det okända" fast han ska springa runt bland gamla hus där det finns spöken.

Teamet som åker med som har all utrustning hade själv kunnat startat ett sånt program
utan Jocke, det hade nog ett mer trovärdigt intryck, svårt att ta Jockiboi på nåt seriöst,
han kommer alltid vara förknippad med bajs och runk tiden han hade på sin blogg.

Finns flera amerikanska spökserier. Som "Andar finns dom" (Ghost adventures). Programledaren där är lite galen, Jocke kanske vill bli som honom.

Tror teamet Laxton har fått ett litet uppsving tack vare dessa filmer.
Citera
2017-02-09, 19:48
Medlem
VanDeKamps avatar
Jag tycker att låten verkar förvånansvärt bra faktiskt, det ska jag ge honom. MEN! Jag stör mig så oerhört mycket på att uttalet av ordet "Water" är olika i introt. Första gången sjungs det med ett "d" i mitten och en sekund senare med ett "t". Typ amerikanskt uttal först och sedan har det plötsligt blivit brittiskt. Kan inte sluta störa mig nu när jag väl hört det.
Citera
2017-02-10, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Tycker det syns i ögonen på den här bilden att han inte har någon själ.

https://www.instagram.com/p/BOsYJpIBS3j/?taken-by=sessano&hl=en

Får mig att tänka på Dandy i American Horror Story
Citera
2017-02-11, 22:27
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=IK1nNmWc2SA

Hittade detta klippet mellan Jocke och Crille där en snubbe gör en rap battle mellan dem. Tyckte det var rätt roligt och intressant. Ganska opartiskt också. Ta en titt för er själva.
Citera
2017-02-13, 20:42
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodigy10
https://www.youtube.com/watch?v=IK1nNmWc2SA

Hittade detta klippet mellan Jocke och Crille där en snubbe gör en rap battle mellan dem. Tyckte det var rätt roligt och intressant. Ganska opartiskt också. Ta en titt för er själva.
Den var fan bra.
Citera
2017-02-14, 01:43
Medlem
Låten tilltalade inte mig särskillt mycket. Tråkig. Tycker "snapchat" var den enda sköna.
Citera
2017-02-14, 22:11
Medlem
Lyssna på Alone av Alan Walker, sen lyssnar ni på Jockibois låt, han är inte blyg med att ha stulit en hel del från Alan.
Citera
2017-02-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pschychedgibson
Lyssna på Alone av Alan Walker, sen lyssnar ni på Jockibois låt, han är inte blyg med att ha stulit en hel del från Alan.
Tyckte den påminde en hel del om Faded också.
Citera
2017-02-15, 08:58
Medlem
Någon som vet vem som egentligen har gjort låten? Jocke kan ju knappast ha lyckats göra en låt själv, med hans 2 hjärnceller kan han väl som högst slå på en trumma om han anstränger sig.
Citera
2017-02-15, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvbanan123
Någon som vet vem som egentligen har gjort låten? Jocke kan ju knappast ha lyckats göra en låt själv, med hans 2 hjärnceller kan han väl som högst slå på en trumma om han anstränger sig.

Antagligen någon från Ninetone då han har haft bra kontakt med dom förut när han och GMX gjorde låtar. Förutom de är Sundsvalls-duon Arrhult placerad på Ninetone så det är väll självfallet att någon från Ninetone som har gjort låten.
Senast redigerad av lugnare 2017-02-15 kl. 10:31.
Citera
2017-02-15, 18:52
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Jag tycker att låten verkar förvånansvärt bra faktiskt, det ska jag ge honom. MEN! Jag stör mig så oerhört mycket på att uttalet av ordet "Water" är olika i introt. Första gången sjungs det med ett "d" i mitten och en sekund senare med ett "t". Typ amerikanskt uttal först och sedan har det plötsligt blivit brittiskt. Kan inte sluta störa mig nu när jag väl hört det.

Och bara för att du skrev detta så har du förstört för mig också. Suck. Det enda jag tänker på nu när jag hör låten. Men den är bra faktiskt. Och jag tror faktiskt att Jocke skrivit och gjort musiken i stort sett själv.
Citera
2017-02-15, 19:40
Medlem
Jag har svårt att ta hans låtar som musik. Låter som om någon piskar en katt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in