2012-03-30, 21:14
Medlem
karlolof89s avatar
Jag tycker Jockiboi borde skriva i denna tråd om detta är sant eller bara PR.
Citera
2012-03-30, 21:39
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Jag vet inte vilka dessa två personer är mer än att den kvinnliga partnern har varit med i någon TV-debatt. Jag har inte heller klickat på några länkar här för att få veta mer. Bägge är totalt ointressanta för mig och det borde de vara för övriga också.

Ja det tycker jag med faktiskt. Men nu ska du veta Rutselleri att det sitter en förbannat massa 12-,13-, 14-, 15-, 16-, och kanske till och med 17-åringar här på Flashback och riktigt avgudar dessa människor och det är samma ungdomar som är inne på den här pajasens hemsida!

Klamydiga är inget att tjafsa om tycker dom här två, det går ju över.

Nej Rutselleri, jag har varit inne en gång på den här pajasens hemsida, det var en gång för mycket!
För mig är dom ointressanta, men tyvärr inte för våra barn som häckar här när föräldrarna har annat och viktigare för sig än att ta hand om sina barn.
Citera
2012-03-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja det tycker jag med faktiskt. Men nu ska du veta Rutselleri att det sitter en förbannat massa 12-,13-, 14-, 15-, 16-, och kanske till och med 17-åringar här på Flashback och riktigt avgudar dessa människor och det är samma ungdomar som är inne på den här pajasens hemsida!

Klamydiga är inget att tjafsa om tycker dom här två, det går ju över.

Nej Rutselleri, jag har varit inne en gång på den här pajasens hemsida, det var en gång för mycket!
För mig är dom ointressanta, men tyvärr inte för våra barn som häckar här när föräldrarna har annat och viktigare för sig än att ta hand om sina barn.

Du har helt rätt i det du skriver, men du har väl liksom mig ingen bra medicin till att vaccinera våra efterkommande mot den här formen av rena barnsligheter.
Citera
2012-03-30, 23:53
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutselleri
Du har helt rätt i det du skriver, men du har väl liksom mig ingen bra medicin till att vaccinera våra efterkommande mot den här formen av rena barnsligheter.

Nej, nja, eller kanske.
Vi kan väl börja med bättre moral och intelligens hos deras föräldrar, mor- och farföräldrar för där i länken glappar det nånstans.
Citera
2012-03-31, 00:57
Medlem
P55s avatar
Citat:
Nej, nja, eller kanske.
Vi kan väl börja med bättre moral och intelligens hos deras föräldrar, mor- och farföräldrar för där i länken glappar det nånstans.

Gör ett tillägg Rutseller; Skulle du vilja vara Hannas mamma, pappa, mormor eller morfar?
Likadant med jockiboi; Skulle du vilja vara jockibois mamma, pappa, mormor eller morfar?

Nej fy fan i helvete vad dom förstör sina liv, och inte bara deras!
Citera
2012-03-31, 01:02
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Gör ett tillägg Rutseller; Skulle du vilja vara Hannas mamma, pappa, mormor eller morfar?
Likadant med jockiboi; Skulle du vilja vara jockibois mamma, pappa, mormor eller morfar?

Nej fy fan i helvete vad dom förstör sina liv, och inte bara deras!
Jockiboi kommer från en problemfylld och trasig uppväxt, han verkar ha noll kontakt med sin far och han verkar ha nån form av bokstavssjukdom och är alkoholiserad.
Citera
2012-03-31, 01:07
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Jockiboi kommer från en problemfylld och trasig uppväxt, han verkar ha noll kontakt med sin far och han verkar ha nån form av bokstavssjukdom och är alkoholiserad.

OK, och bakåt i ledet då?
Citera
2012-03-31, 01:27
Medlem
feministas avatar
P

Porrfilmen är bara en pr-kupp inför den gemensamma såpan som planeras. Unni D far runt mellan TV-bolagen och försöker sälja in det hela. I Jocke har hon hittat precis den manskaraktär hon vill ha

Detta kan bli kanon!
Citera
2012-03-31, 06:26
Medlem
tjockisennns avatar
fyndigt..;o

www.youtube.com/watch?v=5hreDLngPcs&
Citera
2012-03-31, 06:35
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjockisennn
fyndigt..;o

www.youtube.com/watch?v=5hreDLngPcs&

Asså han må vara dum i huvudet och ett jävla offer. Men halv sju på morgonen var detta jävligt roligt.
Citera
2012-03-31, 09:45
Medlem
patrikgbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Asså han må vara dum i huvudet och ett jävla offer. Men halv sju på morgonen var detta jävligt roligt.

Instämmer, det var lite halvroligt.

För övrigt tycker jag han jockeboy verkar vara rätt klipsk. Har man inget yrke så vaför inte hora ut sig för brödpengarna? Inget fel med det?
Citera
2012-03-31, 10:32
Medlem
Necroshadows avatar
Jag är så jävla less på båda dom där, och Jocke verkar ju riktigt jävla väck.

När det gäller Hanna.... Jag minns när jag såg hennes videos på YouTube första gången då de inte hade speciellt många views och ingen visste vem hon va, då kände jag verkligen "ååh nej, hon kommer bli en mediahora. Sanna mina ord". De jag kände som redan sett hennes videoblogg sa jag åt att INTE sprida skiten, låt den blåsa ut i vinden som sand. Gör henne fan inte till en kändis, det är ju det hon vill. Kunna tjäna grova pengar på att chocka och snacka skit istället för att skaffa ett ärligt jobb.

Nu är vi här och Hanna W är en bloggkändis, får uppmärksamhet från media och har råd att åka limo varje helg. Det känns som ett förlorat krig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in