2017-01-24, 15:35
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Inte för att vara petig, men det dröjer drygt åtta månader.

Född 1985-10-09. Fyllde alltså 31 för drygt tre månader sedan.
Petiga jävel.
Citera
2017-01-24, 16:53
Medlem
Grillspetts avatar
Har sett lite av det senaste som pågår runt J..det man ser är att killen är helt förstörd i sitt psyke. Tycker synd om honom..och att påstå att hans fru inte vill leva längre p.ga det hans bröder gjort är riktigt dåligt gjort. Hon har mått dåligt och varit skör innan i perioder. Så fult att använda sig av det. Vet inte vad man ska säga annat än att han är en liten pojke i en vuxens mans kropp, sen tror jag mycket är skådespel för att locka till sig tittare och öka på inkomsterna.. han fäktar mot, och säljer ut alla i sin närhet, föräldrar, bröder, vänner..är det verkligen fel på alla utom honom själv?
Det finns många som har en tuff orättvis uppväxt, men de flesta beter sig inte så där ändå. Visst är det hans upplevelser, och han känner sig som ett offer. Men att hänga ut alla runt sig vinner han inget på..för stunden kanske då han får sympatier och uppmärksamhet. Men sen när strålkastarskenet slocknat.. vad händer då?
sorgligt att unga tonåringar ser dom som sina "idoler" han vädjar till dom att stötta honom.. en vuxen man på över 30.. det är inte friskt.
Citera
2017-01-26, 07:45
Medlem
karlsoons avatar
Det är ju tydligt vem som är det stora CP,et i dramat. Jocke

Han använder sig av svaga individer han kan manipulera som inte säger emot och det är ju väldigt tydligt. Så det som folk säger stämmer ju

Men det värsta av allt, hur fan kan man hänga ut sin egen bror för att framhäva sig själv som duktig. Han har ju sjunkit så djupt man bara kan komma. Han är en sjuk människa som bara skadar andra

Hoppas folk hetsar honom tills han äntligen tar livet av sig
Citera
2017-01-26, 11:03
Medlem
GeorgeTakeis avatar
Jag undrar över hur hans liv kommer att se ut den dagen han inte befinner sig i strålkastarljuset längre. Kommer han att kamma håret, skaffa sig en utbildning och ett "riktigt" jobb?
Citera
2017-01-26, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeTakei
Jag undrar över hur hans liv kommer att se ut den dagen han inte befinner sig i strålkastarljuset längre. Kommer han att kamma håret, skaffa sig en utbildning och ett "riktigt" jobb?

Den dagen hans youtube slocknar pga avstängd eller svalnat intresse från fans är jag övertygad om kommer vara den värsta dagen i Jockes liv. Tror det finns allvarlig risk att han kommer att få något slags psykbryt när strålkastarna slocknar och publiken försvinner. Det känns väldigt tydligt att youtube är det viktigaste Jockiboi har i sitt liv, tror inte det finns någon han skulle offra youtube för. Inte ens frugan.
Citera
2017-01-26, 11:36
Medlem
GeorgeTakeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrscha
Den dagen hans youtube slocknar pga avstängd eller svalnat intresse från fans är jag övertygad om kommer vara den värsta dagen i Jockes liv. Tror det finns allvarlig risk att han kommer att få något slags psykbryt när strålkastarna slocknar och publiken försvinner. Det känns väldigt tydligt att youtube är det viktigaste Jockiboi har i sitt liv, tror inte det finns någon han skulle offra youtube för. Inte ens frugan.

Håller tyvärr med. Jag tror, som så många andra här, att han inte alls mår bra. Youtubekanalen är hans liv och ventil, men genom att engagera sig (hänge hela sitt liv åt) den så slipper han ta tag i sina riktiga problem och kan sopa dem under mattan genom att fokusera så pass mycket tid åt "jobbet". Det blir en stor del av hans identitet. Jag hoppas ändå att han en dag ska kunna må bra, han må vara som han är men jag har ingen anledning att önska honom något ont.
Citera
2017-01-26, 14:05
Medlem
Grillspetts avatar
Sedan han träffade sin fru har han gråtandes bett om ursäkt för sitt tidigare sätt att vara, skämts över tiden efter "kungarna av Tylösand" och hans sjuka blogg..att han inte var stolt över vem han var då, att han inte mådde bra osv.. skyllde på att nu var det så längesedan så den stämpeln bad han om att få bort, nu är han bara Jocke..och den manipuleringen har många köpt och gett honom mer tid i rampluset, Malou, Fångarna på fortet, Fick barnens pris på barncancergalan osv..
Om 2 år.. sitter han kanske igen och ber om ursäkt för vem han var som YT-Jocke, att det var en destruktiv tid och sån är han inte längre, då ska han be sin familj om förlåt.
Så där kommer det hålla på. Tycker faktiskt synd om honom, för han borde få hjälp till att bli hel, det blir man inte genom att skjuta sina nära ifrån sig.
Citera
2017-01-26, 20:01
Medlem
Frewibs avatar
Ja han är en knepig person denna jocke, varför tror ni att han blev denna person som han är? Är det pga uppväxten som han själv påstår?
Citera
2017-01-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Ja han är en knepig person denna jocke, varför tror ni att han blev denna person som han är? Är det pga uppväxten som han själv påstår?

Jag tror att han mått dåligt hela sin barndom. När han väl kom in i fjortisåldern (vilket jag också varit i) tror jag han fastnade då han mådde bättre av att bete sig som en fjortis. Han har inte vågat lämna fjortisåldern för att bli vuxen.
Citera
2017-01-27, 19:38
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib

Ja det tror jag nog, Narcissistisk personlighet kommer ofta från en barndom där man inte blivit sedd som lilla joakim uppenbarligen inte blivit.

Att han är en av förebilderna för en redan trasig generation av småbarn e ve och fasa!!
Citera
2017-01-28, 23:41
Medlem
Har ni ens sett de snapsen Grannen Alex lade ut under bråket om att han kommer backa Jocke tills han ligger i och graven och att han älskar Jocke till döden? Höll fan på att avlida pga. cringe! Hela grannen Alex är ju fan cringe!
Citera
2017-01-29, 09:35
Medlem
Tycker det syns i ögonen på den här bilden att han inte har någon själ.

https://www.instagram.com/p/BOsYJpIBS3j/?taken-by=sessano&hl=en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in