2016-06-19, 20:16
Medlem
Väntar bara nu på ett hotfullt mejl från Jockeboy där det lyder

"DU är avundsjuk på mig för jag får vara med på TV o inte du!! Du är den mest patetiska människan jag sätt! La avundsjuk eller?? draaaaaake
Min youtube kanal går skit bra och jag har massor med pengar, vänner, projekt osv "

Rolig grej, J skriver alltid "sätt" och särskriver som en galning... Trots sin ålder på 30 år.
Citera
2016-06-19, 20:21
Medlem
ace_secs avatar
En loser som lägger upp fake pranks på YT, och vars publik består av 12-åriga killar/tjejer.

Jorå, så att.....

Patetisk är vad han är!
Citera
2016-06-20, 01:28
Medlem
Jag önskar verkligen att det går åt helvete för den här människan. Det är ju verkligen bevisat att han är narcissistisk nu. Hade han varit rak och ärlig hade jag inte haft något emot att han sysslat med youtube. Visst, han är fortfarande en idiot och alla barn som tillåts ha honom som förebild är självklart tragiskt. Det vidriga är alla lögner han drar, som uppenbarligen inte hade behövts för att locka snorungarna till att titta på honom. Vi har ju redan bekräftat att flygrädslan är lögn på högsta nivå.

Widerstedt har du några mer uppenbara lögner som han kommer dragandes med? Nu tror jag visserligen att han är det, men är de verkligen nykterister numera? Om det nu skulle visa sig vara sant, vilket jag faktiskt skulle tro gör de vissa pranks ännu mer uppenbart fejkade. Just pga att de inleder med att "jocke var ute och festade igår så han sover djupt" osv. Visst, man kan festa utan alkohol osv kanske någon snorunge säger nu, men hur troligt är det? Om de nu festade utan alkohol så borde han ju vakna direkt vid pranksen, inte ligga och låtsas som ingenting samtidigt som Jonna klistrar fast hans hand i pungen.

Nej, fyfan för den här vidriga psykopaten. Allt är ett äckligt pr-trick, det här var planen från första början när han medvetet släppte porrfilmen för att få uppmärksamhet. Det är så jävla uppenbart och Jockiboi borde verkligen uppsöka psykolog, för det är mer än add han lider av.
Citera
2016-06-20, 10:16
Medlem
Har inte koll på vad han säger nu, men det där med nykterist stämmer inte. Finns ju massor med bilder där kärleksparet skålar i champagne och så vidare.
Att han skriver att han inte dricker längre är ju win-win för han får massor med stöd från sina fans.

Minns hur illa han brukade tala om Jonna, hur psykiskt sjuk hon var, att hon tagit tabletter för att ta sitt liv och att hennes mamma sålt henne i något pokerspel. Uppenbara lögner såklart, men det som var läskigt var hur han trodde på det själv.
Aldrig sett någon sådan inlevelse någonsin, hur han kollade mig i ögonen och sa att hon blev såld av sin egen mamma.

Definitivt var porrfilmen endast för att komma in i mediavärlden igen, Jonna mådde ju så psykiskt dåligt att hon åkt in på akuten enligt Mr J... Sjukt synd att hon får dras med i hans lögner hela tiden.
Pratade med henne på facebook när han lagt ut fejkade prints på sin blogg där en av Jonnas vänner skriver att hon tar sitt liv för hon älskar Jocke.
Jonnas kommentar "Jaa, han är ju lite egen..."
Helt sjukt att hon accepterade en sådan vidrig lögn.

Vi var på något event i Askersund för massor med år sedan, och vi bodde hos eventvärdinnans lilla lägenhet. Jockiboi och hans crew kom dit som om de ägde stället. Höll på att dö när de kom med sin bil och verkligen njöt av all uppmärksamhet.
Bjöd in massor med tjejer - definitivt under 17 år som han satte på. En tjej minns jag speciellt eftersom hon var 15 med knallrött hår. Han tog hennes oskuld och gav henne dessutom klamydia.

Med tanke på hans ålder mår jag riktigt illa. Han försökte även få till en trekant med två andra yngre tjejer som hade ett språk liknande "eyyy aboo fitthora va faaan gööruuu".

Definitivt lider han av något allvarligt.
Senast redigerad av Widerstedt 2016-06-20 kl. 10:20.
Citera
2016-06-20, 15:38
Medlem
Imorgon är det dags för en ny låt igen. Ska som vanligt vara "bäst hittills".
Citera
2016-06-20, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Imorgon är det dags för en ny låt igen. Ska som vanligt vara "bäst hittills".
Extra mycket autotune, coola ord och "heftig dunkadunka drop" då alltså. Gäller att se upp för Spotifys toplista så att den här inte börjar spelas ofrivilligt när man lyssnar på den.
Citera
2016-06-21, 20:17
Medlem
Reportage i Expressen: http://www.expressen.se/noje/jockibois-resa---fran-hemlosheten-till-den-svenska-youtube-tronen/
Citera
2016-06-21, 20:36
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Joakim pekar ut mot asfalten utanför lägenheten. Där brukar fans sätta upp tält och vänta på att Joakim och Jonna ska ut och rasta hunden. Jag blir smickrad

Citat:
I dag är jag den bästa hyresgästen i hela Ljura-området.

Citat:
I samband med att de flyttade in i lägenheten förstod Joakim vad det är han vill ägna sitt liv åt – att göra film på Youtube.
Jonna stöttar honom.
– Jag sa till Jonna “jag vill satsa på det här”. Vet du vad hon gjorde då? Hon började plugga, ta CSN-lån, för att jag skulle kunna satsa.

Citat:
Exakt vad de tjänar vill Joakim inte uppge, men det rör sig om hundratusentals kronor i månaden.
– Kommande månad kommer vi att tjäna ungefär 400 000. Jag lever som i en dröm, säger Joakim.

Ja, jisses! Vad ska man säga! 400 000/månaden. Men bor alltså i hyresrätt i Ljura och kör KIA? Ska bli spännande att se taxeringen för 2015 och 2016 framöver ^^
Citera
2016-06-21, 22:17
Medlem
ett satans svin är det kör satsen i proppskåpet osv ÄCKEL
Citera
2016-06-21, 23:13
Medlem
Klappars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Ja, jisses! Vad ska man säga! 400 000/månaden. Men bor alltså i hyresrätt i Ljura och kör KIA? Ska bli spännande att se taxeringen för 2015 och 2016 framöver ^^

Han vill inte uppge vad dom tjänar men han gör det ändå Antingen så ljuger han eller så vill han bara skryta.
Citera
2016-06-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Han ska tydligen flytta nu till hösten. Drömmen vore som sagt att de skaffar alltför extravaganta livsvanor och att det sedan går åt helvete. Lyxfällan deluxe på asen ifall det skulle inträffa.

Frågan är om han skattar på rätt sätt för tidigare år, kanske är värt att höra av sig till skatteverket. Ett tag i buren hade nog inte skadat och förhoppningsvis fått hypen att gå över. Man kan ju alltid hoppas.
Citera
2016-06-22, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Han vill inte uppge vad dom tjänar men han gör det ändå Antingen så ljuger han eller så vill han bara skryta.
Självklart vill han skryta subtilt, han är ju narcissistisk med ett stort självbekräftelsebehov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in