Lagrapport.
Sålde mitt bundesliga/La Liga lag för 450k , hade en packad untreadeble Naingolan och byggde ett budget serie a lag runt honom, vill dela detta lag med er för det dödar allt som kommer i sin väg. Kostade mig 10k och är det bästa jag spelat med, så här får ni en genomgång spelare för spelare.
Målvakt: Mattia Perin 83- Som dem flesta andra målvakter så blandar han och ger men det jag gillar med han e att han står upp mot dem bästa spelarna, spelar ingen roll vem han möter , har han en bra match tar han allt. Betyg 7 av 10
VB : Leonel Vangioni 77 - Han löper upp och ner längs kanten som om han liv stod på spel han offrar sig för laget samtidigt spelskicklig i uppbygnadsfas. Styrkor snabb, svagheter lite klen och får problem mot stora starka spelare men han krigar på. Betyg 6,5 av 10
MB: Davide Astori 81 - Lagets pappa och gigant , läser spelet på ett fantastiskt sätt och med sin pondus och krigarmentalitet är han en viktig pjäs i det centrala spelet på plan. Betyg 8 av 10
MB : Antonio Rudiger 77 - Lagets atlet han är snabb stark stor, verkligen Boateng light, väldigt farlig på fasta. Finns inget negativt att säga om honom förutom att han är tysk. Betyg 8,5 av 10
HB : Ignazio Abate 78 - Dem flesta känner till abate, man vet vad man får , krigare!! snabb löper mest av alla i hela laget han fyller alltid på längs kanten, svaghet passningspelet där kan han bli bättre. Betyg 7 av 10
CM: Godfred Donsah 75 - Lagets utropstecken! första matchen jag lirade med honom fick jag en ny favorit på spelet, otippat men härligt. snabb stark bollskicklig allround , påminner om Essien i sina bättre dagar, kommer ofta till avslutslägen. Betyg 8 av 10
CM: Radja Nainggolan 84 - Behövs inte sägas så mkt ni vet redan , lagets motor lagets kapten han styr han ställer ,han är allt jag behöver centralt i banan. Betyg 9 av 10
CM: Allan Marques 81 - Allan har allt jag kräver hos en central spelare på mitten stark passningskicklig ,rörlig kämpar , dunga light också vice capitano, svaghet lite kort. Betyg 7,5 av 10
VF: Stephan El Shaarawy 81 - Inte spelat med honom alls tidigare, blev frälst direkt killen är gud! med sin teknik kan han hålla uppe spelet han är snabb leverar mål och assist varje match min poängkung so far , straffskytt. Betyg 8,5 av 10
FW: M Baye Niang 78 - Avig och löper på allt ,smidig och skön med boll, svagheter missar lite för mkt lägen även aningen klen för min smak, lagets sämsta spelare samtidigt som han gjort flest mål säger ganska mkt. Betyg 6 av 10
HF: Victor Ibarbo 75 - Asså det e kärlek, killen kostar 800 coins men i mina ögon är han värd lika mkt som Aubameyang , han e så råå snabb och stark mosar allt i sin väg vinner alla nickdueller löper förbi marcelo osv som ingenting, ligger bakom majoriteten av niangs mål , säker själv när han kommer fri hård vrist i borte gaveln , finns inte ord nog för o beskriva hur bra han e . Tack gud för du tog tillbaka honom till serie a. Betyg 10 av 10
Vill ni vinna många matcher i weekend League utan att springa på scripting osv , kör detta lag ni blir ej besvikna. Glöm ej viktigt med rätt kemistilar tex konstnär på alla dem centrala , hök på anfallarna osv.
Formation 4321.
God helg GLenn