2017-02-09, 09:41
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JudasKiss77
Vad har hänt med marknaden ?
Total krasch...
Tror ni det kommer återställa sig?
Att priserna går upp igen ?

Njae tror inte det. Mycket skiljer sig i årets upplaga men som regel brukar det vara down hill efter toty. Nu kom "kraschen" en månad senare istället.
Visst kan det studsa tillbaka här och där men inte till samma priser som var en vecka tillbaka.
Citera
2017-02-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Fast han spelade ju 2 minuter efteråt? Han satte straffen i slutet också

Jag somnade.
Citera
2017-02-09, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Ohfan. Tråkigt
Ja sorry för falska förhoppningar, missade att du skrev monthly!

Det är i specifika veckans TOTW-pack som du får den veckan du öppnar det i.

Vet faktiskt inte hur det är med monthly ifall du spara packet ett par veckor, ifall rewarden "flyttas" en vecka framåt för varje vecka du väntar?
Någon som har koll på det?
Citera
2017-02-09, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Njae tror inte det. Mycket skiljer sig i årets upplaga men som regel brukar det vara down hill efter toty. Nu kom "kraschen" en månad senare istället.
Visst kan det studsa tillbaka här och där men inte till samma priser som var en vecka tillbaka.
Med SBC så kommer marknaden vara oförutsägbar under hela spelet.

EA kan styra marknaden helt i och med detta och få vilket kort som helst att bli värdefullt.
Citera
2017-02-09, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Ja sorry för falska förhoppningar, missade att du skrev monthly!

Det är i specifika veckans TOTW-pack som du får den veckan du öppnar det i.

Vet faktiskt inte hur det är med monthly ifall du spara packet ett par veckor, ifall rewarden "flyttas" en vecka framåt för varje vecka du väntar?
Någon som har koll på det?

Antar att det kodat för den speciella månaden man fick korten ifrån dvs. att nästa monthly hämtar informs ifrån januari oavsett när man öppnar dom.
Citera
2017-02-09, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Antar att det kodat för den speciella månaden man fick korten ifrån dvs. att nästa monthly hämtar informs ifrån januari oavsett när man öppnar dom.
Känns konstigt att det inte är så med TOTW-pack som man får i SBC eller weekly rewards i så fall? Då är det ju ett medvetet val av EA att låta det vara så.
Citera
2017-02-09, 15:20
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Men jag tycker futbins siffror blir lite missvisande beroende på vad man får i sina packs..
Jag gjorde mls först och fick då loss giovinco för 35k. ganska värt i mitt tycke.

nu gjorde jag även superlig. hade enbart 35k när jag började men höll mig flytande ganska länge..
fick ett par ok kort i packs som gav nån tusenlapp.. och rätt som det var gick jag i mål.
tjänade tillslut 10k och har en sbc etoo.

så om man lyckas snipa några av de dyrare korten samt får ok packs så blir det ju långt ifrån så dyrt som futbin visar.
Futbin stämmer rätt dåligt om man ska göra SBC. Ett av många exempel: Ett lag kan ha en spelare som går för 10k men om någon lagt upp den för 200coins närmaste tiden så står den registrerad som 200coins och så fixar man ihop lagt och ser att "oj den går ju för 10k" eller så finns inte ens det kortet på marknaden så står som 0 coins. När jag började göra skotska typ 5 timmar efter den släppts många spelare som 200 coins fast en som exempel kanske kostade 1000.

Angående om det är värt det så är det rena lotteriet. Så hur det gick för sig säger ingenting. Finns de som fått bättre tur och sämre.
Citera
2017-02-09, 15:27
Medlem
Har någon fått sina rewards från FUTChampions?
Citera
2017-02-09, 15:47
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Lagrapport.

Sålde mitt bundesliga/La Liga lag för 450k , hade en packad untreadeble Naingolan och byggde ett budget serie a lag runt honom, vill dela detta lag med er för det dödar allt som kommer i sin väg. Kostade mig 10k och är det bästa jag spelat med, så här får ni en genomgång spelare för spelare.

Målvakt: Mattia Perin 83- Som dem flesta andra målvakter så blandar han och ger men det jag gillar med han e att han står upp mot dem bästa spelarna, spelar ingen roll vem han möter , har han en bra match tar han allt. Betyg 7 av 10

VB : Leonel Vangioni 77 - Han löper upp och ner längs kanten som om han liv stod på spel han offrar sig för laget samtidigt spelskicklig i uppbygnadsfas. Styrkor snabb, svagheter lite klen och får problem mot stora starka spelare men han krigar på. Betyg 6,5 av 10

MB: Davide Astori 81 - Lagets pappa och gigant , läser spelet på ett fantastiskt sätt och med sin pondus och krigarmentalitet är han en viktig pjäs i det centrala spelet på plan. Betyg 8 av 10

MB : Antonio Rudiger 77 - Lagets atlet han är snabb stark stor, verkligen Boateng light, väldigt farlig på fasta. Finns inget negativt att säga om honom förutom att han är tysk. Betyg 8,5 av 10

HB : Ignazio Abate 78 - Dem flesta känner till abate, man vet vad man får , krigare!! snabb löper mest av alla i hela laget han fyller alltid på längs kanten, svaghet passningspelet där kan han bli bättre. Betyg 7 av 10

CM: Godfred Donsah 75 - Lagets utropstecken! första matchen jag lirade med honom fick jag en ny favorit på spelet, otippat men härligt. snabb stark bollskicklig allround , påminner om Essien i sina bättre dagar, kommer ofta till avslutslägen. Betyg 8 av 10

CM: Radja Nainggolan 84 - Behövs inte sägas så mkt ni vet redan , lagets motor lagets kapten han styr han ställer ,han är allt jag behöver centralt i banan. Betyg 9 av 10

CM: Allan Marques 81 - Allan har allt jag kräver hos en central spelare på mitten stark passningskicklig ,rörlig kämpar , dunga light också vice capitano, svaghet lite kort. Betyg 7,5 av 10

VF: Stephan El Shaarawy 81 - Inte spelat med honom alls tidigare, blev frälst direkt killen är gud! med sin teknik kan han hålla uppe spelet han är snabb leverar mål och assist varje match min poängkung so far , straffskytt. Betyg 8,5 av 10

FW: M Baye Niang 78 - Avig och löper på allt ,smidig och skön med boll, svagheter missar lite för mkt lägen även aningen klen för min smak, lagets sämsta spelare samtidigt som han gjort flest mål säger ganska mkt. Betyg 6 av 10

HF: Victor Ibarbo 75 - Asså det e kärlek, killen kostar 800 coins men i mina ögon är han värd lika mkt som Aubameyang , han e så råå snabb och stark mosar allt i sin väg vinner alla nickdueller löper förbi marcelo osv som ingenting, ligger bakom majoriteten av niangs mål , säker själv när han kommer fri hård vrist i borte gaveln , finns inte ord nog för o beskriva hur bra han e . Tack gud för du tog tillbaka honom till serie a. Betyg 10 av 10

Vill ni vinna många matcher i weekend League utan att springa på scripting osv , kör detta lag ni blir ej besvikna. Glöm ej viktigt med rätt kemistilar tex konstnär på alla dem centrala , hök på anfallarna osv.

Formation 4321.

God helg GLenn
Citera
2017-02-09, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Har någon fått sina rewards från FUTChampions?

Kommer kl 19.
Citera
2017-02-09, 16:17
Medlem
Köpte en Giroud IF för 21k nyss.
Bra eller anus?
Använda eller sälja?
Citera
2017-02-09, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordahl69