2017-02-08, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joh89
Snacka om att man är född loser. 😏

Varför lirar du inte bara med dom istället då? Hyfsade spelare ju
Citera
2017-02-08, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Japp det var jag och som sagt ångrade att jag sålde han sist så jag köpte på mig honom igår igen. 7 mål på 7 matcher så han har börjat lika bra som sist iaf

Tror nog priset kommer vara som lägst nu Ikväll så passa på att sälja Aguero och dina IFs för sen kommer han nog hämta sig prismässigt tror jag. Om du gillar Aguero så kommer du absolut inte ångra ett köp av SIF-Hazard.

Har sålt och sålt och sålt. Uppe i 800k nu. Har Aguero ute på försäljning för lite över lägsta bin för att göra lite extra. Tro fan att Hazards 91 gått upp emot 1,1m nu bara för det. Haha va fan. Nere under millen för bara 30-40 min sedan. Finns några under 1,1m

Edit. Såååja! 1,020,000 fick jag honom för. 2k kvar på kontot nu inte sålt Aguero. Bara sålt lite överskottsspelare och ca 50 IF-kort. Gött att ha lite spelare kvar att sälja så jag kan fortsätta trejda lite!

Blir detta laget nu: https://www.futbin.com/17/squad/759886
Senast redigerad av grahnen 2017-02-08 kl. 20:54.
Citera
2017-02-08, 20:17
Medlem
Shanklygatess avatar
Otw korten är lika bra som de vanliga guldkornen eller vad är det som skiljer dom åt? Packade Mustafi och han har exakt samma värden som de vanliga jag redan har.
Citera
2017-02-08, 20:27
Medlem
Varför sjunker Gabriel Jesus pris som en sten för? nere på 300k igen nu för hans uppgraderade OTW-kort
Citera
2017-02-08, 20:31
Medlem
Boomshiggabangs avatar
En (noob)fråga angående WL monthly rewards. Fick tillräckligt med vinster för att nå Guld 1, och det står att man får tre spelare från Team of the week som belöning. Är det spelare från denna veckans Totw eller kan det vara vilka spelare som helst som kommit med i totw?
Citera
2017-02-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
En (noob)fråga angående WL monthly rewards. Fick tillräckligt med vinster för att nå Guld 1, och det står att man får tre spelare från Team of the week som belöning. Är det spelare från denna veckans Totw eller kan det vara vilka spelare som helst som kommit med i totw?
Den veckas TOTW som är aktuell när du öppnar, dvs du kan spara paketet och öppna om en vecka ifall du inte är nöjd med veckans lag. Dock är det ju sjukaste TOTW på länge
Citera
2017-02-08, 20:35
Medlem
Bästa vänsteryttern i PL under 100k?
Alexis Sanchez vanliga kort vs SIF Arnautovic?

Har haft Martial och Sterling tidigare men vill testa något nytt.

Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Otw korten är lika bra som de vanliga guldkornen eller vad är det som skiljer dom åt? Packade Mustafi och han har exakt samma värden som de vanliga jag redan har.

OTW korten är i grunden samma som spelarens vanliga guldkort. Men om Mustafi kommer med i TOTW så uppdateras hans svarta OTW kort automatiskt till samma stats som hans senaste TOTW-kort. Kommer han med där igen så uppdateras kortet igen.

Till exempel så har Kantés OTW-kort blivit uppdaterat till 84 då hans TOTW-kort är ratat 84.
Senast redigerad av grahnen 2017-02-08 kl. 20:46.
Citera
2017-02-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Varför sjunker Gabriel Jesus pris som en sten för? nere på 300k igen nu för hans uppgraderade OTW-kort

Bevis på att hype är större en någonting annat i detta spel. Förstod ingenting hur en 78 ratad otw kunde ligga på 550k även om han i princip var garanterad If. Finns ju hur många bättre alternativ som helst som striker i bpl. Hamnar han under 200k kan det vara värt att köpa för att sälja så fort han gör mål igen.
Citera
2017-02-08, 20:47
Medlem
Någon som testat MOTM Son? Är väldigt sugen på honom. Eller ska man satsa på SIF Lukaku istället?
Citera
2017-02-08, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Bevis på att hype är större en någonting annat i detta spel. Förstod ingenting hur en 78 ratad otw kunde ligga på 550k även om han i princip var garanterad If. Finns ju hur många bättre alternativ som helst som striker i bpl. Hamnar han under 200k kan det vara värt att köpa för att sälja så fort han gör mål igen.
Dock är 5* 4* mycket fint för en ST i BPL!

Och av allt att döma kommer han nog få en till SIF i framtiden.

Men ja, väntar nog ner priset lite då han verkligen sjunker för varje minut som går nu
Citera
2017-02-08, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Den veckas TOTW som är aktuell när du öppnar, dvs du kan spara paketet och öppna om en vecka ifall du inte är nöjd med veckans lag. Dock är det ju sjukaste TOTW på länge

Han frågade om monthlyyyyy, då är det tre IFs från hela månaden!
Citera
2017-02-08, 21:15
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Bästa vänsteryttern i PL under 100k?
Alexis Sanchez vanliga kort vs SIF Arnautovic?

Har haft Martial och Sterling tidigare men vill testa något nytt.

OTW korten är i grunden samma som spelarens vanliga guldkort. Men om Mustafi kommer med i TOTW så uppdateras hans svarta OTW kort automatiskt till samma stats som hans senaste TOTW-kort. Kommer han med där igen så uppdateras kortet igen.

Till exempel så har Kantés OTW-kort blivit uppdaterat till 84 då hans TOTW-kort är ratat 84.

Okej, tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in