2017-02-08, 15:15
Medlem
MrSkargards avatar
Ersättare för Kpozo?
Citera
2017-02-08, 15:20
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Ironi i definitionen Norra Europas störst publikintresse.
Jaha! Glömde att du var MFF och inte Bajen, därav min förvåning
Citera
2017-02-08, 15:21
Medlem
ErPupones avatar
Stökig chansvärvning av BW. Fler östeuropéer till Gnaget!
Citera
2017-02-08, 15:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Mycket bitterhet från MFF-fansen över att deras forna lagkapten gått till Bajen tydligen...

Ironi?
Citera
2017-02-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ja, Södermalm är lite lugnare än gangsterstaden Malmö.
Haha, vilket idiotinlägg.
Citat:
Mycket bitterhet från MFF-fansen över att deras forna lagkapten gått till Bajen tydligen...
Märkligt, jag har inte sett något av denna bitterhet.
Citera
2017-02-08, 15:27
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Ironi?

Nej? Malmöiternas nedlåtande attityd mot Hammarby får vi se nu enbart på grund av att Hamad gick dit. Hur ofta brukar ni håna Bajen? Inte ofta. Detta är inte konstigt, det är klart att ni inte gillar att se er forna kapten och guldhjälte i en annan svensk klubb.
Citera
2017-02-08, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Stökig chansvärvning av BW. Fler östeuropéer till Gnaget!

En chansvärvning minst sagt. Jag som följer fotbollen där nere har aldrig hört talas om honom. Men men ett lån med köpoption, lär inte kosta er mycket.

Annars håller jag med dig, gärna fler östeuropéer till Allsvenskan.
Citera
2017-02-08, 15:34
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
En chansvärvning minst sagt. Jag som följer fotbollen där nere har aldrig hört talas om honom. Men men ett lån med köpoption, lär inte kosta er mycket.

Om vi bortser från utflykten till Serie B så verkar han mest ha hållit till i lägre divisioner i Kroatien. Under tiden i Hajduk Split verkar han främst ha huserat i B-laget.
Citera
2017-02-08, 15:35
Avslutad
Citat:
Nej? Malmöiternas nedlåtande attityd mot Hammarby får vi se nu enbart på grund av att Hamad gick dit. Hur ofta brukar ni håna Bajen? Inte ofta. Detta är inte konstigt, det är klart att ni inte gillar att se er forna kapten och guldhjälte i en annan svensk klubb.

Känner verkligen inte igen det. Om det hade varit så att han valt mellan oss och Hammarby och i slutändan valt Hammarby så hade jag tyckt det var konstigt men nu när vi tackade nej så känns det som en självklarhet att han får spela för vem som helst. Finns ingen logik i att klaga på att Hamad går till ett konkurrerande lag då vi hade första tjing och valde att tacka nej till hans tjänster.
Citera
2017-02-08, 15:37
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Känner verkligen inte igen det. Om det hade varit så att han valt mellan oss och Hammarby och i slutändan valt Hammarby så hade jag tyckt det var konstigt men nu när vi tackade nej så känns det som en självklarhet att han får spela för vem som helst. Finns ingen logik i att klaga på att Hamad går till ett konkurrerande lag då vi hade första tjing och valde att tacka nej till hans tjänster.

Ni tackade väl nej på grund av hans ekonomiska anspråk?
Citera
2017-02-08, 15:46
Avslutad
Citat:
Om vi bortser från utflykten till Serie B så verkar han mest ha hållit till i lägre divisioner i Kroatien. Under tiden i Hajduk Split verkar han främst ha huserat i B-laget.
En billig chansning. Kan ju bli succé
Citera
2017-02-08, 15:48
Medlem
ErPupones avatar
Citat:

Försökt Google translata en text om honom. Stor talang i juniorleden, trasigt knä som förstörde Pescara-tiden, flopp i split och sen startat om i en ort med knappt 5000 invånare.

Tränat med AIK nu under Dubai-tiden. Jag litar på Acke! Och som du skriver, känns inte som ngn hög kostnad och ekonomisk risk för Gnaget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in