2017-02-08, 10:24
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ja, nu kanske vi kan lägga mer pengar än skånelaget, men tror inte det var avgörande ändå.

Ni ville lägg mer pengar på en osäker spelare än vad MFF ville. De summor som var aktuella för MFF skulle innebär en kostnad på 12-13 mille över 3 år.
Kommer ni att försöka få loss Miiko från H96 nu också?
Såg att han var bänkad i senaste matchen. Hans kontrakt går ut 30.06.17. Skulle kunna vara en förklaring till varför Jille valde Bajen.
Citera
2017-02-08, 11:00
Medlem
MrSkargards avatar
Rykten på stan?
Citera
2017-02-08, 11:08
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Rykten på stan?
Går det mycket rykten därnere i Stockholm?
Här uppe i Sundsvall så ryktas det aldrig något på stan trots att det är en liten stad... Väntar bara på dagen chefen ska komma in på rummet mitt på kontoret och viska att han snackat med Joel Cedergren att någon bra spelare är på väg in.
Citera
2017-02-08, 11:30
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Rykten på stan om att Kim Källström ska träffa Bosse Andersson idag. Hoppas dock att det inte stämmer och att djurgårdarna blir besvikna ännu en gång.

Det är en jävla massa rykten om Källström.. Nåt jävla instagramkonto cdc eller vad det hette skrev att det var 110% klart osv.. Många vill ha uppmärksamhet angående det här verkar det som. Just nu behöver vi en striker, även om Källström vore najs så är vi mer i behov av någon som gör mål.. Har för mig att vi har 1 spelmål därnere i Portugal, det känns sådär ärligt talat.
Citera
2017-02-08, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är en jävla massa rykten om Källström.. Nåt jävla instagramkonto cdc eller vad det hette skrev att det var 110% klart osv.. Många vill ha uppmärksamhet angående det här verkar det som. Just nu behöver vi en striker, även om Källström vore najs så är vi mer i behov av någon som gör mål.. Har för mig att vi har 1 spelmål därnere i Portugal, det känns sådär ärligt talat.
Ett mål? Lyx!
Citera
2017-02-08, 13:00
Medlem
kostymnisses avatar
Grens kommentar om att vi ska ha ner någon till lägret i Dubai känns nu bara som ännu en dimridå från hans sida beträffande att få arbete lugnare med dom spår han verkligen går på.
Man kan säga mycket om Gren men värvningarna blir aldrig dom man tror det skall bli (förutom gjuten hemvändare som Tobbe etc då).
Citera
2017-02-08, 13:21
Medlem
MrSkargards avatar
Kim Källström är tydligen "i princip klar" för Djurgården enligt 08 Fotbolls Björn Johnson. Jag vet ingenting om hans trovärdighet.
Citera
2017-02-08, 14:04
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Rykten på stan?
Känner du inte till uttrycket?
Citat:
Kim Källström är tydligen "i princip klar" för Djurgården enligt 08 Fotbolls Björn Johnson. Jag vet ingenting om hans trovärdighet.
Han är trovärdig. Bara å hoppas att Källström kostar mer än smakar.
Citera
2017-02-08, 14:07
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Känner du inte till uttrycket?

Jodå. Jag tolkar det som att du har ITK-kontakter inom AIK-sfären.
Citera
2017-02-08, 14:16
Medlem
MrSkargards avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/xBKVl/kallstrom-i-stockholm-under-ett-falskt-namn

Får nog anses helt klart att Källström kommer skriva på för Djurgården vilken dag som helst nu.
Citera
2017-02-08, 14:30
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Ni ville lägg mer pengar på en osäker spelare än vad MFF ville. De summor som var aktuella för MFF skulle innebär en kostnad på 12-13 mille över 3 år.
Kommer ni att försöka få loss Miiko från H96 nu också?
Såg att han var bänkad i senaste matchen. Hans kontrakt går ut 30.06.17. Skulle kunna vara en förklaring till varför Jille valde Bajen.
Att Jolle, som han heter hos oss, valde oss kan ha att göra med att vi kunde lägga mer pengar, det är sant. En annan anledning som framskymtat är att han hellre bor i Stockholm och då var säkert valet inget val utan rätt givet!
Citera
2017-02-08, 14:33
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Att Jolle, som han heter hos oss, valde oss kan ha att göra med att vi kunde lägga mer pengar, det är sant. En annan anledning som framskymtat är att han hellre bor i Stockholm och då var säkert valet inget val utan rätt givet!

Ja, Södermalm är lite lugnare än gangsterstaden Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in