Det är tydligen fler som ifrågasätter hennes framträdanden i TV, tidningar m.m.
http://annhelenarudberg2.blogspot.se/2017/01/varfor-framtrada-i-skavlan.html
Man undrar hur hon ska kunna få ett arbete efter detta, alltså ett riktigt. Hur har hon tänkt? Tror att arbetsgivare kan bli rätt skeptiska att anställa en f.d. hora men jag kan ju ha fel. Det ger ganska dålig PR för företaget att bli ihopkopplad med prostitution, även om det är avslutat. Ska hon anställas som "Isabel Eriksson"? Rätt som det är så faller Isabel dit igen när tillräckligt mycket pengar erbjuds.
Troligtvis klarar hon inte av ett riktig arbete efter 7 år som hora. Jag tror det blir svårt. Skulle hon t.ex. arbeta i en butik och bli igenkänd varje dag, tror jag att en sjukskrivning och ångestsymptom ligger nära till hands. Kvar återstår väl äldrevården eller lokalvård, men det är hon nog för lat för.
Vad gäller partner, så skulle det vara intressant att veta om någon snubbe skulle vilka ha ett seriöst förhållande med Isabel. Själv verkar hon ju tro att karlarna står på rad och väntar.
Möjligtvis att hon kan duga till älskarinna/madrass eller andrahandsval när frugan är bortrest, men mer lär det knappast bli.