Citat:
Ursprungligen postat av
astagfirullah
Inte mitt mest omoraliska sex, men det var kul
Min frus svagers syster, alltsa min frus systers mans syster (ni fattar), hade alltid "glimten i ogat" nar vi traffades pa familjemiddagar och sant.
En dag borjade hon chatta pa FB och efter ett litet tag kom hon med fragor typ "vad har du pa dig". Sa da fattade jag ju vad hon ville.
Efter nagra veckors chatt och bilder och annat kul sa traffades vi pa hotell.
Kan aven namna att hon ar gift och har ett par ungar.
Vi hade helt vanligt, passionerat sex och jag sprutade min sats i hennes vackra ansikte. Undrar om hon pussade sin man senare...
Det basta var att hon inte sag att jag spelade in var lilla date med min laptop webcam. Hon gick ner pa kna och sog mig en halv meter direkt framfor laptopen med kameran innan vi flyttade till sangen.
Påminner mig om en liknand story med en i min familj, den 18 år äldre frun till min mors kusin. Vi var inte i biologisk släkt, men hennes barn var mina yngre tremenningar. Hon hade alltid en fräck blick och glimtet i ögonen på släkt/familjsammankomster.
Vi ögonflirtade, ja nästan ögonknullada varanda i smyg. Hoppas ingen märkte nåt, vi blev ständigt mer djärva och fräcka i våran dolda tillnärmanden. Hon va alltid snyggt klädd och sminkad + en sexig doftande parfym. Fan vad hon kunde hetsa och trigga. Vi visste båda vad som skulde hända, bara inte när och var.....
Så en Fedag fick jag ett sms... " Hej hotboy, vad gör du ? Jag och någla kompisar ska på .....puben i kväll, kul om du kan komma. Jag svarade positivt, og ringte och bookade ett rum på ett hotell i närheten.
Jag skal inte skriva nån sexnovell, men kan lova att våran uppdämda kåthet fick utlopp med en en enorm kraft. Vi knullade och sexade som vilda djur hela natten. Hon hade längtad i evigheter efter att bli påsatt av en rejäl påle, och att bli tagen med kraft och energi. Hon sa att hennes man va kass i sängen, och enda sättet att hon höll ut var att hon slöt ögonen och fantaserande om mig när han höll på med sitt klantiga trevande över henne.
Hon grät när vi skildes, och jag va tvungen att lova att knulla henne flera gånger. Och den lovnaden höll jag .....