Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-30, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Träffade en tjej för många årsen.
Denna hade sjukt snygg väninna som jag även fick chansen att ligga med,Detta ska tilläggas att väninnan hade och har fortfarande förhållande med samma kille.
Sagt och gjort jag knallade henne spruta både i fattar och runda 2 svalde hon,Det blev även analt.

Mindre 1h så hade vi parmidag med just detta paret
Jag njöt när hon hånglade upp sin kille för att sedan låta dom låna gästrummet för sex.
Det du det gäller att ligga i när det bjuds på gott!
Citera
2024-06-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vina
Var på en swinger klubb och hade sex med min gamla kk i samma rum som 3 andra par

Kan faktiskt inte fatta att jag gjorde det. Det var mina slyn tider helt enkelt. Hade precis fyllt 20 och var nyfiken på livet Är dock 24 idag.. men mycket har ändå hänt sen dess :-) har "vuxit upp"

Så Vina, lite nyfiken. Ett tag sedan detta. Har du gjort något nytt spännande efter du har ”vuxit upp”? :-)
Citera
2024-06-07, 19:53
Medlem
Har varit otrogen i varje förhållande jag haft, ända sedan första förhållandet när man var blott 15 år. Tror inte att mannen är skapt för att enbart hålla sig till 1 kvinna, utan han ska sprida sin säd så mycket det bara går, till så många kvinnor som möjligt.

Jag har alltid förhållit mig till kvinnor såhär: Har jag chansen att ligga med en snygg kvinna så gör jag det. Spelar ingen roll var vi är, vem som är med mig eller om jag har bråttom som en galning till möte/flyg/tåg osv. Spelar heller ingen roll om jag är i ett förhållande såklart.

Kommer inte på några vilda historier om min otrohet egentligen. Massor med sex vid olämpliga tider, platser osv, där risken varit extremt stor för upptäckt, samtidigt har jag aldrig blivit påkommen. Inte ens misstänkliggjord av någon av fd flickvännerna.

Den enda gången ett ex fått reda på att jag varit otrogen var när jag berättade det för henne. Inte pga skuldkänslor, utan jag ville göra slut men orkade inte med ett långt, känslomässigt och seriöst snack om att vi bryter upp. Så jag berättade helt enkelt att jag knullat hennes kompis, hennes kusin och en kollega på mitt jobb. Kollegan flera gånger. Då blev hon rasande och dumpade mig, och jag slapp ett långt och tråkigt samtal.

Lite tråkigt och odramatiskt men samtidigt omoraliskt.
Citera
2024-06-16, 12:43
Medlem
MikeEes avatar
Hade en flickvän, vars morsa jag hade sex med några gånger medans vi var tillsammans.
Hon älskade att bli tagen analt. Så vid ett tillfälle när dom hade sin årliga sommarfest, ett rejält fylleslag, så hade morsan och jag sex i en av gäststugorna. Givetvis avslutades det analt, utan kondom.
Senare på natten så hade jag och min flickvän sex. Där hon började med att suga av mig och jag hade inte hunnit tvätta kuken. Så hon sög av mig med sin morsas fittsaft och resterna från vårt analsex. Jävligt häftigt faktiskt
Citera
2024-06-16, 12:45
Medlem
LordEldritchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeEe
Hade en flickvän, vars morsa jag hade sex med några gånger medans vi var tillsammans.
Hon älskade att bli tagen analt. Så vid ett tillfälle när dom hade sin årliga sommarfest, ett rejält fylleslag, så hade morsan och jag sex i en av gäststugorna. Givetvis avslutades det analt, utan kondom.
Senare på natten så hade jag och min flickvän sex. Där hon började med att suga av mig och jag hade inte hunnit tvätta kuken. Så hon sög av mig med sin morsas fittsaft och resterna från vårt analsex. Jävligt häftigt faktiskt
Säkert har morsan gjört samma..
Citera
2024-06-22, 22:53
Medlem
Jag brukade gå in en tjejs rum i elevhemmet på gymnasiet och runka tills jag kom i hennes bhar.
Citera
2024-06-24, 22:50
Medlem
Haajibs avatar
Mycket i låg och mellanstadiet, ska passa på att bikta mig och mina synder.

●Lekte häst med en tjej, och hon fick typ orgasm när hon satt på min rygg, jag kände hur det drog ihop sig och började pulsera.
●Lekte gynekolog med 2 tjejer, när de skulle titta på min så fegade jag ur av någon anledning, de blev jättesura.
●I badhuset övertalade jag en kompis att spela blind med ett par solglasögon och gå in på tjejernas, han fick jättemycket skäll.
●Lyckades lura en tjej att ha 69 med mig när vi var typ 12.
●Fick en tjej att visa fittan för en marabou.
●Fick en annan tjej att visa fittan, eftersom hon ville veta om hon såg normal ut.
●Mycket kontroversiella intimbilder av tjejer på en gammal Nokia från 2008. Jag kan inte säga vart telefonen tagit vägen
●Boostade min kompis att glutta över planket till utomhusomklädningsrummet så han fick skäll av tjejerna och lärarna.
Citera
2024-06-30, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Några dagar sedan, lite analsex som inte var något hon ville.

Vi testade analsex ett par ölnafpnaderer sen och det gick inte alls. Använde glidmedel och allt men fick inte in toppen. Hon tyckte det gjorde ont

Sen till jul hade jag tjatat till mig en omgång till. Ställer henne på alla fyra i sängen och slänger på en massa analkräm. Stoppar in lillfingret för att mjuka upp men får knappt in det, vet att det kommer göra ont.

Positionerar mig och trycker till. Hon gräver ner ansiktet i sängen. Jag kör i en halvminut innan jag får dåligt samvete

Sen gråter hon en stund. Hon blöder när hon bajsar i några dagar...

Hon måste ha varit extremt spänd om du inte ens fick in lillfingret. Jag har pullat tjejer i rövhålet med enbart saliv innan analsex utan några problem alls.
Citera
2024-07-15, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av astagfirullah
Inte mitt mest omoraliska sex, men det var kul

Min frus svagers syster, alltsa min frus systers mans syster (ni fattar), hade alltid "glimten i ogat" nar vi traffades pa familjemiddagar och sant.

En dag borjade hon chatta pa FB och efter ett litet tag kom hon med fragor typ "vad har du pa dig". Sa da fattade jag ju vad hon ville.

Efter nagra veckors chatt och bilder och annat kul sa traffades vi pa hotell.

Kan aven namna att hon ar gift och har ett par ungar.

Vi hade helt vanligt, passionerat sex och jag sprutade min sats i hennes vackra ansikte. Undrar om hon pussade sin man senare...

Det basta var att hon inte sag att jag spelade in var lilla date med min laptop webcam. Hon gick ner pa kna och sog mig en halv meter direkt framfor laptopen med kameran innan vi flyttade till sangen.
Påminner mig om en liknand story med en i min familj, den 18 år äldre frun till min mors kusin. Vi var inte i biologisk släkt, men hennes barn var mina yngre tremenningar. Hon hade alltid en fräck blick och glimtet i ögonen på släkt/familjsammankomster.
Vi ögonflirtade, ja nästan ögonknullada varanda i smyg. Hoppas ingen märkte nåt, vi blev ständigt mer djärva och fräcka i våran dolda tillnärmanden. Hon va alltid snyggt klädd och sminkad + en sexig doftande parfym. Fan vad hon kunde hetsa och trigga. Vi visste båda vad som skulde hända, bara inte när och var.....
Så en Fedag fick jag ett sms... " Hej hotboy, vad gör du ? Jag och någla kompisar ska på .....puben i kväll, kul om du kan komma. Jag svarade positivt, og ringte och bookade ett rum på ett hotell i närheten.

Jag skal inte skriva nån sexnovell, men kan lova att våran uppdämda kåthet fick utlopp med en en enorm kraft. Vi knullade och sexade som vilda djur hela natten. Hon hade längtad i evigheter efter att bli påsatt av en rejäl påle, och att bli tagen med kraft och energi. Hon sa att hennes man va kass i sängen, och enda sättet att hon höll ut var att hon slöt ögonen och fantaserande om mig när han höll på med sitt klantiga trevande över henne.
Hon grät när vi skildes, och jag va tvungen att lova att knulla henne flera gånger. Och den lovnaden höll jag .....
Citera
2024-07-15, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belova
Har varit otrogen i varje förhållande jag haft, ända sedan första förhållandet när man var blott 15 år. Tror inte att mannen är skapt för att enbart hålla sig till 1 kvinna, utan han ska sprida sin säd så mycket det bara går, till så många kvinnor som möjligt.

Jag har alltid förhållit mig till kvinnor såhär: Har jag chansen att ligga med en snygg kvinna så gör jag det. Spelar ingen roll var vi är, vem som är med mig eller om jag har bråttom som en galning till möte/flyg/tåg osv. Spelar heller ingen roll om jag är i ett förhållande såklart.

Kommer inte på några vilda historier om min otrohet egentligen. Massor med sex vid olämpliga tider, platser osv, där risken varit extremt stor för upptäckt, samtidigt har jag aldrig blivit påkommen. Inte ens misstänkliggjord av någon av fd flickvännerna.

Den enda gången ett ex fått reda på att jag varit otrogen var när jag berättade det för henne. Inte pga skuldkänslor, utan jag ville göra slut men orkade inte med ett långt, känslomässigt och seriöst snack om att vi bryter upp. Så jag berättade helt enkelt att jag knullat hennes kompis, hennes kusin och en kollega på mitt jobb. Kollegan flera gånger. Då blev hon rasande och dumpade mig, och jag slapp ett långt och tråkigt samtal.

Är de inte lättare att bara ha öppna förhållanden eller inga alls?
Citera
2024-07-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belova

Ibland vill man se om gräset är grönare på andra sidan staketet men blir bara lurad av en fägring om man har ett fint förhållande som man kan riskera att förlora . Efter detta har man inget utan står på ruta 1 med ingenting.
Citera
2024-07-15, 22:23
Medlem
Haha kom på nu att jag hade en 15 årig flickvän när jag var 21. Och innan ni börjar med pedosnack så var hon mogen som en 25 årig och kåt som fan. Första gången vi hade en hel natt sov vi i en liten stuga (friggebod typ) 50 meter från hennes föräldrars sommarhus (de var väldigt nöjda med att en lugn och trevlig 21 åring var hennes första). Efter vi knullade första gången vart vi bägge pissnödiga och då fick man gå ut på gräsmattan vid sjön. Jag pissade över hela henne och hon vart skogskåt igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in