2017-02-05, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Det är inte bara den imbecilla jargongen. Han slår ju sina kunder också!

Inte ok oavsett vilken nisch han sen anser sig representera.

Jag är lite förvånad att ingen har nitat honom ordentligt hittills. Men det kanske kommer.

Han barnsliga attityd “jag backar aldrig” skulle kunna sättas på prov ifall folk bojkottade hans lilla koja under ett par veckors tid. Jag tror nog att han skulle backa när inkomsterna sinade rejält..

Han verkar inte vara sen med att ge igen och det ger jag honom en eloge för.

Jag har varit kund när en kompis tvunget skulle försöka sig på en Harakiri och jag tyckte att tonen var rå men hjärtlig. De var rätt uppenbart att försäljningen i övrigt stannade av och då är det ju Jesper som förlorar pengar.

Det här försök till drev är rent äcklande, vill ni inte handla där så gå inte heller dit och spotta, skrika och bete sig som rövhål i allmänhet.

Vi får väl hoppas att Polisen, SVT och dylika dyngpartier kan ordna feministisk och framförallt icke-svensk korv med bröd utdelning på de "rikas" bekostnad runtom i stockholm så alla ni äckel kan samlas där och så ni slipper att någonsin tvingas träffa en privat näringsidkare.

Har ni inget annat än våld att ta till när ni inte behandlas med handskar av sammet?
2017-02-05, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Han verkar inte vara sen med att ge igen och det ger jag honom en eloge för.

Jag har varit kund när en kompis tvunget skulle försöka sig på en Harakiri och jag tyckte att tonen var rå men hjärtlig. De var rätt uppenbart att försäljningen i övrigt stannade av och då är det ju Jesper som förlorar pengar.

Det här försök till drev är rent äcklande, vill ni inte handla där så gå inte heller dit och spotta, skrika och bete sig som rövhål i allmänhet.

Vi får väl hoppas att Polisen, SVT och dylika dyngpartier kan ordna feministisk och framförallt icke-svensk korv med bröd utdelning på de "rikas" bekostnad runtom i stockholm så alla ni äckel kan samlas där och så ni slipper att någonsin tvingas träffa en privat näringsidkare.

Har ni inget annat än våld att ta till när ni inte behandlas med handskar av sammet?

Fast det är ju inte kunderna som har slagit honom utan tvärtom - han har slagit kunderna.

Själv är jag förvånad över att folk tar sånt här utan att reagera.

Min egen reaktion är att jag skulle inte ens gå i närheten av hans korvmoja.
2017-02-05, 01:44
Medlem
en fet, ful och socialt efterbliven människa med microkuk, totalt olämpad att jobba i ett serviceyrke. Skit i fanskapet och gå vidare till nästa korvkiosk så är denna kiosk snart ett minne blott. Idioten verkar ju leva på den här typen av publicitet.

Och ja, kvinnan betedde sig som en idiot, men det gör den här korvgubben också mot många människor, helt oprovocerat.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-02-05 kl. 02:37.
2017-02-05, 01:50
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Han är uppenbarligen personlighetsstörd. Inget snack. Jag tvivlar inte på att det ibland är riktigt irriterande att stå och servera korv till fyllon, men det finns otroligt mycket folk som serverar mat till fyllon i Sverige varje helg, utan att slå någon.

Tänk på alla McDonalds etc där det dräggas ned överallt. Ingen personal slår någon. Varför den här tjockisen ska få göra det förstår jag inte.

Han verkar vara en ensam och patetisk människa och jag tycker inte det är rimligt att man ska ägna sig åt något "drev" utan bara skicka länkarna till polisen och låta det vara så. Han lever redan sitt straff.
2017-02-05, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Fast det är ju inte kunderna som har slagit honom utan tvärtom - han har slagit kunderna.

Själv är jag förvånad över att folk tar sånt här utan att reagera.

Min egen reaktion är att jag skulle inte ens gå i närheten av hans korvmoja.

Är det någon som bryr sig om hur du agerar?

Det verkar ju vara polisanmält så vi får väl se vad det leder till och det handlar ju inte om kunderna överlag utan en enskild kund som verkar ha betett sig illa och spottat o haft sig.

Antar att du tycker sådant beteende är ok så länge det drabbar rätt korvgubbe?
2017-02-05, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Han är uppenbarligen personlighetsstörd. Inget snack. Jag tvivlar inte på att det ibland är riktigt irriterande att stå och servera korv till fyllon, men det finns otroligt mycket folk som serverar mat till fyllon i Sverige varje helg, utan att slå någon.

Tänk på alla McDonalds etc där det dräggas ned överallt. Ingen personal slår någon. Varför den här tjockisen ska få göra det förstår jag inte.

Han verkar vara en ensam och patetisk människa och jag tycker inte det är rimligt att man ska ägna sig åt något "drev" utan bara skicka länkarna till polisen och låta det vara så. Han lever redan sitt straff.

Mcdonalds har ca 35.000 restauranger varav en stor del är franchise.

Känns som en rätt orättvis jämförelse?

Som jag sagt tidigare, gillar ni inte verksamheten så köp inte mat där.. på klassiskt svenne-kommunistiskt vänstermaner verkar det vara så viktigt att gå dit och förstöra och sabba för andra kunder istället.

Samma tankesätt går igen genom hela den svenska sjuklövern. Det ska tydligen tom passa in som liberalt att vara lite smått fascistisk vardagsterrorist.

Hur tror du denna näringsidkare skulle överleva utan kunder? Svara gärna på det.
Senast redigerad av Som-nam-na 2017-02-05 kl. 02:08.
2017-02-05, 02:14
Medlem
Gicka666s avatar
Här har ni hela händelseförloppet, här får man se lite mer av vilken jobbig jävel kvinnan verkar vara

https://www.youtube.com/watch?v=vn5BnwhyfiI
2017-02-05, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Här har ni hela händelseförloppet, här får man se lite mer av vilken jobbig jävel kvinnan verkar vara

https://www.youtube.com/watch?v=vn5BnwhyfiI

Vore bra om man kan får fram identiteten på detta mongo, kanske TS vet vem det är?

Antar att det är rätt lätt att attackera en ensam korvgubbe som inte har några som skyddar en.
2017-02-05, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17Tusen
Någon hämnades visst misshandeln https://livestream.com/helldog/events/6967510/videos/148475207

Vart talas det om det i klippet? Lite kul att höra historien om hur han kom på korven faktiskt.
2017-02-05, 03:10
Medlem
Runjus avatar
Förstår honom helt å hållet.. fy fan för att stå där å ta skit från fulla drägg... Han gör förhoppningsvis motanmälan för skadegörelse och försök till misshandel..

Heja Jesper!
2017-02-05, 04:12
Medlem
S3ONs avatar
Kan hon inte ha spottat i en papperskorg som stod där???

Jag håller med om att den här gubben verkar vara helt sinnessjuk. Hoppas verkligen att polisen utreder misshandeln. Detta känns verkligen inte som den första incidenten i denna gubbes liv. Han kanske till och med har suttit inne för våldsbrott?
2017-02-05, 04:15
Bannlyst
Vilken usel jävla korvgubbe.

Kolla korven han serverar till ett fyllo vid 2:00. HELT svart undertill, korvtjockisen ser det och langar snabbt upp den så att fulla gubben inte ser.

https://youtu.be/vn5BnwhyfiI

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in