Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Det är inte bara den imbecilla jargongen. Han slår ju sina kunder också!
Inte ok oavsett vilken nisch han sen anser sig representera.
Jag är lite förvånad att ingen har nitat honom ordentligt hittills. Men det kanske kommer.
Han barnsliga attityd “jag backar aldrig” skulle kunna sättas på prov ifall folk bojkottade hans lilla koja under ett par veckors tid. Jag tror nog att han skulle backa när inkomsterna sinade rejält..
Han verkar inte vara sen med att ge igen och det ger jag honom en eloge för.
Jag har varit kund när en kompis tvunget skulle försöka sig på en Harakiri och jag tyckte att tonen var rå men hjärtlig. De var rätt uppenbart att försäljningen i övrigt stannade av och då är det ju Jesper som förlorar pengar.
Det här försök till drev är rent äcklande, vill ni inte handla där så gå inte heller dit och spotta, skrika och bete sig som rövhål i allmänhet.
Vi får väl hoppas att Polisen, SVT och dylika dyngpartier kan ordna feministisk och framförallt icke-svensk korv med bröd utdelning på de "rikas" bekostnad runtom i stockholm så alla ni äckel kan samlas där och så ni slipper att någonsin tvingas träffa en privat näringsidkare.
Har ni inget annat än våld att ta till när ni inte behandlas med handskar av sammet?