2017-02-20, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Jesper beter sig ju i och för sig som ett svin även som nykter.. Men i din värld kanske det är helt lugnt att anspela på sex så fort en tjej ska köpa en korv? Och kom inte med argumentet "alla som kommer dit vet vad de får". Han står utanför flera krogar i ett turistområde, självklart vet inte alla kunder vem han är. De vill bara köpa fyllemat.

På vilket sätt jävlades killen som frågade vad korvarna innehöll och ifrågasatte varför Jesper hellre höll på med mobilen än uppmärksammade honom?
Det är lönlöst att argumentera med hans fanboys. Majoriteten är lågintelligenta, bokstavsberikade snorungar helt enkelt. Han är väldigt vulgär och försöker framstå som en alfahanne, vilket självklart alla cucks som legitimerar hans beteende tycker är häftigt. Han är märkbart ute efter att provocera, genom att vägra säga något annat än korvarnas namn. Även turister ska få ta del av hans lågintelligenta resonemang gällande politik osv.

Jag skulle säga att han är betahannarna husgud. Det som gör vissa klipp roliga är när han stöter på någon på hans egen nivå, då går det med lätthet över till handgemäng.

Det märks också att han har stora komplex, han gillar att framstå som en framgångsrik person. Han har bl.a dragit någon rövare om att han ska ha varit aktiemäklare (!) i Spanien, vilket såklart är total bullshit. Gubben har knappt klarat av gymnasiet så chansen att han varit regelrätt banker i Madrid är ju i stort sett noll. Troligen har han varit springpojke till någon som jobbat där eller arbetat som kundsupport, något annat kan det inte varit.

Även systerns utbildning har han skrytit om, nu tryter mitt minne men hon ska vara läkare eller psykolog tydligen. I vilket fall känner han ett behov av att framstå som ytterst framgångsrik, vilket var väldigt tydligt då några herrar som var mer redigt klädda skulle köpa korv av honom och han gick fullständigt i taket över det. Det klippet ligger ute på tuben, slutade i stort sett med att herrarna drev med Jesper och frågade vilket korv de skulle få upp i röven osv efter diverse invektiv ifrån ADHD-Jesper.

För övrigt ryktas det att han beställde den nya vagnen då han blev för fet för att få plats i den gamla. Gördel ska enligt uppgift inte ha varit ett alternativ.
2017-02-20, 10:36
Medlem
erpers avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Z6WVesJp2O0
2017-02-20, 17:44
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Eh nu går han förlågt och mobbar människor kör in hans vagn så vi slipper se honom!
Men det är ju tjejen i klippet som börjar provocera? Eller tycker du hon verkar fullt normal?
2017-02-21, 05:11
Medlem
Scarabeos avatar
Köpte mat hos han i somras, förbannat god hamburgare! Han va trevlig mot mig men jag såg att han va lite speciell mot folk haha. Minns att en brud frågade om han hade vegetariska korvar och då va hon en fitta och kunde gå till häcken och käka blad istället.

Men jag tycker definitivt att han gjorde helt rätt när han dammade av pannan på idioten som spottar ut maten.
Folk som kallar den lilla högernäven och nypet med grillgaffeln för misshandel kan inte ha varit med om mycket i sitt liv haha. Snowflakes hela högen
2017-02-21, 08:27
Medlem
Ja nu var fittan tillbaka och provocerade. Jeppe vet inte riktigt hur han ska hantera henne.
2017-02-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Nej, har man upphovsrätten så får man göra i princip vad man vill med inspelningen. Det man inte får är att smygfilma i folks sovrum eller liknande, men filmar man helt öppet i en korvvagn och samtidigt marknadsför sändningarna så är det helt okej. Man behöver inga tillstånd för att filma vem som helst ute stan.
Kan du skicka källa på detta?
2017-02-21, 10:19
Medlem
Angående videon där en person frågar vad korvarna innehåller. Kan man möjligtvis skicka den videon någonstans, t.ex om man gör något ohygenisk, så är det kanske Miljöförvaltningen man kan skicka videon till.

Jobbar man något inom man-service, så har man nog en skyldighet att tala om vad maten man serverar innehåller.

Jesper, vägrade tala om vad kroven innehåller samtidigt som han fipplar med sin mobil. Dessutom när personen komenterade om den saken blev Jesper sur.

Är det någon som skickat den videon någonstans och vart kan man skicka den videon, så Jesper kan få en varning.

Det där videon där han smetade någon annans kladd på kundens hambrugare. Efter att många har komenterat Jesper angående det och antagligen har kanske Miljöförvaltningen varit på honom. Så verkar Jesper inför skaffat sig någon form av handsprit eller något som han då och då lägger på sina händer.

Är det verkligen handsprit eller vad är det?!

Vad det än är, så måste det vara kemikalier, samtisigt som han ger korvar och hamburgare utan att använda handskar. Det är väl oerhörd negativt?!

Kontakta Miljöförvaltningen igen?!
Senast redigerad av Dukater 2017-02-21 kl. 10:22.
2017-02-21, 11:44
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Kan du skicka källa på detta?

Du kan ju titta själv i lagboken. I Sverige har filmare väldigt stora rättigheter och den som har upphovsrätten till ett verk har också väldigt stora rättigheter att göra vad man vill med verket.
2017-02-21, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Du kan ju titta själv i lagboken. I Sverige har filmare väldigt stora rättigheter och den som har upphovsrätten till ett verk har också väldigt stora rättigheter att göra vad man vill med verket.
Jag har kollat lagboken, och vad jag har förstått sedan länge är att man just inte får lägga filmmatrial på nätet, på andra människor.

Personen har absolut sina rättigheter att polisanmäla, om filmaren inte tagit ner filmen, efter att han/hon bett personen ta ner filmen. Det kan till och med bli en polissak, utan att personen kontaktat filmaren. För man skall själv vara medveten över att man faktiskt inte får filma hur som helst.

Dessutom skall Jesper tidigare fått tagit ner sin livestream, och bli undersökt av polisen, eftersom han livestamde utan tillstånd.

Men kameran lämnades tillbaka. Jag kommer inte exakt ihåg av det stod i media. Men någonting om att det är ett brott som är väldigt svårt att behandla eller något liknade. Så visst är det nog olagligt att filma personer och sedan lägga ut det på nätet. Visst, om personen tycker det är okej, så är det ju ingen brott. Men om personen könner sig kränkt av att bli filmad och sedan läggs matrialet ut på nätet är ju en helt annan femma.

Det var därför jag bad dig att skicka en källa, eftersom jag läst och hört tidigare att det faktiskt är ett brott. Så fort personen inte vill bli filma, och läggas ut på nätet. Så skall man lyssna på det. Gör man inte det, så gör man skyldig sig till brott, så har jag alltid trott det i alla fall. Och tror på det fortfarande tills någon kan skicka källa på något annat.

Dessutom känns det mer rimligt att det är olagligt att filma någon och sedan lägga ut på nätet.

Än att det skulle vara rimligt att filma/knäppa kort på någon/några och sedan lägga ut det. För att man är "upphovsman" och har stora rättigheter.

Återigen, om personen tycker det är okej, så är det en annan femma.
2017-02-21, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KRNARN
Ja nu var fittan tillbaka och provocerade. Jeppe vet inte riktigt hur han ska hantera henne.

Ja vilken jävla totalsopa! Och negern som gnäller över att Korvmannen kallar honom mörk!
Vad är han då? Kolsvart!
2017-02-22, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Finns inte en chans att det som någon skrev att Haraikirikorven skulle kosta 80 i inköp. Och inte ens 50 kr. Och att de andra kostar 20 kr i inköp är också orimligt.

10 kr max säger jag. Och det är klart som tusan att han har konserveringsmedel i! Såg något klipp där en dryg blatte (sa att han var chef på en golfklubb - vem bryr sig?) ville veta innehållet. Det hade han rätt till men fick inte veta, istället blev han bortkörd av kioskfettot. Som kund har du alltid rätt att veta innehållet, det kan vara av allergiskäl mm.

Han är en scammer den där gubbjäveln.

Håller med fullt ut. OT hans dryga livestream lär göra mer folk triggade till att gå dit och jävlas än att dra dit för att käka
2017-02-22, 04:27
Bannlyst
Vi kunde väl gått samman på foret för att få denna tjpcka äckliga gubben att stämpla bidrag i Spanien.

Kontakta de han har misshandlat, kontakta myndigheter för hans äckliga hygien.
Sen tror jag han fifflar ekonomiskt också.

Skulle blivit mycket glad om detta tjockot fick uppsöka sin sanna arbetsplats Samhall.

I senaste videon ringde han upp en kille som mordhotat honom han snackar om ip sökning av polisen...
Lol

Mordhot är mindre smart men att han själv får fortsätta är utom mitt förstånd

Btw : ja jag vet att kunder är det som håller tjockisen över vattenytan. Därför äcklas jag än mer av hans kunder, de betalar för äcklets fetma.Dessa människor får anses vara wt, om de inte är det finns det inte wts.

Extra: Han lagade bilen hos en blatte som inte ens kunde svenska, så nej han är inte sd:are, han har förmodligen inga principer alls, förutom pengar.
Kanske svartverkstad?
Senast redigerad av Sympatiskt 2017-02-22 kl. 04:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in