2017-02-05, 14:38
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Jag föredrar också "Lilla gatuköket", den personalen kan ta folk på ett bra sätt.
Jag har aldrig käkat hos oförskämde Jesper och tycker att hans jargong är löjlig. Kalla folk som köper korv för könsord och "bögen" är bara korkat men jag gissar att han vill vara någon sorts svensk modern version av soup nazi. Folk som saboterar hans vagn eller grisar ned är förstås svin som ska åtgärdas MEN med Jespers beteende är det nog bara tillfälligheter som gjort att han inte blivit fullständigt sönderslagen. De som förstör för honom gör fel men han är ju knappast felfri heller.
2017-02-05, 14:45
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Hoppas att polisen lägger ned din anmälan.
Grisarna som jävlades med korvgubben förtjänade mer än vad de fick!

Lättkränkta pajas, fattar du inte att korvgubben försvarar sin affärsrörelse?

Lättkränkt?! Helvete heller att han är.. Har du sett när han lägger en killes hans på Jespers jävla grill?? Finns så mycket mer klipp där han misshandlar också..
2017-02-05, 14:58
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
17tusen, jag hoppas korvgubben tackar dig för att du gett honom så mycket reklam genom att göra en populär tråd på flashback. Jag hade inget åsikt om detta förrän du postade det men nu känner jag som många andra att korvgubben har mitt stöd.

Otroligt pinsam trådstart annars. Undrar vad som är fel på TS, denna besatthet av korvgubben kan inte vara riktigt friskt, verkar aningen psykotisk och irrationell.

Ha ha ha.....en utmärkt kommentar

Själv så hade jag inte en jädrans aning om den här korvmojen förrän jag läste den här tråden. Ett utmärkt bevis på att Jespers koncept fungerar väl.

Nästa gång jag är hemma i Sverige så kommer jag utan tvekan att köpa en korv med bröd av Jesper!
2017-02-05, 15:04
Avslutad
Rätt åt henne. Han försvarade ju bara sin vagn mot en full och dryg kvinna som bråkade och spottade på honom. Men sluta ljug i trådstarten. Det var knappst någon kraft överhuvudtaget. Nödvärn snarare.

Han är fö hyr sjysst som helst.
2017-02-05, 15:18
Medlem
666000999s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=vn5BnwhyfiI

Har den här postats här? Visar inledningen till allt bråk.

Inte så konstigt att hon får en smäll på fingrarna efter detta beteende?
Senast redigerad av 666000999 2017-02-05 kl. 15:23.
2017-02-05, 15:36
Medlem
Drozds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666000999
https://www.youtube.com/watch?v=vn5BnwhyfiI

Har den här postats här? Visar inledningen till allt bråk.

Inte så konstigt att hon får en smäll på fingrarna efter detta beteende?

Haha, precis som man anade fanns ett förspel till "misshandeln". Hon påminner lite om den besatta tjejen i Exorcisten.

Nån expert som kan bedöma vad hon har knaprat i sig?
2017-02-05, 15:41
Avslutad
jævla korvgubbe, han får fan skylla sig sjælv synd att ingen spydde øver grillen
2017-02-05, 15:56
Medlem
Stig-Britts avatar
Jag som inte är ute och dricker alls har svårt att relatera till varför alla ogillar "korvgubben" så mycket. Kvinnan som blir slagen i huvudet beter sig fruktansvärt illa mot honom. Vad missar jag?

PS. Är ni som skriver i tråden representativa för det klientel som köper korv där, eller vad är det frågan om? "Synd att ingen spydde på grillen" och liknande kommentarer, vad är detta? Är ni konstant berusade eller vad är det för fel på er? Tur man inte rör sig i Stockholms uteliv längre.
2017-02-05, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag som inte är ute och dricker alls har svårt att relatera till varför alla ogillar "korvgubben" så mycket. Kvinnan som blir slagen i huvudet beter sig fruktansvärt illa mot honom. Vad missar jag?

PS. Är ni som skriver i tråden representativa för det klientel som köper korv där, eller vad är det frågan om? "Synd att ingen spydde på grillen" och liknande kommentarer, vad är detta? Är ni konstant berusade eller vad är det för fel på er? Tur man inte rör sig i Stockholms uteliv längre.

kolla på videosar och se vilken idiot korvgubben själv är.

OBS! detta kräver att du inte som i 99% av fallen slutar upp i någon inre tankevurpa som de flesta människorna tenderar att göra, här är ingen "god" vs "ond" .
Korvgubben har helt klart diagnos och vissa av hans kunder är också svin
2017-02-05, 16:11
Medlem
Ingen som har kommenterat hur jävla kul det var när tanten slungar senapen i fejset på honom.
Haha, jag skrattade så jag vek mig!

Harakirigubben är för övrigt helt jävla dumihuvet, skriker och gapar otrevligheter till folk. Bort med honom och hans falska korvar som han köpt av Sorunda korv!
2017-02-05, 16:13
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daftdark
kolla på videosar och se vilken idiot korvgubben själv är.

OBS! detta kräver att du inte som i 99% av fallen slutar upp i någon inre tankevurpa som de flesta människorna tenderar att göra, här är ingen "god" vs "ond" .
Korvgubben har helt klart diagnos och vissa av hans kunder är också svin

Kollat en del videor, han är lite väl provokativ emellanåt och lite otrevlig, men det verkar som att han backar så länge motparten inte eskalerar.

Just gällande "senapshoran" och vad hon nu kallas, hon beter sig ju som ett mongo redan från första sekunden när hon ställer sig och bara stirrar i flera sekunder på honom. Ogillar man hur han beter sig kan man såklart gå därifrån.
2017-02-05, 16:27
Medlem
No-n-sences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LASSGAURD
Då tyckte jag knytnäven i ansiktet fan var värre.

https://www.youtube.com/watch?v=4m-bx89fyUQ

Snacka om ADHD humör.

Fast till hans försvar så beter han sig inte idiotiskt före den fulla idioten gör det. Jag hade nog också sopat på han.

Roligast är på slutet då dom går därifrån och tjejerna med mammapondus i rösten tröstande säger:
-Ja, han klaaraade det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in