2017-03-04, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Blir du mer sugen på att äta en burgare marinerade i spott? Vad skulle vi vara avundsjuka över? Hans häftiga sätt där han kränker kvinnor, hans intelligenta politiska utlägg eller hans allmänt dryga beteende?

Vad är det som gör att du tycker han är så trevlig? Jag ser att du inte kan stava ordentligt, ser du dig själv i snuskhummern? Ni har uppenbarligen problem att förstå logiska samband också.
Jag varken gillar honom eller äter hans mat! Men varje kebab resturang i Sverige är skitigare än hans korvvagn. Och där häver dem på både det ena och de andra på pizzorna

Ni blir väl avundsjuka för han livar hihi varför titta när ni hatar han är det något självplågeri
2017-03-05, 04:54
Medlem
Han har noll förnyelse och drar alltid samma skämt. Jag brukar normalt inte tillhöra den skara som är först med att tröttna på något, men jag börjar bli extremt trött på hans förutsägbara skämt.

Är det någon som pratar engelska: "Youre illegal here, hahaha"

Någon som inte ser etnisk svensk ut: "Var är du ifrån?" Svaret: Eh, jag är från Syrien. Jesper: Men du är ju född här? Då är du ju svensk din dumma jävel

Någon kärring (oftast kärringar, men de har rätt, det är äckligt dyrt för hans snuskiga korvar) som tycker det är dyrt: "Ikea har billig korv imorgon bitti, stick härifrån"

Någon undrar vad han har att erbjuda: "Jag har kebab, räksallad, planka"

Någon undrar vad man får till korven: "Senap, ketchup och stick härifrån"

Otroligt förutsägbart och han har ju noll karisma, samma gamla jävla skämt. Pallar inte följa streamen längre knappt. Positivt är att det betyder att detsamma lär nog gälla alla andra som uppskattar snuskhummern också för den delen. Det lär sluta med att han har en liten grupp av cucks som följer honom slaviskt. Förhoppningsvis har han satsat en jävla massa pengar i detta så han får det jobbigt sen när det inte ger några stålar tillbaka, men då plockar han väl från de hemlösa.

Sedan Jesper, igår påstod du att du fått över 800 subscribers på twitch inom någon dag, nej din dumme jävel, du har fått 800 följare. Prenumeranter får du pengar för och följare ger inte ett skit.
2017-03-05, 05:35
Bannlyst
Företaget har nya planer , twitch skq det vara.
kanmdet varavför att han d?r kan musta ut cucksen?

Favebook muttrade han något om, de hade blockat och så var där trollen. Det pallar han inte.
Vi får ha i åtanke att alla är troll i Jespers ögon.

Ute i husen börjar man få upp ögonen för snusk, vi rutinerade kan tycka det är lite tjatigt då han inte har så hög iq.

Nu säger han i eftersändningen att han kanske kör onsdagar också. hehe

Gastric operation 7 April, som vi alla betalar, sweeeet!

Jesper om du sköter korten rätt och ger bort verksamheten till de hemlösa kan jag ge dig en plan som garanterar viktnedgång utan operation.
2017-03-05, 07:30
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Vad är det med dagens ungdom? Man sitter en fredag och lördagskväll och följer en korvgubbe som livestreamar och hoppas på att det ska hända någonting?
Man har alltså till och med slutat att lira tvspel, nu följer man korvförsäljning i gamla stan
2017-03-05, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt

Favebook muttrade han något om, de hade blockat och så var där trollen. Det pallar han inte.

Ute i husen börjar man få upp ögonen för snusk, vi rutinerade kan tycka det är lite tjatigt då han inte har så hög iq.

Jesper om du sköter korten rätt och ger bort verksamheten till de hemlösa kan jag ge dig en plan som garanterar viktnedgång utan operation.

Fettot skaffade personlig tränare och gav upp efter 2-3 pass.
Istället för att lägga om kosten, motionera och kämpa lite tar han till kniven, så han kan fortsätta
päsa framför TV, dator och gå ner i vikt utan anstränga sig.
Den late jävlen.
2017-03-05, 11:17
Medlem
Vem fan bryr sig om någon random fjant? Ni ger fan honom uppmärksamhet o ökar hans äckliga business. Bojkotta istället.

Detta är cancern som dödar Flashback. Att gå så lågt som att posta 100 sidor om någon sliskig gubbe som är otrevlig... Istället berätta till människor om det äckliga/negativa så de bojkottar honom istället för att öka hans försäljning som ni verkar göra.

Nästan så de som följer denna snubbe är mer patetiska än han.

Men visst, tycker det är rätt respektlöst att filma andra i smyg. Borde vara olagligt. Varför tar ni inte och pajjar kameran istället för att gnälla? Skulle han filmat mig utan min vetskap så hade både hans kamera och vagn varit mosade.
2017-03-05, 12:34
Medlem
Bertil85s avatar
Är korvarna goda då ???
2017-03-05, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swutch
Haha hittade den precis innan. Tack ändå

Fyfan..

Vad är det han skrapar upp där och från vem kommer det?
2017-03-05, 15:45
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Vem fan bryr sig om någon random fjant? Ni ger fan honom uppmärksamhet o ökar hans äckliga business. Bojkotta istället.

Detta är cancern som dödar Flashback. Att gå så lågt som att posta 100 sidor om någon sliskig gubbe som är otrevlig... Istället berätta till människor om det äckliga/negativa så de bojkottar honom istället för att öka hans försäljning som ni verkar göra.

Nästan så de som följer denna snubbe är mer patetiska än han.

Men visst, tycker det är rätt respektlöst att filma andra i smyg. Borde vara olagligt. Varför tar ni inte och pajjar kameran istället för att gnälla? Skulle han filmat mig utan min vetskap så hade både hans kamera och vagn varit mosade.
Om han hade sålt korven på nätet så hade jag gett dig lite medvind. Men jag tror knappast folk åker till Gamla Stan och testar hans vidriga mat pga en FB-tråd. Lite ironiskt att du själv skriver i tråden när du inte vill att andra ska göra det.
2017-03-05, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Om han hade sålt korven på nätet så hade jag gett dig lite medvind. Men jag tror knappast folk åker till Gamla Stan och testar hans vidriga mat pga en FB-tråd. Lite ironiskt att du själv skriver i tråden när du inte vill att andra ska göra det.

Nu har jag knappt läst något i tråden Men vafan, han får uppmärksamhet, visst ironiskt, men jag skulle aldrig få för mig att köpa något av personen. Jag såg tråden för jag läser aktuella ämnen , inte för jag följer han som en fanboy som vissa andra verkar göra (genom att följa varje steg). Han får ju följare på nätet pga. denna tråden...

Anmäl hans streams o säg att ni blir filmade utan att ni vill det. Till viss del kan jag förstå uppmärksamheten; man måste vara efterbliven, vara dryg och nedsättande mot kvinnor eller folk utav annan läggning för att bli en sensation på nätet. Det fick mig att orka posta mina två cents.
2017-03-05, 16:09
Moderator
Gromguttens avatar
Stora mängder chattande, trams, OT och andra regelbrott raderade, inlägg pollas och varningar är utdelade.

/Mod
2017-03-05, 21:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sympatiskt

Det är du och ditt töntgäng som är trollen! Ingen bryr sig om erat pladdrande och det är inga som "fått upp ögonen".

Hans affärer går som tåget, till skillnad från era tragiska liv.
Senast redigerad av barfotalasse 2017-03-05 kl. 21:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in