2017-02-04, 15:28
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Då är det värt att dra en order därifrån alltså? Jag har väldigt hög bensotolerans generellt.
Tagit det daligen läääänge, läääääänge. Alla möjligt sorter, men kört Rivotril 2mg senaste
månaderna. Hoppas dessa känns av med tanke på min tolerans. Håller tummarna!
Gillar att prova nya RC-bensos. Man har provat en del bra, och en hel del skit.
Körde stenhårt på flunitrazolam när dom var bra, sen sabbade dom skiten när dom blev "starkare".
Hade som tur var redan gått över till Rivo då.
Starkare?
tyckte det snarare var tvärt om, dom gula första var väldigt potenta, dom senare var inte det. Åkte på grandmal anfall och skit av dom gula, hände aldrig med dom blåa iaf.
Citera
2017-02-04, 15:31
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Starkare?
tyckte det snarare var tvärt om, dom gula första var väldigt potenta, dom senare var inte det. Åkte på grandmal anfall och skit av dom gula, hände aldrig med dom blåa iaf.

Varför tror du jag använda ""teknen. Jo, för att dom sas vara starkare men var kattpiss.
Bara för att klargöra.
Citera
2017-02-04, 15:49
Medlem
ElectroSwings avatar
Citat:
Inget att hänga i granen då alltså? Att folk inte köper riktig benso. Går ju att få tag på Rivotril 2mg för 8kr st typ, vilket bannemig är billigt. 50 st, 420 kr. Ju mer desto billigare, givetvis.

Trodde dom funkade bra eftersom dom gjorde det första dagen och lagom dagen efter. Men nja idag vet ifan alltså. Klart jag känner av dom men nu tagit typ 13st
Jag vill ju bli lite flum men blir mest seg.
Senast redigerad av ElectroSwing 2017-02-04 kl. 16:07.
Citera
2017-02-04, 15:54
Medlem
Jag måste erkänna att jag har en helt annan upplevelse än de flesta här inne: Sitter med en påse blåa från asken och de fungerar väldigt bra. Kanske inte mycket att hänga i julgranen när det kommer till att flumma, men en 4mg gör att jag slocknar som om nån slagit mig i huvudet med en gummiklubba. Har till och med testat en halva, och det räcker gott för mig.

Bakgrund: väl bevandrad inom benzo, men ingen tolerans alls för tillfället (2 månder helt ren).
Citera
2017-02-04, 16:40
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttertomten
Jag måste erkänna att jag har en helt annan upplevelse än de flesta här inne: Sitter med en påse blåa från asken och de fungerar väldigt bra. Kanske inte mycket att hänga i julgranen när det kommer till att flumma, men en 4mg gör att jag slocknar som om nån slagit mig i huvudet med en gummiklubba. Har till och med testat en halva, och det räcker gott för mig.

Bakgrund: väl bevandrad inom benzo, men ingen tolerans alls för tillfället (2 månder helt ren).

Jag talar om just tt och ts saker.
Citera
2017-02-04, 16:43
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectroSwing
Trodde dom funkade bra eftersom dom gjorde det första dagen och lagom dagen efter. Men nja idag vet ifan alltså. Klart jag känner av dom men nu tagit typ 13st
Jag vill ju bli lite flum men blir mest seg.

Var har du köpt ifrån? TT? Jag slängde i mig 25 st på en kväll o det hända lika mycket som en alkoholfri öl, ingenting. Antagligen just för att dom inte innehåller nåt verksamt ämne.
Benso brukar ofta ha en klar smak av nånting.. kemiskt, sött, mint, eller nånting, men dessa
var bara mjöliga och helt smaklösa och effektlösa.
Citera
2017-02-04, 17:40
Medlem
ElectroSwings avatar
Citat:
Var har du köpt ifrån? TT? Jag slängde i mig 25 st på en kväll o det hända lika mycket som en alkoholfri öl, ingenting. Antagligen just för att dom inte innehåller nåt verksamt ämne.
Benso brukar ofta ha en klar smak av nånting.. kemiskt, sött, mint, eller nånting, men dessa

Asken. Skrev ett inlägg lite längre upp
Citera
2017-02-04, 17:55
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectroSwing
Asken. Skrev ett inlägg lite längre upp

Sorry, missade. Då verkar asken vara bättre än tt o ts iallafall. Men ska hålla mig ifrån rcs tills det kommer något skitbra nästa gång. Håller mig till min rivotril jag, och ibland nån xanor eller stesolid.
Citera
2017-02-04, 18:06
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttertomten

Bakgrund: väl bevandrad inom benzo, men ingen tolerans alls för tillfäl let (2 månder helt ren).

Okey. Jag har galen tolerans.. åt 40-60 mg Rivotril här för några veckor sen och jag blev varken flöddrad eller kunde sova förrän jag tagit 100 mg Stilnox som jag tog 40 mg rektalt och 60 oralt.
Det är jobbigt..
Tar betydligt mindre nu för att få ner toleransen.. mellan 2 och 6 mg om dagen.
Kan skippa nån dag ibland om jag tar mycket lyrica eller har mycket sub eller så.
Aja, skönt att dom verkar funka på någon iallafall. Men det verkar inte vara något för folk med tolerans inte.
Senast redigerad av Solituder 2017-02-04 kl. 18:08.
Citera
2017-02-04, 18:39
Medlem
medlem9001s avatar
Ouch för TT om det som sägs om deras är sant. Några som sagt att de tryckt i sig 10 + och knappt kännt något?
De från asken är mycket starka, slår alla föregående benso fram till klonazolam. *Drömmer om klonazolam*

Citat:
Tror att Asklepios batch är äkta, eller vad säger ni som provat? Är nyfiken.
För TT's det var fan bara bindemedel ihoppressat. Sämsta skiten jag tatt och då
har man tagit en del. Tror min D-vitamin gav större effekt än TTs.

Ja absolut läs min föregående ressension.
https://www.flashback.org/sp59788514
https://www.flashback.org/sp59804597

Är inte den enda med positiva reaktioner heller.
Senast redigerad av medlem9001 2017-02-04 kl. 18:52.
Citera
2017-02-04, 18:50
Bannlyst
Citat:

Du tror inte att det är bindningmedlet som smakar?

Kan du smaka 4mg aktivt i ämne i en tablett som kanske väger 150mg?

Ytters tveksamt.
Citera
2017-02-04, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medlem9001
Ouch för TT om det som sägs om deras är sant. Några som sagt att de tryckt i sig 10 + och knappt kännt något?
De från asken är mycket starka, slår alla föregående benso fram till klonazolam. *Drömmer om klonazolam*

Ja absolut läs min föregående ressension.
https://www.flashback.org/sp59788514
https://www.flashback.org/sp59804597

Är inte den enda med positiva reaktioner heller.

TT och TS är samma. De har lurat så många under flera år. T.o.m med skickat andra substanser än vad man beställt. Ex: beställde 100 clona när de fanns, fick ca 70 och vid en analys av utförd av SKL så visa det sig vara flubromazolam, som då var klassat, åkte dit för innehav. BOJKOTTA DEM!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in