2017-02-04, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claddis
Införskaffat från asken. 4mg intaget vid 20 tiden. Känner mig absolut avslappnad och lugn. Intagit 4mg till nyss. Återkommer med mer utförlig rapport senare eller imorgon.

Hur lång tid tar det för att den ska verka eller att man känner av den?
Citera
2017-02-04, 09:12
Medlem
30-45 min tror jag, har inte tagit tiden och började med dom igår
Citera
2017-02-04, 09:17
Avslutad
Käkat dom från the trip, dragit i mig 8 st och snart en liter vin denna fina lördag morgon. Gått ca 1 timme nu. Igår drog jag i mig minst 10st på fyllan, vin grogg öl allt med spliff såklart.
Vilka skit benzo ska jag säga. Välmående och ångesten i brösten försvinner lite men inte mer än så, man MÅSTE dricka för att dom ska kicka på bra. Du behöver 10+ för o bli nöjd. Köpte även dom vita drog i mig 30 tal på fyllan och hände knappt ett skit. TT får fan börja ta sig i kragen nu blir fan sne asså...

Blir mer nöjd på två xanor en 20 av dessa. Riktig skit.

Edit: har provat askens oxå. Provat i stort sätt alla rc benz. Allt e skit gå till FS eller köp burkar de här e skit. Inte vart nåt nice sen flubben. Fattar inte ens hur dom får skiten sålt, visst man känner lite men priset är inte värt det. Köp riktigt benz istället. - Har även rökt dom. Bajs.
Senast redigerad av ruttenfimp 2017-02-04 kl. 09:31.
Citera
2017-02-04, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Käkat dom från the trip, dragit i mig 8 st och snart en liter vin denna fina lördag morgon. Gått ca 1 timme nu. Igår drog jag i mig minst 10st på fyllan, vin grogg öl allt med spliff såklart.
Vilka skit benzo ska jag säga. Välmående och ångesten i brösten försvinner lite men inte mer än så, man MÅSTE dricka för att dom ska kicka på bra. Du behöver 10+ för o bli nöjd. Köpte även dom vita drog i mig 30 tal på fyllan och hände knappt ett skit. TT får fan börja ta sig i kragen nu blir fan sne asså...

Blir mer nöjd på två xanor en 20 av dessa. Riktig skit.

Edit: har provat askens oxå. Provat i stort sätt alla rc benz. Allt e skit gå till FS eller köp burkar de här e skit. Inte vart nåt nice sen flubben. Fattar inte ens hur dom får skiten sålt, visst man känner lite men priset är inte värt det. Köp riktigt benz istället. - Har även rökt dom. Bajs.

Håller med, fick äta ca 10st + några starköl för att känna något särskilt. Funkar säkert bra som ångestdämpande men vill man bli flummig så köp något annat. Alternativet skulle vara om dom släpper tabbar som är starkare än 4mg.
Citera
2017-02-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim49
Håller med, fick äta ca 10st + några starköl för att känna något särskilt. Funkar säkert bra som ångestdämpande men vill man bli flummig så köp något annat. Alternativet skulle vara om dom släpper tabbar som är starkare än 4mg.

Att folk inte förstår att TT är skit.
Citera
2017-02-04, 13:42
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim49
Vill man flumma gör man nog bäst i att inte ens röra Benzo. Benzo är ju fan det sämsta "rusmedlet" du kan ta. Ger ju inte någon effekt alls så vidare du inte redan är sabbad i huvudet.
Citera
2017-02-04, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Hur lång tid tar det för att den ska verka eller att man känner av den?

Ungefär 45-1,5h skulle jag säga. Dessutom så känner jag fortfarande av lite idag. Tog totalt 8mg mellan 20-22 och har ingen tolerans överhuvudtaget :P
Senast redigerad av Claddis 2017-02-04 kl. 14:30.
Citera
2017-02-04, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Att folk inte förstår att TT är skit.

Håller fullständigt med.
Citera
2017-02-04, 14:40
Medlem
Solituders avatar
Vill varna samtliga för TT's batch med Norflurisar. Köpte 25, fick 30. Åt upp dom på två dagar, kände ingenting. (Tur att man även hade 3 kartor 2mgs Rivotril o Lyrica bl.a hemma, annars hade jag fanimig dött.) Dom är hårda på insidan o inutti mjöliga och smaklösa.
Så följ mitt råd, om ni vill ha ut nån effekt av det ni köper.

Tror att Asklepios batch är äkta, eller vad säger ni som provat? Är nyfiken.
För TT's det var fan bara bindemedel ihoppressat. Sämsta skiten jag tatt och då
har man tagit en del. Tror min D-vitamin gav större effekt än TTs.
Senast redigerad av Solituder 2017-02-04 kl. 14:52.
Citera
2017-02-04, 14:50
Medlem
ElectroSwings avatar
Första dagen gick det åt 4 st och jag blev ganska så bra i kroppen men dagen efter gav 4 st mindre effekt och idag 3e dagen så känns det som jag kan käka upp resten :s
Från asken.
Citera
2017-02-04, 14:54
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElectroSwing
Första dagen gick det åt 4 st och jag blev ganska så bra i kroppen men dagen efter gav 4 st mindre effekt och idag 3e dagen så känns det som jag kan käka upp resten :s
Från asken.

Inget att hänga i granen då alltså? Att folk inte köper riktig benso. Går ju att få tag på Rivotril 2mg för 8kr st typ, vilket bannemig är billigt. 50 st, 420 kr. Ju mer desto billigare, givetvis.
Citera
2017-02-04, 15:17
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill-
En av askens gav mig tydlig muskelavslappning och lugn i sinnet. Höll i länge också, kände mig efterbensad dagen därpå. 8mg igår o jag vaknade som en zombie
Funkar jävligt fint i mina ögon! Lite nyfiken på halveringstid, antar att denna syns i UP då det är en benso.

Då är det värt att dra en order därifrån alltså? Jag har väldigt hög bensotolerans generellt.
Tagit det daligen läääänge, läääääänge. Alla möjligt sorter, men kört Rivotril 2mg senaste
månaderna. Hoppas dessa känns av med tanke på min tolerans. Håller tummarna!
Gillar att prova nya RC-bensos. Man har provat en del bra, och en hel del skit.
Körde stenhårt på flunitrazolam när dom var bra, sen sabbade dom skiten när dom blev "starkare".
Hade som tur var redan gått över till Rivo då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in