2017-02-04, 14:14
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Mittbacken Isaac Vorsah med 40 landskamper för Ghana och drygt 100 matcher i Bundesliga ansluter till ÖSK:s sista dagar nere i Portugal. Nu har han dock en skrämmande skadehistorik bakom sig de senaste åren så jag ställer mig tyvärr tveksam till detta, hans fina meriter till trots. Startade b la två matcher i VM 2010 när Ghana gick till kvartsfinal.

Fick exempelvis i januari nobben av Sogndal pga sin skadehistorik.

http://oskfotboll.se/osk/aktuellt/nyheter-2017/2017-02-04-meriterad-ghanansk-landslagsman-provtranar-med-osk.html

Med en skrämmande skadehistorik är väl inte plastunderlag optimalt?
Citera
2017-02-04, 14:16
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Kul med Simon, vad har vi nu 10 mittfältare, 20? Hur är hans lungor, pallar som wingback. När kommer anfallaren, med rimlig ekonomi som passar Eero och Denni-dojan? Säg inte Goitom.
Ishi, Blomberg, Olsson, Thern, Saletros, Gravius, Affane. 7 stycken på tre platser. Vi bör låna/sälja Saletros och varför vi ens förlängde kontraktet i somras när han var på god väg till Danmark är en bra fråga.

Svårt å veta vad man ska ha för förväntningar på Thern, Norling vet väl vart han har honom och Disco skriver att vi endast betalar en tredjedel av lönen. Det är de positiva. Negativa är att man inte vet vilken roll han fyller.
Citera
2017-02-04, 14:22
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Med en skrämmande skadehistorik är väl inte plastunderlag optimalt?

Antagligen inte, beror ju dock på vad för typ av skadehistorik det rör sig om.
Citera
2017-02-04, 14:35
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Antagligen inte, beror ju dock på vad för typ av skadehistorik det rör sig om.

Spelat 4 matcher sedan 2013 pga knäproblem vad det verkar... Den matchningen mot konstgräs känns sådär.
Citera
2017-02-04, 15:29
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Uppenbarligen hehe, tji fick jag.
Ja, alltså, det där att det ska presenteras på handelsdagar låter ju helt bakvänt, börsbolag brukar ju presentera stora nyheter innan, eller efter stängning. Kanske inte så ofta under helgen, men det beror ju på arbetstider.
Citera
2017-02-04, 15:47
Medlem
Steff83s avatar
Dusan Djuric till GAIS.
Citera
2017-02-04, 16:29
Medlem
tuffkatts avatar
Hur går det för Bajen på värvningsfronten egentligen?
Citera
2017-02-04, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Andra förlusten för Malmö och det står tydligt att vi behöver en anfallare av rang

Har Jeremejeff börjat visa sin rätta sida även i MFF nu? Jag är fortfarande förbluffad över att han verkade vara hyfsat kapabel hos er förra hösten.
Citera
2017-02-04, 16:53
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Har Jeremejeff börjat visa sin rätta sida även i MFF nu? Jag är fortfarande förbluffad över att han verkade vara hyfsat kapabel hos er förra hösten.

Skadad så han har inte spelat än i år.

Vi behöver dock ett bättre alternativ till Rosenberg.
Citera
2017-02-04, 16:55
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Ett publiklag som äntligen har lite pengar i fickan. För Bajen är detta en prestigevärvning och jag tror ledningen hoppas att detta ska öppna upp dörrar längre fram för större talanger att hoppa på Bajentåget.
Med Hammarbys plats i näringskedjan och hans tidigare inställning till en allsvensk comeback (eller ö.h.t Skandinavien) är valet lite förbluffande. Men men, villkoren ni presenterar är nog optimala för Hamad.
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Ambitionen är såklart att alltid vinna Allsvenskan
Hahahahaha! Den var bra
Citera
2017-02-04, 17:03
Bannlyst
Thern är väl annars alibispelare personifierad? Han är värd de lilla AIK betalar men platsar man inte i Herenveen bör man inte gå in och göra skillnad på AIKs mittfält som dessutom redan är överbefolkat.
Citera
2017-02-04, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Hur går det för Bajen på värvningsfronten egentligen?
Vi har värvat bra hittills. Paulsen är stabil, något långsam.

Gershon är klass. Folk kommer bli förvånade.

Hamad 50/50. Kan ju bli grymt bra om han är skadefri och kommer upp i nivå. Däremot är det inte utan anledning som han vänder hem igen.

Ge mig en till central mittfältare och kanske en försvarare (helst VB) så ser det ganska intressant ut. Dansken har fått betydligt bättre förutsättningar än i sin förra klubb så nu är det bara att köra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in